CORE Festival 2022 - Nieuws en Geruchten

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.156
5.463
Mooie gok maar denk eerder Fred en Moderat bovenaan. Bicep is ook een mogelijkheid maar zie ik eerder main stage afsluiten op Pkp.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.887
6.104
Tuurlijk is het een gok haha.

Gaat BICEP blijven touren?

edit: en van Moderat is toch nog niets bekend of die deze zomer gaan beschikbaar zijn?
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.887
6.104
Lijkt me dan eerder dat die PKP gaan doen (niet dat dat meteen hoeft te betekenen dat CORE daarmee out of the picture is, want eind mei en half augustus is best wel een eind, maar toch).
 

yannickd

Randprogramma
13 feb 2019
200
131
ava-2022-final.jpg


Ik verwacht hier heel veel overlap mee. Iemand als Mura Masa kan dit wel headlinen denk ik.
Bicep trouwens ook. Dit jaar was Jamie XX headliner van de tweede dag.
 
Laatst bewerkt:

yannickd

Randprogramma
13 feb 2019
200
131
Had ik inderdaad niet gezien, maar lijkt me nog altijd mogelijk dat Bicep volgend jaar komt :)

Al bij al was er niet veel overlap dit jaar. Ross From Friends stond er wel (maar dan met een dj- ipv live-set).
 

Logic

Campingartiest
23 okt 2017
61
128
Fred Again - Charlotte De Witte
Vitalic - Loyle Carner - The Blessed Madonna
Folamour - Boys Noize - L'Imperatrice - Daphni - Channel Tres

Georgia - Charlotte Adigéry & Bolis Pupul - VTSS
Erika De Casier - HAAi - Jayda G - Overmono - Pa Salieu
TSHA live
En dan Fred Again.., Loyle Carner, Folamour, Channel Tres en Adigéry & Pupul ook op RW ofzo.
Waar kan ik tekenen?

Pa Salieu gaan we komende zomer wel nergens aan het werk zien. Hij is net veroordeeld tot een gevangenisstraf van 33 maanden...(https://www.nme.com/news/music/pa-s...nths-in-prison-for-part-in-mass-brawl-3359757)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken