Concertaankondigingen

nitotheno

Support act
29 jan 2018
944
830
Ik heb zelfs een concert van Cocorosie in Paradiso (25 maart) waar ze nog steeds een nieuwe datum moeten bepalen, of het moeten cancellen :lol: Daar kan ik nog niet eens een voucher voor aanvragen, ook al zou ik dat willen.
 

Moniek

Gouden Tip
7 mrt 2017
313
212
Dan zit er dus duidelijk geen chronologisch systeem in. Als ik volgende week woensdag nog geen bericht heb ga even bellen. Ik kan er alle begrip voor hebben dat het erg druk is maar vind het toch wel fijn om na een half jaar het geld op m’n account te hebben staan.
 

Moniek

Gouden Tip
7 mrt 2017
313
212
Ik heb zelfs een concert van Cocorosie in Paradiso (25 maart) waar ze nog steeds een nieuwe datum moeten bepalen, of het moeten cancellen ? Daar kan ik nog niet eens een voucher voor aanvragen, ook al zou ik dat willen.

Oh wauw. Dat is helemaal apart.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.924
6.178
Heel het voucher systeem is ook gewoon best onduidelijk. Ik heb geen flauw idee meer wat ik nog wel of niet ga krijgen.

Ook zijn mijn Lowlands kaarten plots weg?
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.206
505
Ook zijn mijn Lowlands kaarten plots weg?

Deze staan bij 'afgelopen evenementen', vermoed dat ze op de een of andere manier nog aangepast moeten worden naar de editie van 2021.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.924
6.178
Indiaantje89 wrote:
Ook zijn mijn Lowlands kaarten plots weg?

Deze staan bij ‘afgelopen evenementen’, vermoed dat ze op de een of andere manier nog aangepast moeten worden naar de editie van 2021.
Juist, maar dit soort dingen mogen wel ietsjes duidelijker naar mijn persoonlijke mening. Vouchers krijg je toch enkel per mail, die zijn nergens terug te vinden op je TM account of wel?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.260
13.610
Simple Minds is wederom verplaatst van 10 april 2020 --> 5 februari 2021 --> 4 september 2021. Ze zijn er weer netjes vroeg bij. Dat kan ik op zich wel waarderen.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.040
2.067
Simple Minds is wederom verplaatst van 10 april 2020 –> 5 februari 2021 –> 4 september 2021. Ze zijn er weer netjes vroeg bij. Dat kan ik op zich wel waarderen.

Krijg ook net bericht in de mail. Viel te verwachten natuurlijk.
In juni ga ik hopelijk naar Eric Clapton als ze dat ook niet weer verzetten....
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.260
13.610
wenteldave wrote:
Simple Minds is wederom verplaatst van 10 april 2020 –> 5 februari 2021 –> 4 september 2021. Ze zijn er weer netjes vroeg bij. Dat kan ik op zich wel waarderen.

Krijg ook net bericht in de mail. Viel te verwachten natuurlijk.
In juni ga ik hopelijk naar Eric Clapton als ze dat ook niet weer verzetten….
Ik heb me er al bij neergelegd dat het volgend jaar ook niet gaat gebeuren. Dan kan het alleen maar meevallen. Wegens persoonlijke redenen kan ik het wel waarderen als alles van het najaar '21 naar 2022 wordt geschoven. Moet, zoals het er nu voorstaat, bijvoorbeeld The Black Crowes missen en dat is toch doodzonde na zo'n reünie.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.040
2.067
PJ wrote:

wenteldave wrote:
Simple Minds is wederom verplaatst van 10 april 2020 –> 5 februari 2021 –> 4 september 2021. Ze zijn er weer netjes vroeg bij. Dat kan ik op zich wel waarderen.


Krijg ook net bericht in de mail. Viel te verwachten natuurlijk.
In juni ga ik hopelijk naar Eric Clapton als ze dat ook niet weer verzetten….

Ik heb me er al bij neergelegd dat het volgend jaar ook niet gaat gebeuren. Dan kan het alleen maar meevallen. Wegens persoonlijke redenen kan ik het wel waarderen als alles van het najaar ’21 naar 2022 wordt geschoven. Moet, zoals het er nu voorstaat, bijvoorbeeld The Black Crowes missen en dat is toch doodzonde na zo’n reünie.

Ik hou er stiekem ook rekening mee dat er nog heel wat concerten wederom verschoven gaan worden en de boel op zn vroegst pas over 1 jaar weer wat op gang begint te komen.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.924
6.178
wenteldave wrote:
Simple Minds is wederom verplaatst van 10 april 2020 –> 5 februari 2021 –> 4 september 2021. Ze zijn er weer netjes vroeg bij. Dat kan ik op zich wel waarderen.

Krijg ook net bericht in de mail. Viel te verwachten natuurlijk.
In juni ga ik hopelijk naar Eric Clapton als ze dat ook niet weer verzetten….
Ik hoop het wel... nu moet ik kiezen dus Clapton of BKS...
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.260
13.610
PJ wrote:

wenteldave wrote:
Simple Minds is wederom verplaatst van 10 april 2020 –> 5 februari 2021 –> 4 september 2021. Ze zijn er weer netjes vroeg bij. Dat kan ik op zich wel waarderen.


Krijg ook net bericht in de mail. Viel te verwachten natuurlijk.
In juni ga ik hopelijk naar Eric Clapton als ze dat ook niet weer verzetten….

Ik hoop het wel… nu moet ik kiezen dus Clapton of BKS…
Denk dat je al weet wat ik ga zeggen... Waarom moet je daar überhaupt over nadenken? :oops:
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.924
6.178
Indiaantje89 wrote:

PJ wrote:

wenteldave wrote:
Simple Minds is wederom verplaatst van 10 april 2020 –> 5 februari 2021 –> 4 september 2021. Ze zijn er weer netjes vroeg bij. Dat kan ik op zich wel waarderen.


Krijg ook net bericht in de mail. Viel te verwachten natuurlijk.
In juni ga ik hopelijk naar Eric Clapton als ze dat ook niet weer verzetten….


Ik hoop het wel… nu moet ik kiezen dus Clapton of BKS…

Denk dat je al weet wat ik ga zeggen… Waarom moet je daar überhaupt over nadenken? ?
ik nijg ook naar Clapton. Maar moet ik verdomme The National missen (en mijn kameraden gaan sowieso naar BKS).
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.549
2.690
wenteldave wrote:

Indiaantje89 wrote:

PJ wrote:

wenteldave wrote:
Simple Minds is wederom verplaatst van 10 april 2020 –> 5 februari 2021 –> 4 september 2021. Ze zijn er weer netjes vroeg bij. Dat kan ik op zich wel waarderen.


Krijg ook net bericht in de mail. Viel te verwachten natuurlijk.
In juni ga ik hopelijk naar Eric Clapton als ze dat ook niet weer verzetten….


Ik hoop het wel… nu moet ik kiezen dus Clapton of BKS…


Denk dat je al weet wat ik ga zeggen… Waarom moet je daar überhaupt over nadenken? ?

ik nijg ook naar Clapton. Maar moet ik verdomme The National missen (en mijn kameraden gaan sowieso naar BKS).

Gewoon gezellig naar BKS, Indiaantje!
Maar laten we hopen dat je volgend jaar zo'n keuze inderdaad weer kan maken.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.489
3.649
The National kan je nog zeker 10 keer zien, je woont in de Benelux dus 20 keer in de komende paar jaar misschien ook wel. Clapton zie je hierna denk ik nooit meer. :wink:
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.924
6.178
Ja fuck, ik weet het... ik probeer eerst nog staan kaarten te scoren voor Clapton in Sportpaleis. Dus mocht iemand me daarbij kunnen helpen, hit me up.
 

Fireball

Dagopener
17 jan 2017
509
63
Ik zou het wel weten... Slowhand heeft de voorkeur bij mij hoor... dichterbij een gitaargod kun je niet komen, of je moet bij Bonamassa op de koffie mogen komen.. :wink:
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.924
6.178
Ik zou het wel weten… Slowhand heeft de voorkeur bij mij hoor… dichterbij een gitaargod kun je niet komen, of je moet bij Bonamassa op de koffie mogen komen.. ?
Daar ben ik al bij op de koffie geweest. Clapton nog nooit gezien. Maar ik heb meerdere masterplannen om toch wat te regelen.
 

Fireball

Dagopener
17 jan 2017
509
63
Fireball wrote:
Ik zou het wel weten… Slowhand heeft de voorkeur bij mij hoor… dichterbij een gitaargod kun je niet komen, of je moet bij Bonamassa op de koffie mogen komen.. ?

Daar ben ik al bij op de koffie geweest. Clapton nog nooit gezien. Maar ik heb meerdere masterplannen om toch wat te regelen.

That`s the spirit !
Met ons bandje spelen we White Room van Cream, de rest van hem is gewoon te moeilijk .... :lol:
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.924
6.178
Indiaantje89 wrote:

Fireball wrote:
Ik zou het wel weten… Slowhand heeft de voorkeur bij mij hoor… dichterbij een gitaargod kun je niet komen, of je moet bij Bonamassa op de koffie mogen komen.. ?


Daar ben ik al bij op de koffie geweest. Clapton nog nooit gezien. Maar ik heb meerdere masterplannen om toch wat te regelen.

That`s the spirit !
Met ons bandje spelen we White Room van Cream, de rest van hem is gewoon te moeilijk …. ?
En ik maar denken dat je enkel Pitbull coverde.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken