Concertaankondigingen

Fireball

Dagopener
17 jan 2017
509
63
Snap ik Dave, maar ik heb er niet veel mee... dat getrommel duurt eindeloos en het visuele moet het allemaal een beetje aantrekkelijk en spectaculair maken.. maar ook dat gaat na een tijdje vervelen bij mij... ik zie en hoor liever een paar goeie muzikanten met orgel, gitaar, drums etc. dan al dat showgedoe er om heen... (Rammstein uitgezonderd, dat heeft wél iets) Verder ieder z`n meug, maar hier loop ik niet warm voor.. sorry.. Maar ik wens jullie veel plezier straks in 013 !
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.260
13.610
Amenra komt aanstaande 8 oktober met een akoestische set naar TivoliVredenburg. Kost €28,35 en verkoop start vrijdag om 11.00.
Ook heb je a.s. 4 oktober nog psychedelische jams van Kikagaku Moyo in Paradiso voor €17,00. Daarvoor start de kaartverkoop ook vrijdag, maar dan om 10.00.

En als het jullie nog niet opviel, ik licht eigenlijk alleen maar artiesten uit die ik zelf leuk vind...
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.621
8.959
En als het jullie nog niet opviel, ik licht eigenlijk alleen maar artiesten uit die ik zelf leuk vind…

Dat doet toch iedereen? (anders is het niet bij te houden)

Zaterdag 31 juli 2021 Skid Row in de Effenaar. Verkoop is al tijdje bezig. Kwam het per toeval tegen op facebook.
33,50 per ticket.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.806
12.523
Marduk naar 013, 11 december 2020

Voor dit soort data durf ik echt geen kaart te kopen.

Check de laatste zin van het verhaaltje!

Marduk stond begin jaren 90 aan de basis van de Zweedse blackmetal (samen met bands als Nifelheim en Dissection) en trok dus ook als een wervelwind over de wereld toen de blackmetalgolf midden jaren 90 over de wereld trok. De band maakte geweldige albums zoals ‘Those Of The Unlight’ (1993) en ‘Opus Nocturne’ (1994), maar is verre van sleets aan het raken. Sterker nog, wat ons betreft is Marduk sinds ‘Rom 5:12’ (2007) bezig met een winning streak. ‘Wormwood’, ‘Serpent Sermon’ en de laatste worp ‘Frontschwein’ zijn geweldige platen. In 2020 bestaat de band 30 jaar (!) en komt dit vieren in 013 met een zeer ongezellig verjaardagfeest. Maak je klaar voor een flinke portie narigheid in de 1,5 meter setting van onze Main.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.924
6.177
Indiaantje89 wrote:
Marduk naar 013, 11 december 2020

Voor dit soort data durf ik echt geen kaart te kopen.

Check de laatste zin van het verhaaltje!

Marduk stond begin jaren 90 aan de basis van de Zweedse blackmetal (samen met bands als Nifelheim en Dissection) en trok dus ook als een wervelwind over de wereld toen de blackmetalgolf midden jaren 90 over de wereld trok. De band maakte geweldige albums zoals ‘Those Of The Unlight’ (1993) en ‘Opus Nocturne’ (1994), maar is verre van sleets aan het raken. Sterker nog, wat ons betreft is Marduk sinds ‘Rom 5:12’ (2007) bezig met een winning streak. ‘Wormwood’, ‘Serpent Sermon’ en de laatste worp ‘Frontschwein’ zijn geweldige platen. In 2020 bestaat de band 30 jaar (!) en komt dit vieren in 013 met een zeer ongezellig verjaardagfeest. Maak je klaar voor een flinke portie narigheid in de 1,5 meter setting van onze Main.
Dat veranderd het verhaal niet, ik vermijd optredens voorlopig ook even. Niet enkel voor het financiële gedeelte.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.260
13.610
Joslittel wrote:

Indiaantje89 wrote:
Marduk naar 013, 11 december 2020

Voor dit soort data durf ik echt geen kaart te kopen.


Check de laatste zin van het verhaaltje!

Marduk stond begin jaren 90 aan de basis van de Zweedse blackmetal (samen met bands als Nifelheim en Dissection) en trok dus ook als een wervelwind over de wereld toen de blackmetalgolf midden jaren 90 over de wereld trok. De band maakte geweldige albums zoals ‘Those Of The Unlight’ (1993) en ‘Opus Nocturne’ (1994), maar is verre van sleets aan het raken. Sterker nog, wat ons betreft is Marduk sinds ‘Rom 5:12’ (2007) bezig met een winning streak. ‘Wormwood’, ‘Serpent Sermon’ en de laatste worp ‘Frontschwein’ zijn geweldige platen. In 2020 bestaat de band 30 jaar (!) en komt dit vieren in 013 met een zeer ongezellig verjaardagfeest. Maak je klaar voor een flinke portie narigheid in de 1,5 meter setting van onze Main.

Dat veranderd het verhaal niet, ik vermijd optredens voorlopig ook even. Niet enkel voor het financiële gedeelte.
Dan zit de 'weerstand' voor het niet kopen van kaartjes voor zulke data dus in de angst voor het virus. Snap ik enigszins wel, maar die zalen doen er wel wat aan om het allemaal zo soepel en veilig mogelijk te laten lopen. Als ik zie dat de Melkweg en Paradiso bijvoorbeeld nu ook mondkapjes invoeren (die je alleen met loopbewegingen hoeft te dragen), denk ik persoonlijk dat het amper nog veiliger kan. Maar goed, dit is misschien wat voor het coronatopic.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.924
6.177
Ja excuus voor de offtopic (lastig om het in deze tijden niet over corona te hebben in combi met concerten).
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.924
6.177
Ik krijg nu mijn eerste vouchers terug zo te zien. Die ga ik denk in zetten voor de shows van eind volgend jaar.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.924
6.177
Indiaantje89 wrote:
Ik krijg nu mijn eerste vouchers terug zo te zien. Die ga ik denk in zetten voor de shows van eind volgend jaar.

Nou, zeg het eens. Welke?
Lamb Of God, Electric Six en Human League denk ik. Laatste 2 niet gezien en de eerste vind ik tof. Heilung komt misschien weer terug naar LL. Maar ik krijg nog wel keer vouchers denk ik.

Edit: allen 013
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.806
12.523
Ik krijg nu mijn eerste vouchers terug zo te zien. Die ga ik denk in zetten voor de shows van eind volgend jaar.

Ja ik heb ook (eindelijk) de eerste mail binnen met een voucher. Tickets voor Lamb of God zijn al binnen dus ik denk zelf aan één van de twee shows van Opeth in Tivoli.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.793
8.764
Niet echt een concert aankondiging, maar wilde het toch even melden voor de liefhebber:
Voor de Nightwish concerten op 9 en 10 mei 2021 in de Ziggo Dome zijn er nieuwe tickets vrijgegeven (ik neem aan mensen die na de verplaatsing hun ticket niet meer wilden)

Dus beide concerten hebben weer tickets beschikbaar op Ticketmaster.
Heb net zelf een ticket gekocht voor zondag 9 mei :)
 

Moniek

Gouden Tip
7 mrt 2017
313
212
Ik krijg nu mijn eerste vouchers terug zo te zien. Die ga ik denk in zetten voor de shows van eind volgend jaar.

Van welke datum was de show waar je vouchers van hebt ontvangen? Want ik zit nog te wachten op de voucher van de show van Papa Roach van 14 maart (onder andere). Heb wel een mail gehad dat ze ermee bezig zijn, maar vind het erg lang duren heel eerlijk gezegd. Vraag me daardoor ook af of er een bepaald systeem in zit op datum van afgelaste show of ik dat ik gewoon pech heb en ‘op de verkeerde stapel lig’. In de mail van de 013 stond dat ik de voucher eind juli ongeveer zou ontvangen.
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.934
3.305
Indiaantje89 wrote:
Ik krijg nu mijn eerste vouchers terug zo te zien. Die ga ik denk in zetten voor de shows van eind volgend jaar.

Van welke datum was de show waar je vouchers van hebt ontvangen? Want ik zit nog te wachten op de voucher van de show van Papa Roach van 14 maart (onder andere). Heb wel een mail gehad dat ze ermee bezig zijn, maar vind het erg lang duren heel eerlijk gezegd. Vraag me daardoor ook af of er een bepaald systeem in zit op datum van afgelaste show of ik dat ik gewoon pech heb en ‘op de verkeerde stapel lig’. In de mail van de 013 stond dat ik de voucher eind juli ongeveer zou ontvangen.

Ik heb laatst een voucher gekregen voor James Blake, dat was ergens tweede helft van april als ik het me goed herinner
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.206
505
Van welke datum was de show waar je vouchers van hebt ontvangen?

Heb op 24 en 25 september vouchertegoed gekregen, van het verplaatste concert van Foals (eerst 14 april, toen 10 september en nu 13 mei 2021) en van Wildeburg (10-12 juli). Had van die eerste nooit een bevestiging of wat dan ook gekregen dat de voucher daadwerkelijk aangevraagd was, maar dat is blijkbaar wel gelukt.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.924
6.177
Ik heb geen idee waarvan het is. Ik zie enkel het bedrag en denk dat het van 013 shows zijn. Het is ook een aankondiging van een voucher, de voucher zelf heb ik nog niet.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken