Concertaankondigingen

Ik ben benieuwd of we My Bloody Valentine ooit nog in een Belgische zaal gaan zien. Waren in 2013 echt niet opgezet met de geluidsnormen, in die mate dat er geruchten gingen over een last minute annulering. En intussen vallen ook zalen als KC en Bota (in theorie) onder gelijkaardige regels.

Brutus, Guilt Trip en Architects kondigen een Europese tour aan. Geen shows in België of Nederland, maar wel een show net over de grens met België in Lille, op 11 maart 2025!

• Wow
Waarderingen: fred alweer..
Ik ben benieuwd of we My Bloody Valentine ooit nog in een Belgische zaal gaan zien. Waren in 2013 echt niet opgezet met de geluidsnormen, in die mate dat er geruchten gingen over een last minute annulering. En intussen vallen ook zalen als KC en Bota (in theorie) onder gelijkaardige regels.
gewoon weer pukkelpop zoals in 2009, zeker met hoe die nu programmeren zal dat erg vermakelijk zijn.

Vorige keer in Eindhoven was het al een goede dosis 'zachter' dan de keer Eindhoven daarvoor. Pas de laatste 1/3de helft was niveau straaljager, Shields was toen al niet blij.

Zou ze graag eens mee pikken maar weet niet hoe slim dat is sinds ik reeds tinnitus heb
Ja, voor mij hetzelfde. Zou ze heel graag eens willen zien, maar sinds mijn tinnitus vorig jaar wat erger is geworden durf ik dat eigenlijk niet meer aan. Althans, op basis van de verhalen die ik over ze lees. Better safe than sorry, hoe jammer het ook is. Op een festival zou ik nog wel een kijkje durven nemen, dan kan ik altijd nog naar een andere stage. Maar een concert wordt hem voor mij niet denk ik.

• Leuk
Waarderingen: spongebobsong en dann
Mja, de laatste keer dat ik ze op pukkelpop zag ben ik toch ook weggegaan omdat het echt onaangenaam luid was in de marquee

Maar 27 euro, lang niet zo'n mooie prijs gezien in de main zaal van de 013, damn. Voor die prijs ga ik het wel overwegen. Waren fantastisch op Graspop.
@Joslittel @RubenJS Ook iets voor jullie wellicht?
27 euro? Ja dat is wel echt heel weinig. After the Burial op Alcatraz ontdekt (totdat ze van de line-up gehaald werden, klonk erg fijn. Gaat op het lijstje hele serieuze opties!

• On fire
Waarderingen: Loek123
Planet Acid op 2025-02-07 naar Tolhuistuin
James Smith op 2025-02-20 naar Tolhuistuin
Odetari op 2025-02-23 naar Tolhuistuin
Grande Loge - 4 jarig jubileum op 2024-12-15 naar Melkweg
Matt Hansen op 2025-02-03 naar Melkweg
Danique op 2025-02-23 naar Melkweg
Bigflo et Oli op 2025-04-06 naar Melkweg
The Devil Makes Three op 2025-07-03 naar Melkweg
Jacob Banks op wo 19 mrt 2025 naar TivoliVredenburg. Support: nog niet bekend
Sabrina Starke op zo 20 apr 2025 naar TivoliVredenburg. Support: nog niet bekend
The Dire Straits Experience op ma 10 nov 2025 naar TivoliVredenburg. Support: geen

30 years TOUTPARTOUT met o.a. DIIV, King Hannah + Tsar B + Briqueville + Joe Gideon in Paradiso op 2024-12-15: Artiest is gewijzigd naar 30 years TOUTPARTOUT met o.a. DIIV, King Hannah + Tsar B + Briqueville + Joe Gideon (was: 30 years TOUTPARTOUT (avond) met o.a. DIIV, King Hannah + Tsar B)
Bo Milli in Paradiso op 2025-02-07: Status is gewijzigd naar canceled (was: confirmed)
Ben Barnes in TivoliVredenburg op wo 19 feb 2025: Support is gewijzigd naar Zoe Sparks, Sophia James, Charles Jones (was: nog niet bekend)
Natalie Jane in TivoliVredenburg op zo 2 mrt 2025: Support is gewijzigd naar Oliver Cronin en Band of Silver (was: nog niet bekend)

Lijkt erop dat ze voor 30 years TOUTPARTOUT nu geen aparte middagtickets en avondtickets meer verkopen na het afzeggen van Mdou Moctar voor de middag. De nieuwe prijs is de oorspronkelijke prijs voor de avond

• Leuk
Waarderingen: Sjakie de Wit
Vooruit?

Users who are viewing this thread