@Marc wrote:
Goeie band. Popular is volgens mij toch wel een soort van klassieker. Sowieso toch al een bekende band? Kan me niet voorstellen dat iemand die interesse in muziek heeft ze niet kent. Ben niet zo heel bekend met hun verdere werk. Heeft denk ik vooral met hun hit (popular) te maken. Te commercieel toen voor mij en daarom afgehaakt. Terwijl ik popular nu een klassieker vind ?
Rest van de nummers spreekt me niet heel erg aan. Het raakt me niet. Beetje zeurderige zang af en toe. Moest gelijk denken aan Silverchair (iemand bekend mee?). De Australische reactie op grunge. Waren hele jonge gastjes.
Ik denk dat genoeg mensen niet bekend zijn met Nada Surf hier hoor. Zoals je zelf al zegt, je bent niet heel bekend met hun werk . Dit topic hoeft ook niet vol te staan met bands die niemand kent (ook leuk af en toe), maar ook dat je bands aanhaalt, waar je welleens van hebt gehoord maar nooit evht in hebt verdiept.
Ik ken denk ik heel veel bands qua naam of van een nummer, maar ben dan niet echt bekend met hun werk. Is ook geen kritiek hoor, maar Nada Surf is voor mij een grote band. Ik zelf krijg liever hier een leuke band door die ik totaal niet ken. Nails in the coffin heb ik vandaag met veel plezier weer gedraaid.
Onlangs via LL forum ook veel metal tips gehad. Super interessant. Maar goed, dat vind ik dan weer leuker. Bands die ik al wel qua naam ken en me niet in heb verdiept, dat heeft bij mij vaak wel een reden. Nogmaals geen kritiek.
Net als jouw feedback over The God Machine, vooral die eerste plaat is echt cult. Kijk maar eens op internet over meningen recensies. Ik kwam er toevallig achter dat de zanger nu een nieuwe band heeft, Sophia. Ken je dit? Heb contact met ze gehad en ze zijn bezig het eerste album van The God Machine ook op Spotify te zetten. Verder nu lekker Sophia verkennen ?