De albums van 2019

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.589
591
Wilco komt op 4 oktober met een nieuwe plaat - ode to joy.
Erg benieuwd naar!

Edit: er is ook een nieuwe single beschikbaar op spotify - Love Is Everywhere (Beware). Klinkt een stuk voller dan de Schmilco tracks destijds.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.581
11.149
Sjoerd wrote:
Veel interessante albums uit vandaag. Onder meer releases van Catfish & The Bottlemen, Alan Parsons, ScHoolboy Q, Kevin Abstract, King Gizzard, Kevin Morby, Aldous Harding en The Mountain Goats. Genoeg te ontdekken dus
1f642.svg


Ben vooral benieuwd of King Gizzard & The Lizard Wizard dit jaar nog meer albums gaan uitbrengen. Mag hopen dat ze gewoon wat rust nemen, of zouden ze na een jaar rust te hebben genomen weer volle bak willen gaan? Met “Planet B” heb je wel een aardige indicatie van het volgende album, denk ik zo. Dat is weer eens wat anders dan wat we van de heren gewend zijn.
“Fishing For Fishies” is overigens niet mijn album.

Kijk. Ik heb nog gelijk ook. Heerlijke trashmetal. Ze zijn dus echt van alle markten thuis.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.589
591
Naast het nieuwe album van Tool, ook erg fijne albums van Lana Del Rey en Garrett T. Capps.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.408
3.375
Norman Fucking Rockwell! van Lana Del Rey klinkt erg leuk na één luisterbeurt. Maar hét album dat afgelopen maand is uitgekomen is natuurlijk Fear Inoculum, wat een plaat! Zonde dat TOOL er niet mee op Werchter stond.. hoop toch dat ze volgend jaar ergens in de buurt spelen en dan een integrale uitvoering als ik dan toch bezig ben met dromen.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.238
2.183
Lana del Rey is verrassend goed!
Tool is prima, maar het voelt allemaal wel bekend.

Ben heel benieuwd naar de nieuwe van Big Thief. UFOF was al jaarlijstjesmateriaal. Zou bijzonder zijn als ze in hetzelfde jaar met nog zo’n sterk album komen.
 

kobloodflames

Gouden Tip
11 jan 2018
446
128
Nog maar 2 dagen tot de nieuwe Sonata Arctica. Met de singles en de kleine stukjes die je op verschillende sites kan horen geloof ik dat het echt een top plaat gaat worden!
 

danny1617899896

Campingartiest
11 jan 2018
89
0
Yandhi belooft fantastisch te worden.

"Jesus is King" ondertussen. Nieuwe Tool is leuk met 7empest als hoogtepunt maar kan helaas niet toppen aan hun eerdere albums. Lana Del Rey's nieuwe album erg sterk na eerste luisterbeurt en Brockhampton wat inconsistent. No Halo wel zonder twijfel één van hun betere nummers.
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
In de categorie 'die zag ik niet aankomen': Ameer Vann laat voor het eerst van zich horen sinds hij uit Brockhampton is gegaan met een nieuwe ep 'Emmanuel'.
 

danny1617899896

Campingartiest
11 jan 2018
89
0
https://www.theredhandfiles.com/when-can-we-expect-a-new-album/

Nick Cave kondigt casual een dubbel album aan voor volgende week.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.978
8.628
Nick Cave kondigt casual een dubbel album aan voor volgende week.

Meteen de release waarnaar ik het meeste uitkijk. Razend benieuwd naar de richting waarin hij nu uitgaat.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Mensen al het nieuwe album van Beth Hart (War in my mind ) gehoord ? Echt een geniale plaat is dat zeg.. Puur genieten :)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken