Concertaankondigingen

BeWario

Gouden Tip
27 jun 2023
372
378
Is Arminiuskerk lijkt me. WORM gebruikt Rotown bijna niet en past ook niet bij eefje echt, ze zijn ook steeds minder concerten aan het boeken laatste jaren en meer club avonden/optredens verbonden aan kunst. Naast de kerk is dat de enigste 'zaal' waar rotown banden mee heeft in het kaartje. Alleen het is echt echt op het randje van de driehoek dus ik denk dat ze een beetje met de losse hand de driehoek hebben gedaan.
Is iemand het gelukt om kaartjes te fixen? Ik zat er om 10u strak in, maar kreeg meteen de "er zijn geen kaarten in deze prijssoort beschikbaar" melding in mn gezicht.

Als iemand nog een kaartje over heeft dan neem ik m graag over!
 

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
1.167
1.366
Is iemand het gelukt om kaartjes te fixen? Ik zat er om 10u strak in, maar kreeg meteen de "er zijn geen kaarten in deze prijssoort beschikbaar" melding in mn gezicht.

Als iemand nog een kaartje over heeft dan neem ik m graag over!
Misschien alles al in de presale weg voor Rotterdam ? Die liep al sinds gisteren.

Voor Brussel lukt het in elk geval wel nog gewoon om tickets te kopen.
 

BeWario

Gouden Tip
27 jun 2023
372
378
Misschien alles al in de presale weg voor Rotterdam ? Die liep al sinds gisteren.

Voor Brussel lukt het in elk geval wel nog gewoon om tickets te kopen.
Ooh dat zal m wel zijn dan.... Ik wist niet dat er een presale was, kreeg t Ticketmaster linkje van iemand doorgestuurd.

De vraag voor een ticket staat nog steeds haha (weet niet of dat hier mag of er een apart topic voor is?)
 

SanderFMC

Randprogramma
1 jul 2022
189
273
Damn dat voelt gevoelsmatig anno 2024 erg hoog aan. Ik had ze ala Placebo nu langzaam meer in de zalen als 013 verwacht. Ik wil ze best een keer zien, maar weer naar Amsterdam... meh
Snow Patrol is toch wel heel wat mainstream bekender dan Placebo. En dan ook nog hun eerste Nederlandse optreden in zes jaar. Ik snap het wel
 

Thieske

Dagopener
23 feb 2023
616
543
Toch maar even hier posten. RAYE doet een speciaal gratis event in Amsterdam ergens. Via Concerto kun je bandjes halen!

Toch jammer dat Amsterdam niet om de hoek is en ik vandaag geen tijd heb…C7140A1B-BD36-409A-99F3-1F4A506C0661.jpeg
 
  • Leuk
Waarderingen: spongebobsong

fred alweer..

Support act
27 jan 2023
776
589
Kreeg een bericht binnen van de pre-sale voor Caribou shows medio februari 2025. Helaas zijn de shows in Brussel de enige shows binnen de Benelux.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
Snow Patrol is toch wel heel wat mainstream bekender dan Placebo. En dan ook nog hun eerste Nederlandse optreden in zes jaar. Ik snap het wel
Beide Lowlands 2011 headliners ;). Ja Snow Patrol is wel iets meer mainstream dan Placebo dat ooit is/was heb ik het idee.

Maar ik had het idee dat die reputatie ook een beetje afgebrokkeld was. Ik twijfel nog of ik ga , jammer dat het weer in de ZiggoDome is in Amsterdam.
 

SanderFMC

Randprogramma
1 jul 2022
189
273
Staan nog steeds met 4 nummers in de Top 2000 waarvan één net buiten de top 100. In recente jaren hebben ze natuurlijk weinig bijzonders meer uitgebracht maar op basis van de classics blijven ze hun kaarten wel verkopen
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.914
5.340
kanonenfieber gaat 30 november naar CVG club in kortrijk, toch eentje om in de gaten te houden, heel veel shows daar.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken