Concertaankondigingen

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.745
1.904
Ja fuck, ik weet het… ik probeer eerst nog staan kaarten te scoren voor Clapton in Sportpaleis. Dus mocht iemand me daarbij kunnen helpen, hit me up.

Via teleticketservice zijn nog nog kaarten beschikbaar 72 Euro met mogelijk beperkt zicht.
Ook nog losse kaarten voor de hoofdprijs 141 Euro....

Edit sorry ik lees net dat je staankaarten zoekt...
Ticketswap dan gok ik....
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.656
11.471
Joep Beving staat 10 en 11 december coronaproof in Paradiso. Mogen bij beide shows 250 bezoekers aanwezig zijn. De kaartverkoop start morgen om 10.00 en kaarten kosten €28,00.

Edit: Hij staat ook 6 december in Poppodium 013. Verkoop start om dezelfde tijd en deze show kost je tien cent minder dan in Paradiso.
Edit II: Uit de nieuwsbrief van Joep Beving himself.
1 Dec - De Doelen - Rotterdam
3 Dec - TivoliVredenburg - Utrecht
6 Dec - 013 - Tilburg
7 Dec - Het Paard - Den Haag
8 Dec - Het Paard - Den Haag
10 Dec - Paradiso Amsterdam
11 Dec - Paradiso - Amsterdam
23 Dec - De Vereeniging - Nijmegen
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.656
11.471
Hans Zimmer verplaatst van a.s. februari naar maart 2022. Ik denk dat de periode van verplaatsingen van grote producties (lees AFAS Live of Ziggo Dome) in november weer gaat aanbreken. En dan is het maar de vraag of ze naar het najaar worden verplaatst...
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.745
1.904
Hans Zimmer verplaatst van a.s. februari naar maart 2022. Ik denk dat de periode van verplaatsingen van grote producties (lees AFAS Live of Ziggo Dome) in november weer gaat aanbreken. En dan is het maar de vraag of ze naar het najaar worden verplaatst…

Simple Minds ging van begin februari naar begin september. Het kan wel maar misschien nemen vele het zekere voor het onzekere en verschuiven ze gewoon naar 2022...Alles wat op de rol staat voor februari tot april mei zal binnenkort wel weer verzet worden vrees ik ook idd....
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.069
8.712

Zal spannend zijn voor Nick Cave & The Bad Seeds, die op 10 april aan hun wereldtournee beginnen. Je zou toch denken dat we tegen die tijd op zijn minst een systeem hebben om concerten te laten plaatsvinden...

Bon Iver (ook Sportpaleis en Ziggo) werd verzet van januari naar november. Ik neem aan dat we dan wel safe zitten. Maar november van dit jaar moet nog komen, dus da's een hele poos wachten. :-/ Maar langs de andere kans: it might be over soon.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.413
1.091
Ach ja, eerst maar Nick Cave in de bioscoop kijken met Idiot Prayer. Kaarten zijn al binnen :)
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.656
11.471
Yungblud over een jaar en een dag (24 oktober 2021 dus) in AFAS Live. Kaarten kosten je €35,84 en de verkoop start om 10.00 volgende week vrijdag. Er is ook weer de Mojo-voorverkoop en die start op 29 oktober om 10.00 en duurt 24 uur. Moet je je wel even inschrijven voor de nieuwsbrief.
Wel opmerkelijk dat er geen Belgische datum is. Heeft iemand daar een reden voor?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.656
11.471
Soen komt vrijdag 23 april naar de Melkweg. Kaarten kosten €25,30 en zijn al in de verkoop gegaan. België wordt overgeslagen voor zover ik zie, waarschijnlijk door hun show op Graspop Metal Meeting.
Soen bestaat uit voormalige leden van Death, Opeth en Willowtree en is hiermee een prog-metal supergroep te noemen. De band bestaat sinds 2010, maar het eerste album ‘Cognitive’ kwam pas uit in 2012.

In Januari staat de release van hun vijfde album ‘Imperial’ op de planning.

Acht heldere, scherpe en uiterst geconstrueerde nummers die frustratie, reflectie en hoop overbrengen, dit is misschien wel het meest felle en dynamische album van de band. Het album is geproduceerd door Iñaki Marconi samen met de band en gemixed en gemasterd door Kane Churko.

De vergelijking met Tool en Pink Floyd wordt nogal eens gemaakt maar de band heeft bovenal een spannend eigen geluid. Een must see voor iedere prog-rock liefhebber. Vrijdag 23 april mag in capitals in je agenda!
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.656
11.471
Na twee succesvolle avonden in TivoliVredenburg en De Vereeniging, vorig jaar december, komt Marillion op donderdag 21 en zondag 24 oktober 2021 weer terug naar Tivoli voor twee, naar ik neem aan, grandioze avonden. Kaarten gaan in de verkoop voor €49,95 en de verkoop begint op 6 november om 10.00. Er komt geen supportact.

Edit: Ik vroeg me al af waarom er gaten tussen de data zaten. Nou, hierom dus. Hieronder de gehele Nederlandse tour, kaartverkoop start in alle gevallen op 6 november om 10.00.
Woensdag 20 oktober - Muziekgebouw Eindhoven - €49,95
Donderdag 21 oktober - TivoliVredenburg - €49,95
Zaterdag 23 oktober - Oosterpoort - €49,95
Zondag 24 oktober - TivoliVredenburg - €49,95
Dinsdag 26 oktober - Muziekgebouw Eindhoven - €49,95
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.230
10.665
Na twee succesvolle avonden in TivoliVredenburg en De Vereeniging, vorig jaar december, komt Marillion op donderdag 21 en zondag 24 oktober 2021 weer terug naar Tivoli voor twee, naar ik neem aan, grandioze avonden. Kaarten gaan in de verkoop voor €49,95 en de verkoop begint op 6 november om 10.00. Er komt geen supportact.

Edit: Ik vroeg me al af waarom er gaten tussen de data zaten. Nou, hierom dus. Hieronder de gehele Nederlandse tour, kaartverkoop start in alle gevallen op 6 november om 10.00.
Woensdag 20 oktober – Muziekgebouw Eindhoven – €49,95
Donderdag 21 oktober – TivoliVredenburg – €49,95
Zaterdag 23 oktober – Oosterpoort – €49,95
Zondag 24 oktober – TivoliVredenburg – €49,95
Dinsdag 26 oktober – Muziekgebouw Eindhoven – €49,95

Wat een rare tour joh. Beginnen in Eindhoven, door naar Utrecht, naar Groningen, weer terug naar Utrecht naar dezelfde zaal en eindigen in Eindhoven in dezelfde zaal waar ze begonnen. Soort werkgelegenheidsproject voor de roadies en chauffeurs ofzo?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.656
11.471
wenteldave wrote:
Na twee succesvolle avonden in TivoliVredenburg en De Vereeniging, vorig jaar december, komt Marillion op donderdag 21 en zondag 24 oktober 2021 weer terug naar Tivoli voor twee, naar ik neem aan, grandioze avonden. Kaarten gaan in de verkoop voor €49,95 en de verkoop begint op 6 november om 10.00. Er komt geen supportact.

Edit: Ik vroeg me al af waarom er gaten tussen de data zaten. Nou, hierom dus. Hieronder de gehele Nederlandse tour, kaartverkoop start in alle gevallen op 6 november om 10.00.
Woensdag 20 oktober – Muziekgebouw Eindhoven – €49,95
Donderdag 21 oktober – TivoliVredenburg – €49,95
Zaterdag 23 oktober – Oosterpoort – €49,95
Zondag 24 oktober – TivoliVredenburg – €49,95
Dinsdag 26 oktober – Muziekgebouw Eindhoven – €49,95

Wat een rare tour joh. Beginnen in Eindhoven, door naar Utrecht, naar Groningen, weer terug naar Utrecht naar dezelfde zaal en eindigen in Eindhoven in dezelfde zaal waar ze begonnen. Soort werkgelegenheidsproject voor de roadies en chauffeurs ofzo?
Misschien waren de grote zalen op sommige data al bezet dat ze het zo hebben gedaan?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.394
5.093
Mooi affiche voor de liefhebber: https://www.013.nl/programma/6327/heaven-shall-burn-trivium

Heaven Shall Burn + Trivium +TesseracT + Fit For An Autopsy
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.656
11.471
Powerwolf komt zondag 10 oktober 2021 naar AFAS Live. Blijkbaar zijn die ook Poppodium 013 ontgroeid, waar hun vorige show was uitverkocht. Voorverkoop start woensdag 25 november om 10.00 en kaarten zijn te koop voor €45,00. Aanvangstijd staat momenteel op 18.40, waardoor het erop lijkt dat er in ieder geval twee bands nog bij komen als support.
Als het doorgaat, wordt het in ieder geval een bende in de Bijlmer, aangezien Deep Purple op dezelfde dag in de Ziggo Dome optreedt. Met een beetje geluk is er ook nog een voetbalwedstrijd in de ArenA, dus succes aan degenen die gaan, haha.
https://www.afaslive.nl/agenda/powerwolf
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.230
10.665
Powerwolf komt zondag 10 oktober 2021 naar AFAS Live. Blijkbaar zijn die ook Poppodium 013 ontgroeid, waar hun vorige show was uitverkocht. Voorverkoop start woensdag 25 november om 10.00 en kaarten zijn te koop voor €45,00. Aanvangstijd staat momenteel op 18.40, waardoor het erop lijkt dat er in ieder geval twee bands nog bij komen als support.
https://www.afaslive.nl/agenda/powerwolf

Ja dat zat er inmiddels wel aan te komen, van mij mogen ze. Ik kan deze theatrale metal goed verteren. Inderdaad benieuwd welke bands ze mee nemen als support.

Maar aan de andere kant wel verbazend dat de combi's Lamb of God/ Kreator en Heaven Shall burn/Trivium wel in de 013 staan, zouden met zulke mooie combi's toch ook wel een AFAS enigszins vol kunnen trekken?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.656
11.471
wenteldave wrote:
Powerwolf komt zondag 10 oktober 2021 naar AFAS Live. Blijkbaar zijn die ook Poppodium 013 ontgroeid, waar hun vorige show was uitverkocht. Voorverkoop start woensdag 25 november om 10.00 en kaarten zijn te koop voor €45,00. Aanvangstijd staat momenteel op 18.40, waardoor het erop lijkt dat er in ieder geval twee bands nog bij komen als support.
https://www.afaslive.nl/agenda/powerwolf

Ja dat zat er inmiddels wel aan te komen, van mij mogen ze. Ik kan deze theatrale metal goed verteren. Inderdaad benieuwd welke bands ze mee nemen als support.

Maar aan de andere kant wel verbazend dat de combi’s Lamb of God/ Kreator en Heaven Shall burn/Trivium wel in de 013 staan, zouden met zulke mooie combi’s toch ook wel een AFAS enigszins vol kunnen trekken?
Zou denken van wel, ja. Tenminste, denk dat in ieder geval meer mensen Lamb of God kennen dan Powerwolf. Denk eerder dat dat dan een stukje persoonlijke voorkeur is van de leden. Aan de andere kant, beide shows zullen waarschijnlijk niet uitverkopen en als dat wel gebeurt, pas op het laatste moment, verwacht ik. Dat was met Powerwolf wel anders.
Wat zou jij overigens goede supportacts vinden voor Powerwolf? In 013 namen ze Gloryhammer mee, dat zou van mij echt niet meer hoeven. Zelfde als in de Effenaar met Amaranthe. Vond ik ook niet geweldig aansluiten.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.230
10.665
Joslittel wrote:

wenteldave wrote:
Powerwolf komt zondag 10 oktober 2021 naar AFAS Live. Blijkbaar zijn die ook Poppodium 013 ontgroeid, waar hun vorige show was uitverkocht. Voorverkoop start woensdag 25 november om 10.00 en kaarten zijn te koop voor €45,00. Aanvangstijd staat momenteel op 18.40, waardoor het erop lijkt dat er in ieder geval twee bands nog bij komen als support.
https://www.afaslive.nl/agenda/powerwolf


Ja dat zat er inmiddels wel aan te komen, van mij mogen ze. Ik kan deze theatrale metal goed verteren. Inderdaad benieuwd welke bands ze mee nemen als support.

Maar aan de andere kant wel verbazend dat de combi’s Lamb of God/ Kreator en Heaven Shall burn/Trivium wel in de 013 staan, zouden met zulke mooie combi’s toch ook wel een AFAS enigszins vol kunnen trekken?

Zou denken van wel, ja. Tenminste, denk dat in ieder geval meer mensen Lamb of God kennen dan Powerwolf. Denk eerder dat dat dan een stukje persoonlijke voorkeur is van de leden. Aan de andere kant, beide shows zullen waarschijnlijk niet uitverkopen en als dat wel gebeurt, pas op het laatste moment, verwacht ik. Dat was met Powerwolf wel anders.
Wat zou jij overigens goede supportacts vinden voor Powerwolf? In 013 namen ze Gloryhammer mee, dat zou van mij echt niet meer hoeven. Zelfde als in de Effenaar met Amaranthe. Vond ik ook niet geweldig aansluiten.

Ja, goede vraag. Ik denk dat ze minimaal 1 aansprekende powermetalnaam mee zullen nemen, iets als HammerFall of Battle Beast. Daaronder nog 1 of 2 kleinere, Wind Rose zou heel tof zijn bijvoorbeeld. Dat zijn de eerste namen die in me opkomen nu.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.656
11.471
wenteldave wrote:

Joslittel wrote:

wenteldave wrote:
Powerwolf komt zondag 10 oktober 2021 naar AFAS Live. Blijkbaar zijn die ook Poppodium 013 ontgroeid, waar hun vorige show was uitverkocht. Voorverkoop start woensdag 25 november om 10.00 en kaarten zijn te koop voor €45,00. Aanvangstijd staat momenteel op 18.40, waardoor het erop lijkt dat er in ieder geval twee bands nog bij komen als support.
https://www.afaslive.nl/agenda/powerwolf


Ja dat zat er inmiddels wel aan te komen, van mij mogen ze. Ik kan deze theatrale metal goed verteren. Inderdaad benieuwd welke bands ze mee nemen als support.

Maar aan de andere kant wel verbazend dat de combi’s Lamb of God/ Kreator en Heaven Shall burn/Trivium wel in de 013 staan, zouden met zulke mooie combi’s toch ook wel een AFAS enigszins vol kunnen trekken?


Zou denken van wel, ja. Tenminste, denk dat in ieder geval meer mensen Lamb of God kennen dan Powerwolf. Denk eerder dat dat dan een stukje persoonlijke voorkeur is van de leden. Aan de andere kant, beide shows zullen waarschijnlijk niet uitverkopen en als dat wel gebeurt, pas op het laatste moment, verwacht ik. Dat was met Powerwolf wel anders.
Wat zou jij overigens goede supportacts vinden voor Powerwolf? In 013 namen ze Gloryhammer mee, dat zou van mij echt niet meer hoeven. Zelfde als in de Effenaar met Amaranthe. Vond ik ook niet geweldig aansluiten.

Ja, goede vraag. Ik denk dat ze minimaal 1 aansprekende powermetalnaam mee zullen nemen, iets als HammerFall of Battle Beast. Daaronder nog 1 of 2 kleinere, Wind Rose zou heel tof zijn bijvoorbeeld. Dat zijn de eerste namen die in me opkomen nu.
HammerFall zou wel vet zijn. Zou me ook niet verbazen als er een kleine band als, weet ik veel, Brothers of Metal meekomt. Heb Powerwolf nu zo vaak gezien, dat het ook wel een beetje van de supportacts zou afhangen of ik ga of niet. (Nou kan ik waarschijnlijk sowieso niet, maar toch, als ik was gegaan, dan wel).
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken