Concertaankondigingen

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.263
13.613
Amenra heeft een tour voor het najaar van 2021 bekendgemaakt. Ze nemen Envy en Jo Quail mee (allebei heel erg de moeite waard). Komen naar TivoliVredenburg (Ronda) op 21 september (€26,00) en de verkoop start vrijdag. Jo Quail is echt een fantastische celliste en Envy maakt hele nette post-hardcore. Wat een heerlijk affiche!
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.040
2.068
Helemaal gemist maar vorige week is bekend geworden dat john fogerty zijn concert in Antwerpen gaat inhalen op 11 juni.
Hij stond ook op het affiche van het blues festival in Grolloo.
Dat is volgend jaar in het weekend van 11 juni dus ik neem aan dat hij daar ook staat al is dat nog niet bevestigd.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.263
13.613
Jongens, het is weer zover. Grootheid Steven Wilson komt naar Nederland, naar de AFAS Live om precies te zijn. Dinsdag 21 september. Kaarten kosten €50,40 en gaan vrijdag om 11.00 in de verkoop. God, wat zou ik hier graag heen willen.
https://www.mojo.nl/concerten/steven-wilson/

Verder heb je ook nog Philip H. Anselmo & the Illegals die naar TivoliVredenburg komen op zaterdag 31 juli. Support wordt verzorgd door Baest. Kaarten kosten €33,25 en zijn meteen te koop.
https://www.tivolivredenburg.nl/agenda/philip-h-anselmo-the-illegals-31-07-2021/
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.806
12.523
Jongens, het is weer zover. Grootheid Steven Wilson komt naar Nederland, naar de AFAS Live om precies te zijn. Dinsdag 21 september. Kaarten kosten €50,40 en gaan vrijdag om 11.00 in de verkoop. God, wat zou ik hier graag heen willen.
https://www.mojo.nl/concerten/steven-wilson/

Heel gaaf nieuws! De concertagenda stroomt zo langzaam aan vol voor het najaar, mooi vooruitzicht. Wel een downgrade van Ziggo naar AFAS. Ik vond Ziggo ook wel erg ambitieus.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.263
13.613
wenteldave wrote:
Jongens, het is weer zover. Grootheid Steven Wilson komt naar Nederland, naar de AFAS Live om precies te zijn. Dinsdag 21 september. Kaarten kosten €50,40 en gaan vrijdag om 11.00 in de verkoop. God, wat zou ik hier graag heen willen.
https://www.mojo.nl/concerten/steven-wilson/


Heel gaaf nieuws! De concertagenda stroomt zo langzaam aan vol voor het najaar, mooi vooruitzicht. Wel een downgrade van Ziggo naar AFAS. Ik vond Ziggo ook wel erg ambitieus.
Precies. Wel zonde dat het op dezelfde dag als Amenra (in Tivoli) is... Zie overigens ook dat ze 16 oktober in Ancienne Belgique staan. Echter is die prijs spotgoedkoop, namelijk een schamele €33,00. Maar goed, blijft inderdaad een fijne boeking. Voucher van zijn afgelaste show al binnen? ;)
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.672
2.005
Streep door de volledige Europese tour van Nick Cave, zegt genoeg over de internationale tourkansen in de eerste helft van volgend jaar.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.864
9.818
Streep door de volledige Europese tour van Nick Cave, zegt genoeg over de internationale tourkansen in de eerste helft van volgend jaar.

Cave die zijn tour koudweg annuleert, in plaats van uitstelt, maakt het wel barre ellende. Keek meer uit naar die show dan naar zonlicht en knuffels.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.621
8.961
Steven Wilson in AFAS 21 september met tegen die tijd nieuw album.

@Joslittel
@wenteldave

Beiden fan volgens mij
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.724
7.489
Joslittel wrote:

wenteldave wrote:
Jongens, het is weer zover. Grootheid Steven Wilson komt naar Nederland, naar de AFAS Live om precies te zijn. Dinsdag 21 september. Kaarten kosten €50,40 en gaan vrijdag om 11.00 in de verkoop. God, wat zou ik hier graag heen willen.
https://www.mojo.nl/concerten/steven-wilson/


Heel gaaf nieuws! De concertagenda stroomt zo langzaam aan vol voor het najaar, mooi vooruitzicht. Wel een downgrade van Ziggo naar AFAS. Ik vond Ziggo ook wel erg ambitieus.

Precies. Wel zonde dat het op dezelfde dag als Amenra (in Tivoli) is… Zie overigens ook dat ze 16 oktober in Ancienne Belgique staan. Echter is die prijs spotgoedkoop, namelijk een schamele €33,00. Maar goed, blijft inderdaad een fijne boeking. Voucher van zijn afgelaste show al binnen? ?

Geld dus nooit terug gekregen van Steven Wilson in Oberhausen. Ben dus nu aan het overwegen maar gewoon in Nederland nog een keer kaartjes te kopen.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.263
13.613
wenteldave wrote:

Joslittel wrote:

wenteldave wrote:
Jongens, het is weer zover. Grootheid Steven Wilson komt naar Nederland, naar de AFAS Live om precies te zijn. Dinsdag 21 september. Kaarten kosten €50,40 en gaan vrijdag om 11.00 in de verkoop. God, wat zou ik hier graag heen willen.
https://www.mojo.nl/concerten/steven-wilson/


Heel gaaf nieuws! De concertagenda stroomt zo langzaam aan vol voor het najaar, mooi vooruitzicht. Wel een downgrade van Ziggo naar AFAS. Ik vond Ziggo ook wel erg ambitieus.


Precies. Wel zonde dat het op dezelfde dag als Amenra (in Tivoli) is… Zie overigens ook dat ze 16 oktober in Ancienne Belgique staan. Echter is die prijs spotgoedkoop, namelijk een schamele €33,00. Maar goed, blijft inderdaad een fijne boeking. Voucher van zijn afgelaste show al binnen? ?

Geld dus nooit terug gekregen van Steven Wilson in Oberhausen. Ben dus nu aan het overwegen maar gewoon in Nederland nog een keer kaartjes te kopen.
Ík wilde zeggen dat er ook data tussenstaan waar je ticket nog wel geldig is (zoals Parijs) (i.t.t. de show in de Ziggo Dome), maar ik zie nu dat Oberhausen helemaal niet voorkomt in zijn nieuwe tour. Maar nog steeds niet teruggekregen. Duurt ook lang dan. Zou inderdaad wel gewoon kaartjes kopen, dat geld krijg je wel een keer terug.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.040
2.068
Martijn wrote:
Streep door de volledige Europese tour van Nick Cave, zegt genoeg over de internationale tourkansen in de eerste helft van volgend jaar.

Cave die zijn tour koudweg annuleert, in plaats van uitstelt, maakt het wel barre ellende. Keek meer uit naar die show dan naar zonlicht en knuffels.

Was ik dus ook al bang voor dat tours gewoon geannuleerd gaan worden en niet meer verzet. Zo staat in mei juni nog een tour gepland van Clapton. Ik hoop dat hij deze weer verzet maar het zou ook goed kunnen dat hij er de brui aan geeft...
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.263
13.613
Als we dan toch in hardere sferen zitten: Aborted gaat ook door Europa trekken. Ze nemen drie bands mee in de naam van The Acacia Strain, Benighted en jawel, Fleddy Melculy. Verkoop start vrijdag om 10.00.
Interessante data zijn:
24.09.2021 - Eindhoven (NL) - Dynamo (€24,00)
25.09.2021 - Kortrijk (BE) - De Kreun
28.09.2021 - Utrecht (NL) - TivoliVredenburg (€26,35)

Maar er is meer... Voor de laatste set aan shows nemen ze, in plaats van de laatste twee, Hideous Divinity and Cult of Lilith mee. Hiermee komen ze langs in Hengelo (NL) in de Metropool op 31 oktober.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.724
7.489
Als we dan toch in hardere sferen zitten: Aborted gaat ook door Europa trekken. Ze nemen drie bands mee in de naam van The Acacia Strain, Benighted en jawel, Fleddy Melculy. Verkoop start vrijdag om 10.00.
Interessante data zijn:
24.09.2021 – Eindhoven (NL) – Dynamo (€24,00)
25.09.2021 – Kortrijk (BE) – De Kreun
28.09.2021 – Utrecht (NL) – TivoliVredenburg (€26,35)

Maar er is meer… Voor de laatste set aan shows nemen ze, in plaats van de laatste twee, Hideous Divinity and Cult of Lilith mee. Hiermee komen ze langs in Hengelo (NL) in de Metropool op 31 oktober.

Ik ken geen van deze bands, behalve Fleddy Melculy. En Metropool is 15 min fietsen van mijn huis, dus die had ik wel mee willen pakken. Herinner me hier een week van te voren even aan, misschien als ik niks heb ga ik wel even kijken voor die prijs ;)
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.517
1.322
Het duurt nog even, maar voor de liefhebber van het zwaardere werk toch een leuk vooruitzicht: Sepultura op 5 december 2021 in het Patronaat in Haarlem
(en een week eerder op 28 november in Trix in Antwerpen). Sacred Reich in het voorprogramma (en ook Crowbar voor wie daar wat aan vindt)

Nice! Al ben ik na de Max split up muzikaal achtergebleven. Welke tracks moet ik absoluut kennen met brulboei Derrick in de gelederen
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.806
12.523
jaydee76 wrote:
Het duurt nog even, maar voor de liefhebber van het zwaardere werk toch een leuk vooruitzicht: Sepultura op 5 december 2021 in het Patronaat in Haarlem
(en een week eerder op 28 november in Trix in Antwerpen). Sacred Reich in het voorprogramma (en ook Crowbar voor wie daar wat aan vindt)

Nice! Al ben ik na de Max split up muzikaal achtergebleven. Welke tracks moet ik absoluut kennen met brulboei Derrick in de gelederen

Die hele laatste cd Quatra is enorm sterk. Gewoon eens aanklikken op Spotify. Isolation bijvoorbeeld als track
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken