Corona Virus en concerten/festivals

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Lollapalooza's Zuid Amerika en Estereo Picnic (Colombia) waren al verplaatst van maart 2020 naar december 2020.
Nu wéér verplaatst, naar september 2021.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Lollapalooza’s Zuid Amerika en Estereo Picnic (Colombia) waren al verplaatst van maart 2020 naar december 2020.
Nu wéér verplaatst, naar september 2021.
Eerste grote concerten (andre Boccelli Dua Lipa Simple Minds) in de Ziggo en Sportpaleis staan nog op voor eind januari begin februari.
Benieuwd wanneer ze deze weer gaan verplaatsten. Gaat normaal gezien nog te vroeg zijn....
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
DennisvdBr wrote:
Lollapalooza’s Zuid Amerika en Estereo Picnic (Colombia) waren al verplaatst van maart 2020 naar december 2020.
Nu wéér verplaatst, naar september 2021.

Eerste grote concerten (andre Boccelli Dua Lipa Simple Minds) in de Ziggo en Sportpaleis staan nog op voor eind januari begin februari.
Benieuwd wanneer ze deze weer gaan verplaatsten. Gaat normaal gezien nog te vroeg zijn….

Bon Iver is al verplaatst van januari naar november..
 

Verwijderd lid 1647

Randprogramma
26 jan 2016
200
18
De aankondigen voor het (late) voorjaar beginnen toch weer aan te zwellen. Ik denk dat de meesten er toch stiekem ervan uitgaan dat alles dan al weer normaal is. Voor vandaag in ieder geval al aangekondigd: Amy MacDonald (013), Billy Ocean (Doornroosje), IDLES (Melkweg), The Aces (Melkweg), The Teskey Brothers (AFAS Live). Daar zitten toch wel wat grote namen tussen, vooral als je het afspiegelt op wat er allemaal de voorgaande maanden aangekondigd is.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Pfff.... Kreeg zojuist nog een melding van een concert in december dat wordt verplaatst naar mei 2022.

Na alle verplaatsingen en annulering is nu eerstvolgende concert/festival in mijn agenda Best Kept Secret 2021....
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.362
10.191
Pfff…. Kreeg zojuist nog een melding van een concert in december dat wordt verplaatst naar mei 2022.

Na alle verplaatsingen en annulering is nu eerstvolgende concert/festival in mijn agenda Best Kept Secret 2021….
En ik maar denken dat Steve Hackett laat was door in maart '22 te gaan zitten, maar het kan voor nu dus al erger. Wie, als ik vragen mag?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Festivalorganisator ID&T schrapt groot deel banen - https://nos.nl/l/2350117#UPDATE-container-47924264

 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Plottwist: Jan Smeets gaat het stokje van Rutte overnemen en zal Nederland door deze zware tijden heen lootsen. Zijn advies? GOED SMEREN!!!!!!
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Pfff…. Kreeg zojuist nog een melding van een concert in december dat wordt verplaatst naar mei 2022.

Na alle verplaatsingen en annulering is nu eerstvolgende concert/festival in mijn agenda Best Kept Secret 2021….

In mijn geval Simple Minds in Antwerpen begin februari al reken ik daar totaal niet op. Waar ik nog meer over in zit is dat artiesten hun tour misschien wel helemaal gaan cancelen mocht blijken dat ze bijvoorbeeld nog 1 keer moeten verzetten. En die kans is redelijk groot voor concerten die nu staan gepland tot zeg mei volgend jaar..
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.219
Ik heb over twee weken nog Left of the Dial festival in de agenda staan. Dit wordt door Rotown georganiseerd in de Maassilo, volledig Corona proof. Ik hoop nog steeds van harte dat dit doorgaat. Als showcase festival is dit een enorm belangrijk podium voor jonge bands om zich te kunnen tonen.

Daarnaast heb ik nog DeWolff in januari maar dat zal ook wel verplaatst worden. Dan is er een groot gat tot april/mei waar de eerste verplaatste concerten weer opduiken.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.362
10.191
Dat in de Maassilo zal wel doorgaan, tenzij ze besluiten om gewoon niks meer toe te laten in Den Haag, Amsterdam en Rotterdam. Zie dat ze daar nog extra maatregelen willen nemen. Voor de rest zal alles wat niet coronaproof is wel weer verplaatst gaan worden, ja.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Ik moet zeggen dat ik nog totaal geen besef heb wat ik kan/ga zien. Zoals het nu is heb ik er geen zin in. Hoe hard de zalen hun best doen, ik kies toch eieren voor mijn geld even. Heb nog kaartjes voor wat verzette acts van volgend jaar, maar mijn vertrouwen in de eerste concert na corona heeft een paar stevige knallen gekregen waardoor ik heel moeilijk enthousiast kan worden.
 

Fireball

Dagopener
17 jan 2017
509
63
Wij repeteren met onze band wekelijks bij een van de bandleden in een grote schuur, echter mag hij vanaf vandaag maar 3 gasten ontvangen en we zijn met z`n zessen.... erg vervelend dat we dit nu weer moeten missen... we kunnen de gok niet nemen.. En we waren verdorie weer zo lekker bezig op de vrijdagavond!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken