Concertaankondigingen

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.924
6.177
In deze regio best bekend, "Palm Parkies". Een concert in het park, waar je zelf een versnapering mag meebrengen onder begeleiding van een bandje gaat toch plaats vinden dit jaar in Roosendaal (Breda helaas niet), en in Dorderecht. De eerste act is Hansome Poets en staat volgende week op de planken.

https://www.palmparkies.nl/

Nu ben ik echt geen Handsome Poets fan, maar een kinderhand is al snel gevuld in deze tijden. Misschien dat ik wel ga.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.463
7.459
Het viel te verwachten: Nightwish is verzet:

We willen je graag mededelen dat de concerten van Nightwish op 23 en 24 november 2020 zijn verplaatst naar nieuwe data op dezelfde locatie.
Bericht van de organisator:
Helaas heeft Nightwish i.v.m. de maatregelen rondom het coronavirus in heel Europa besloten hun huidige tournee te verplaatsen naar 2021. Dit betreft ook de concerten die op 23 en 24 november 2020 in Ziggo Dome zouden plaatsvinden. De shows van Nightwish in Ziggo Dome op 23 en 24 november 2020 zijn verplaatst naar 9 en 10 mei 2021.

Bij aanvraag geld terug ontvang je dat na nieuwe datum van het event.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.463
7.459
Vraag aan jullie allen. Zoals het nu lijkt kan ik niet naar die show. Ticketmaster zegt in de mail

Mocht je geen gebruik kunnen maken van het tickettegoed dan is het ook mogelijk om tot 3 oktober 2020 je geld terug te vragen via dit contactformulier. Je tickets worden dan geannuleerd en het bedrag wordt één maand na de nieuwe datum van het verplaatste evenement teruggestort. Dit is zo afgesproken in de regeling die door de culturele sector i.s.m. de overheid in het leven geroepen is.

Stel nou dat die datum weer wordt verzet, krijg je dan je geld terug na de datum die nu staat (dus ergens mei 2021) of dan pas na die nieuwe nieuwe datum?
Kan dat zo snel niet terugvinden.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.260
13.610
Vraag aan jullie allen. Zoals het nu lijkt kan ik niet naar die show. Ticketmaster zegt in de mail

Mocht je geen gebruik kunnen maken van het tickettegoed dan is het ook mogelijk om tot 3 oktober 2020 je geld terug te vragen via dit contactformulier. Je tickets worden dan geannuleerd en het bedrag wordt één maand na de nieuwe datum van het verplaatste evenement teruggestort. Dit is zo afgesproken in de regeling die door de culturele sector i.s.m. de overheid in het leven geroepen is.

Stel nou dat die datum weer wordt verzet, krijg je dan je geld terug na de datum die nu staat (dus ergens mei 2021) of dan pas na die nieuwe nieuwe datum?
Kan dat zo snel niet terugvinden.
Dat lijkt me dan gewoon juni te worden.

Zelf komt het overigens net aan lekker uit. Had de negende niet gekund, maar mijn datum is verplaatst naar 10 mei, waardoor ik wel kan. Maandag is wel echt een vervelende dag, maar goed...
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.463
7.459
Ticketmaster gebeld en die zeiden inderdaad juni. Ook als hij weer verplaatst wordt. Top.

Alhoewel jammer dat ik het concert nu moet missen natuurlijk.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.260
13.610
Ticketmaster gebeld en die zeiden inderdaad juni. Ook als hij weer verplaatst wordt. Top.

Alhoewel jammer dat ik het concert nu moet missen natuurlijk.
Enige is dat je niet zeker weet dat het in mei wel plaats gaat vinden. Dat wordt op een later moment dan misschien toch nog een swapje.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.260
13.610
Opeth komt weer naar TivoliVredenburg! Ze komen zelfs met twee shows met twee verschillende sets. Zet 19 en 20 oktober 2021 in je agenda, want dit belooft wat. Kaarten gaan over de toonbank voor €42,25 en de verkoop start 7 september om 10.00.
Bij deze speciale Evolution XXX 'By Request'-tour, ter ere van het 30 jarig bestaan van de band, kunnen fans stemmen welke nummers ze graag zouden willen horen uit de lange carrière van de band. Het stemmen begint op maandag 7 september via Opeth.com.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.260
13.610
The Teskey Brothers komen naar AFAS Live op zaterdag 17 april. La Madeleine in Brussel staat voor maandag 19 april op de agenda. Tickets voor AFAS kosten €35,00 en voorverkoop start 11 september (ook voor Brussel). Over de prijs voor Brussel kan ik niks vinden.
Snel gegroeid zal ik maar zeggen. Twee heerlijke voorstellingen in TivoliVredenburg vorig jaar en Paradiso dit jaar.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.260
13.610
Nog zo'n snelgroeiende band, Black Pumas komt vrijdag 19 november 2021 naar AFAS Live. Ze nemen Seratones mee als voorprogramma. Kaarten kosten je €35,00 en de verkoop start a.s. vrijdag om 19.00. Wisten me begin dit jaar niet volledig te overtuigen, dus misschien is dit een mooie kans om op herkansing te gaan. Hun Nederlandse show is overigens de laatste van de tour.
In België staan ze in Ancienne Belgique op zondag 14 november.Hier betaal je €29,00. Op de site van Black Pumas staat "Low Ticket Warning", dus ik denk dat je hier beter snel je slag kan slaan als je wil gaan.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.260
13.610
Heilung komt weer! Drie december '21 in Poppodium 013. Voorprogramma is van Gaahls Wyrd. Kaartverkoop start maandag voor €34,40. Ga dat alsjeblieft zien. Dit moet iedereen gezien hebben!
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.924
6.177
Heilung komt weer! Drie december ’21 in Poppodium 013. Voorprogramma is van Gaahls Wyrd. Kaartverkoop start maandag voor €34,40. Ga dat alsjeblieft zien. Dit moet iedereen gezien hebben!
Daar ben ik bij!
 

Moniek

Gouden Tip
7 mrt 2017
313
212
Heilung komt weer! Drie december ’21 in Poppodium 013. Voorprogramma is van Gaahls Wyrd. Kaartverkoop start maandag voor €34,40. Ga dat alsjeblieft zien. Dit moet iedereen gezien hebben!

Ze waren dit jaar aangekondigd op Lowlands, zou deze show betekenen dat ze daar volgend jaar niet staan of zouden ze 2 keer naar NL komen?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.924
6.177
wenteldave wrote:
Heilung komt weer! Drie december ’21 in Poppodium 013. Voorprogramma is van Gaahls Wyrd. Kaartverkoop start maandag voor €34,40. Ga dat alsjeblieft zien. Dit moet iedereen gezien hebben!

Ze waren dit jaar aangekondigd op Lowlands, zou deze show betekenen dat ze daar volgend jaar niet staan of zouden ze 2 keer naar NL komen?
Kan makkelijk 2x lijkt me.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.806
12.523
Heilung komt weer! Drie december ’21 in Poppodium 013. Voorprogramma is van Gaahls Wyrd. Kaartverkoop start maandag voor €34,40. Ga dat alsjeblieft zien. Dit moet iedereen gezien hebben!

Alleen al voor het voorprogramma is het de moeite waard! Al vind ik het geen erg logische combi.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.260
13.610
wenteldave wrote:
Heilung komt weer! Drie december ’21 in Poppodium 013. Voorprogramma is van Gaahls Wyrd. Kaartverkoop start maandag voor €34,40. Ga dat alsjeblieft zien. Dit moet iedereen gezien hebben!

Alleen al voor het voorprogramma is het de moeite waard! Al vind ik het geen erg logische combi.
Twee keer met je eens. Verrassend. Wel een sterke combinatie, twee heerlijke bands, maar de logica is inderdaad ver te zoeken.
 

Fireball

Dagopener
17 jan 2017
509
63
Ik ken Heilung en ook Gaahls Wyrd niet, maar omdat 013 zowat in mijn achtertuin ligt heb ik me hier maar eens in verdiept, zo leer je nog eens wat kennen, niet dan ?
Maar ik ga niet afreizen naar kruikenstad, hier heb ik dus niets mee.. dit "raakt" mij niet,.. onverstaanbare teksten en vooral dat getrommel van Heilung maakt mij een betje depri... Dit is duidelijk niet mijn smaak.. over Gaahls Wyrd kan ik kort zijn... Vind ik he-le-maal niks... ben zowieso geen Black en/of Dark metal fan... Helaas dus... maar blijf posten hier... zitten af en toe juweeltjes voor mij tussen hoor !
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.924
6.177
Ik ken Heilung en ook Gaahls Wyrd niet, maar omdat 013 zowat in mijn achtertuin ligt heb ik me hier maar eens in verdiept, zo leer je nog eens wat kennen, niet dan ?
Maar ik ga niet afreizen naar kruikenstad, hier heb ik dus niets mee.. dit “raakt” mij niet,.. onverstaanbare teksten en vooral dat getrommel van Heilung maakt mij een betje depri… Dit is duidelijk niet mijn smaak.. over Gaahls Wyrd kan ik kort zijn… Vind ik he-le-maal niks… ben zowieso geen Black en/of Dark metal fan… Helaas dus… maar blijf posten hier… zitten af en toe juweeltjes voor mij tussen hoor !
Heiling is vooral een live ervaring moet ik zeggen. Dus mocht je ze op een festival tegenkomen ga kijken! Dan trekt het je meer aan denk ik
 

Fireball

Dagopener
17 jan 2017
509
63
Fireball wrote:
Ik ken Heilung en ook Gaahls Wyrd niet, maar omdat 013 zowat in mijn achtertuin ligt heb ik me hier maar eens in verdiept, zo leer je nog eens wat kennen, niet dan ?
Maar ik ga niet afreizen naar kruikenstad, hier heb ik dus niets mee.. dit “raakt” mij niet,.. onverstaanbare teksten en vooral dat getrommel van Heilung maakt mij een betje depri… Dit is duidelijk niet mijn smaak.. over Gaahls Wyrd kan ik kort zijn… Vind ik he-le-maal niks… ben zowieso geen Black en/of Dark metal fan… Helaas dus… maar blijf posten hier… zitten af en toe juweeltjes voor mij tussen hoor !

Heiling is vooral een live ervaring moet ik zeggen. Dus mocht je ze op een festival tegenkomen ga kijken! Dan trekt het je meer aan denk ik

op een festival ga ik dat zeker doen, dan zitten ze immers in het "pakket" zal ik maar zeggen, maar er een losse ticket voor kopen zie ik me niet snel doen... maar op festivals ga ik zeker even luisteren/kijken... weer een ervaring rijker!
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.260
13.610
Indiaantje89 wrote:

Fireball wrote:
Ik ken Heilung en ook Gaahls Wyrd niet, maar omdat 013 zowat in mijn achtertuin ligt heb ik me hier maar eens in verdiept, zo leer je nog eens wat kennen, niet dan ?
Maar ik ga niet afreizen naar kruikenstad, hier heb ik dus niets mee.. dit “raakt” mij niet,.. onverstaanbare teksten en vooral dat getrommel van Heilung maakt mij een betje depri… Dit is duidelijk niet mijn smaak.. over Gaahls Wyrd kan ik kort zijn… Vind ik he-le-maal niks… ben zowieso geen Black en/of Dark metal fan… Helaas dus… maar blijf posten hier… zitten af en toe juweeltjes voor mij tussen hoor !


Heiling is vooral een live ervaring moet ik zeggen. Dus mocht je ze op een festival tegenkomen ga kijken! Dan trekt het je meer aan denk ik

op een festival ga ik dat zeker doen, dan zitten ze immers in het “pakket” zal ik maar zeggen, maar er een losse ticket voor kopen zie ik me niet snel doen… maar op festivals ga ik zeker even luisteren/kijken… weer een ervaring rijker!
Staat, mijn inziens, nog een lekker show op YouTube. Zal 'm hier even neerzetten. Snap je tenminste wat ons zo trekt ;)
https://youtu.be/h1BsKIP4uYM
En anders alleen even één nummer.
https://www.youtube.com/watch?v=QRg_8NNPTD8
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken