De albums van 2016

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Die heb ik zeker beluisterd, en ik bewonder hem ook. Maar door al zijn rare fratsen denk ik dat hij het niveau van zijn eerste album niet meer gaat behalen, en het dus een eendagsvlieg is… We zullen zien, mits zijn album in 2016 wél komt.

Nah, dat zal wel meevallen. Hij neemt z'n tijd en dat kan ik altijd wel waarderen. hopelijk is 2016 eindelijk het jaar dat we weer wat van hem horen.
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Waarvan ik weet dat ze met een nieuw album komen waar ik zeker erg geinteresseerd in ben:
- Brian Fallon
- De Staat
- Wolfmother
- The Temper Trap
- Bruce Springsteen
- Snow Patrol
- DeWolff

En volgens geruchten ook Arctic Monkeys. Het lijkt een erg goed jaar te worden :) Normaal kom ik moeilijk aan 10 albums van bands/acts die ik al ken maar nu zijn er sowieso al 7 en dan zullen er vast nog bands/acts die ik al ken met een album komen waarvan ik het nog niet weet. Een top 10 halen wordt komend jaar voor mij waarschijnlijk dus makkelijker dan ooit.
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
http://www.gigwise.com/photos/104622/2016-most-exciting-album-releases-dates-the-1975-savages-bowie

Als dit toch allemaal uit komt wordt het een heel, heel mooi jaar.

En dan staan Biffy, Brian Fallon en The Boss er nog niet eens bij
 

Freazy

Gouden Tip
3 dec 2013
279
0
Album van DIIV is gelekt, valt mij helemaal niet tegen :)

Nog wat toevoegingen aan mijn lijstje:

Savages
Eagulls
Daughter
Sky Ferreira
Childhood
Skaters
Splashh

Hopelijk ook iets van London Grammar, Lorde, TOY, Haim, Vampire Weekend?

Bands die dit jaar als het goed is met een debuut album gaan komen:
The Jacques
Telegram
Blossoms
Sundara Karma
Pretty Vicious
The Mispers
Black Honey
Hinds
Baby Strange
Made Violent
Blaenavon
Public Access T.V.
 

Oreon

Randprogramma
30 mrt 2014
184
0
Ik kijk het meest uit naar de releases van:

Daughter
Dream Theater
Radiohead
Textures
Katatonia
James Blake (hopelijk)

En net zoals elk jaar hoop ik tegen beter weten in op een Tool album...

Veel moois al in januari, dus het beloofd een prachtig jaar te worden!
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.457
1.601
[video]https://youtu.be/Y7ZpPsaMNMM[/video]

Geweldig nieuw nummer van het nieuwe Savages album, plaat komt vrijdag over twee weken uit.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Gaan we nu ook al liijstjes per maand maken?

Alsjeblieft niet, maar dit is voor mij toch wel de meest interessante release van deze maand. Bowie leuk enzo, maar toch veel meer zin in Savages.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
The Kills mogen ook wel op de releaselijst. Nog geen concrete informatie bekend, maar gaan zo te zien op wereldtournee (reeds data in Amerika en Europa) en Blood Pressures is onderhand ook al 5 jaar oud.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Om eerlijk te zijn is er nog geen enkel album waar ik echt naar uitkijk behalve Savages. En PJ Harvey maar daar is nog geen datum van bekend.
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
BADBADNOTGOOD:

past few days in the studio with Mick Jenkins have been ???.



OMGOMGOMGOMGOMGOMG #HAIP

Damn, dit wordt puur vuur. Mijn twee favoriete nieuwe artiesten die even samen muziek opnemen? Laat maar komen!
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Damn, dit wordt puur vuur. Mijn twee favoriete nieuwe artiesten die even samen muziek opnemen? Laat maar komen!

Oeh, dat past wel lekker bij elkaar. Ben benieuwd wat daar uitkomt.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
557
De laatste keer dat BBNG samenwerkte met een rapper was het resultaat nou ook weer niet zo heel geweldig. Maar goed BBNG is ook een typische 6/10-band.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Ik kan me nog voorstellen dat je het misschien niet mooi vind oid, maar ik zou toch niet zeggen dat ze doorsnee liedjes maken die elk ander middelmatig bandje kan maken.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Ook in 2016 is vrijdag weer de releasedag:
David Bowie - Blackstar
Hinds - Leave Me Alone
Villagers - Where Have You Been All My Life? (Een live album met de 'beste' songs van de vorige 3 albums..)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken