ukefudanshi wrote:
Ik… ik had echt altijd het grootste vertrouwen in jaap van dissel, maar is hij nou helemaal gek geworden??? Hij zei vanmiddag dit in een vragenuurtje:
“MaGil: Wat is uw visie op onze samenleving over één à twee jaar? Kunnen we dan terug naar het oude normaal?
“Als vaccineren het effect heeft dat we nu denken, dan krijgen we het virus onder controle. Dan kunnen we redelijk terug naar een normalere situatie.”
“Het is misschien geen gek idee om wat langer bepaalde maatregelen te handhaven, bijvoorbeeld iets meer afstand houden naar anderen. Zo kunnen we ook andere virussen en bacteriën niet zomaar hun gang laten gaan.”
WAT? ik accepteer deze vrijheidsbeperkingen, deze levende hel, nu vanwege corona en alleen corona, als dat straks geen probleem meer is wil ik gewoon onvoorwaardelijk al mijn vrijheid terug, zoals ons ook altijd is voorgehouden!
Ik wil zelf weer bepalen of ik wil dansen in een drukke club, net nieuwe vrienden op een event wil knuffelen, etc. Gewoon ons vrije, open, spontane, gezellige, sociale leven terug zonder 1.5m of andere onzin! Gewoon alles mogen wat we tot maart vorig jaar mochten!
En dat de theaters, bioscoop, kroegen, events etc weer gewoon op volle capaciteit mogen draaien!
Waarom wil die nu dat we permanent verplicht afstand blijven gouden overal? Dat is geen leven, geen gezelligheid, geen spontaniteit, ik ga nog liever dood! Ik wil straks gewoon alle leuke dingen in het leven terug, zoals ze waren!
Mensen posten het ook bij fok en tweakers en daar brak ook ongeveer de pleuris los, alsmede op nu.nl zelf.
Dit kan toch niet? Corona geen probleem meer = alle beperkingen weg, punt!
Hoe staat het met de emigratieplannen naar China, het land van milk and honey?