Dr. Hannibal wrote:
Yannick wrote:
Oasiss wrote:
M.i. wordt het een en ander bemoeilijkt door social media en de influencers daar die zonder enige gegronde reden door een hele hoop mensen serieus worden genomen.
Een beetje zoals dit topic dus.
Precies. Daarom probeer ik de boel niet te serieus te nemen hier. Maar blijkbaar denkt Indiaan dan dat ik het virus graag verspreid en zn dochter in gevaar wil brengen. Je kunt niet winnen.
Nee het gaat om de dommigheid die men verspreid waardoor dit virus een stuk makkelijker zijn gang kan gaan. En het gaat niet enkel om mijn dochter. Het gaat ook om jou en mij. Of die dode opa of oma van jou of wie dan ook. En de economie, en de doorstroming van ons dagelijks leven. Ook ik wil graag festivallen deze zomer.
Je kan niet de media of social influencers maar de schuld blijven geven dat Lombardije in een lockdown zit. Je kan het niet blijven vergelijken met de griep. Het is iets opzichzelfstaande.
Ik vond je ‘het zou je opa of oma maar zijn” opmerking gewoon erg egoïstisch en gewoon onrealistisch wat er in de werkelijkheid gebeurt. En het is niet enkel naar jou, het gaat ook om al die Brabanders dei ik hier zie die alles blijven negeren. Omdat ze het steeds maar vergelijken met een griepje. Het is geen griepje, anders hadden ze het wel “griep” genoemd ipv het coronavirus.