selurxela wrote:
Nee je kwam via je “walgelijk” voor de zoveelste keer vertellen dat heel Nederland, behalve jij, dappere strijder die je bent, dit virus ernstig onderschat. Nou volgens mij valt dat reuze mee. Jank toch niet zo als je een keer weerwoord krijgt. Je legt zelf regelmatig andere forum leden dingen in de mond. Je aanname dat ik niet met deze realiteit om kan gaan is ook helemaal nergens op gebaseerd. Ik weet dat je diep tevreden bent met je eigen meningen, maar het kan geen kwaad je te realiseren dat die niet altijd gedeeld worden. En nu voor straf de hele dag Tyler Childers luisteren.
Als er hier iemand aan het janken is dan ben jij het wel. Wie denk jij dan wel niet dat je bent niet te zijn om mij het zwijgen op te leggen, met je grote bek altijd. Ik reageer gewoon dit topic op een reactie boven me, en plots ga je helemaal uit je plaat. En je reactie is toonagevend dat je er inderdaad niet tegen kan. Ik ga echt niet mijn mening aanpassen over dit onderwerp omdat jij een grote bek opentrekt.
Dat jij niet tegen “de negativiteit” kan van dit onderwerp vind ik juist een groot jank verhaal. News Flash: kijk godverdomme is uit je doppen man met wat er aan de hand is.