Concertaankondigingen

Jackflash27

Playlistbediener
4 feb 2017
47
34
Het gaat er hier dus niet om dat het concert zo kortdag wordt aangekondigd, het gaat hier om het gedrag en houding van Lana zelf. Of heb je het Glastonbury verhaal gemist?
Dat heb ik uiteraard niet gemist en over haar gedrag valt wat te zeggen. Hoewel ik ook dat wel lachen vind. Jim Morrison kwam vroeger ook vaak niet / veel te laat / dronken aankakken. En het publiek vond het geweldig. Lekker recalcitrant en je nergens wat van aantrekken, ook dat hoort bij (sommige) artiesten. Ik begrijp dat sommigen zich hier aan storen en dat mag.
Ik reageerde overigens op de reactie van elo, die hoopt dat de ziggo voor geen fuck verkoopt.
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
855
561
Dat lag ook deels aan de organisatie. Die gasten spelen altijd dezelfde set van vijf kwartier, maar staan vervolgens wel voor de volle anderhalf uur in het blokkenschema.
Iha zijn artiesten op festivals niet contractueel verplicht exact te starten op het moment dat ze in het tijdschema staan en ze hoeven ook niet de volledige tijd in het tijd te vullen. Ze moeten meestal een minimumtijd spelen en dat binnen dat aangegeven blok doen. Bij een blok van een uur is de minimumtijd vaak 45 minuten. Wat het publiek verwacht is weer een andere zaak.
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.644
897
Voor festivals met een strak tijdschema is het natuurlijk verwerpelijk zulke artiesten, evenals voor organisatoren die niet over een bepaald uur mogen gaan wat geluidsoverlast betreft.
Las dat Live /s Live met de autoriteiten heeft moeten onderhandelen om toch een kwartiertje overtijd te kunnen gaan, omdat Grace Jones te laat was gestart.
Op dat gebied is een festival als de Lokerse wel leuk. Die hebben sowieso een ruime marge omdat er nog een DJ iedere avond afsluit.
Kan mij wel nog een avond herinneren waarbij ze eveneens over tijd waren gegaan en de afsluitende DJ nog een kwartiertje speeltijd had.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.650
11.446
Had ook tot morgen kunnen wachten, maar zo'n 'grote vis', is toch leuk om de dag mee af te sluiten.

Talk is nu in Tolhuistuin i.p.v. Paradiso (Bovenzaal) (8 september).
Rumours of Fleetwood Mac ook op 14 september naar Musis. Tickets zijn al in de verkoop.
Raw Brigade, Instructor en No Way op 14 september naar het Stroomhuis. Verkoop 29 juni 11.00.
Dirty Sound Magnet komt nu mee met Black Mirrors naar Gigant voor een double-bill (27 oktober).
Hideous ook op 24 november naar Luxor Live. Tickets zijn al in de verkoop.
Slow Pulp op 9 december naar Paradiso. Verkoop 30 juni 10.00.
Rick Astley op 12 maart naar Tivoli. Verkoop 30 juni 10.00.

Voor België:
Rick Astley op 13 maart naar de Roma. Verkoop 30 juni 10.00.
 
Laatst bewerkt:

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.263
7.576
Rick Astley Never Gonna Give You Up GIF - Rick Astley Never ...
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
741
445
Madonna stelt start tournee uit vanwege een bacteriële infectie, ze heeft zelfs even op de IC gelegen
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken