Ik zou linea recta naar Nieuw Zeeland emigreren. ?
Timmetje wrote:
Ik wacht het wel ff af hier, ik hoop nog steeds dat het goedkomt, en anders eerst sparen. Maar dan kan ik iig van de zomer een paar keer naar Engeland om wat leuks te gaan doen.
De lijst is, nogmaals, inmiddels een stuk langer en groeit snel.
Áls we hier permanente afstandsregels krijgen en in Engeland mag alles gewoon weer normaal, dan ga ik voortaan gewoon elk jaar vier keer op en neer vliegen om daar events te doen. Mogen zij m’n geld hebben, kennelijk is het hier dan niet nodig. Vermoed ook niet dat ik de enige ben die deze zomer dan daar op een event, concert, club, of ander Iets te vinden ben- je bent er voor 70 euro retour ?
ukefudanshi wrote:
Timmetje wrote:
Ik wacht het wel ff af hier, ik hoop nog steeds dat het goedkomt, en anders eerst sparen. Maar dan kan ik iig van de zomer een paar keer naar Engeland om wat leuks te gaan doen.
De lijst is, nogmaals, inmiddels een stuk langer en groeit snel.
Áls we hier permanente afstandsregels krijgen en in Engeland mag alles gewoon weer normaal, dan ga ik voortaan gewoon elk jaar vier keer op en neer vliegen om daar events te doen. Mogen zij m’n geld hebben, kennelijk is het hier dan niet nodig. Vermoed ook niet dat ik de enige ben die deze zomer dan daar op een event, concert, club, of ander Iets te vinden ben- je bent er voor 70 euro retour ?
Mag ik in jouw geval een enkeltje adviseren i.p.v. een retourtje?
Nee, zonder gekheid: maak je niet druk. Alles wordt weer gewoon zoals het was. Aan deze kant van de wereld, waar vrijheid WEL het grootste goed is, zijn vrijheid beperkende maatregelen zoals we die momenteel hebben, NOOIT definitief. Ze hebben geholpen om een lastige periode niet nog verder uit de klauwen te laten lopen, en zodra we als bevolking de groeps-immuniteit/-vaccinatie op het juiste peil hebben, verliezen ze hun houdbaarheid. In welke maand welke versoepeling komt is nog even niet te voorspellen, maar vanaf 2022 zal alles weer als vanouds zijn. Nou ja, wellicht dat we er een periodieke vaccinatie bij krijgen voor lange tijd. Zie het maar als een vrijheidsgarantieprikje…
Of een mangatekening aan het maken zijn…
Of een mangatekening aan het maken zijn…
Wel jammer dat hij niets zegt of ze de line up weer doorzetten naar 2022. John Fogerty in sportpaleis kan dan ook weer een streep door...Bluesfestival van Johan in Grolloo gaat opnieuw niet doorHet Holland International Blues Festival gaat ook in 2021 niet door, zo heeft medeorganisator Johan laten weten aan het Dagblad van het Noorden. Het programma wordt vanwege de coronacrisis voor de tweede keer doorgeschoven.
Johan vertelt: ‘Zoals het nu gaat is het totaal niet verstandig om 15.000 mensen in een tent te zetten. Daarnaast moesten we besluiten om de grote roze tent uit Engeland te huren. Die hebben we vorig jaar ook al voor Jan met de korte achternaam gehuurd.’ Ook de Amerikaanse artiesten zijn volgens de bluesliefhebber huiverig om naar Nederland te komen: ‘Maar we hebben ze vorig jaar al betaald. Als het allemaal weer kan en mag, komen ze in 2022.’
Het was voor Johan geen optie om bij wijze van experiment bijvoorbeeld een deel van de gasten te ontvangen: ‘Dan moet je in de toekomst gaan kijken. En we weten simpelweg niet hoe het gaat lopen. Er zijn wel andere prioriteiten nu.’
Gelijk met Bospop en zij deelden enkele namen waaronder headliner Lionel Ritchie. Ook door Bospop kan nu wel een streep.North Sea Jazz ook verplaatst naar volgend jaar: 8, 9 en 10 juli.https://www.northseajazz.com/nl/nieuws/nn-north-sea-jazz-verplaatst-naar-2022/#.YFObQK9Kg2w
dit is zo'n goed nieuws voor evenementen om organisatie door te zetten!Overheid garant voor kosten van evenementen vanaf 1 juli