ukefudanshi wrote:
Timmetje wrote:
Ik zou linea recta naar Nieuw Zeeland emigreren. ?
Ik wacht het wel ff af hier, ik hoop nog steeds dat het goedkomt, en anders eerst sparen. Maar dan kan ik iig van de zomer een paar keer naar Engeland om wat leuks te gaan doen.
De lijst is, nogmaals, inmiddels een stuk langer en groeit snel.
Áls we hier permanente afstandsregels krijgen en in Engeland mag alles gewoon weer normaal, dan ga ik voortaan gewoon elk jaar vier keer op en neer vliegen om daar events te doen. Mogen zij m’n geld hebben, kennelijk is het hier dan niet nodig. Vermoed ook niet dat ik de enige ben die deze zomer dan daar op een event, concert, club, of ander Iets te vinden ben-
je bent er voor 70 euro retour ?
Mag ik in jouw geval een enkeltje adviseren i.p.v. een retourtje?
Nee, zonder gekheid: maak je niet druk. Alles wordt weer gewoon zoals het was. Aan deze kant van de wereld, waar vrijheid WEL het grootste goed is, zijn vrijheid beperkende maatregelen zoals we die momenteel hebben, NOOIT definitief. Ze hebben geholpen om een lastige periode niet nog verder uit de klauwen te laten lopen, en zodra we als bevolking de groeps-immuniteit/-vaccinatie op het juiste peil hebben, verliezen ze hun houdbaarheid. In welke maand welke versoepeling komt is nog even niet te voorspellen, maar vanaf 2022 zal alles weer als vanouds zijn. Nou ja, wellicht dat we er een periodieke vaccinatie bij krijgen voor lange tijd. Zie het maar als een vrijheidsgarantieprikje…