Concertaankondigingen

OneRepublic op 28 september 2025 naar de Ziggo dome. Laatst zei iemand dat tegenwoordig iedereen in Ziggo speelt en dat blijkt maar weer.
De AFAS was de vorige keer uitverkocht en sindsdien scoren ze de ene na de andere radiohit. Ik snap best dat ze deze stap nu maken

Jamiroquai weet ik iets minder van, maar ik zie dat die 7 jaar geleden de Ziggo Dome gewoon hebben uitverkocht en ze touren niet heel veel, dus ik zou niet weten waarom dat nu ineens slecht zou verkopen

Laatst bewerkt:
Vanwaar de haat richting Jamiroquai hier? De aankondiging wordt bijvoorbeeld genoemd op NU.nl, volgens mijn (niet wetenschappelijk onderbouwde) ervaring is dat doorgaans een indicatie dat het uitverkoopt. Dit is toch gewoon een naam die publiek trekt? Ik ga hier in ieder geval wel bij zijn.

Vanwaar de haat richting Jamiroquai hier? De aankondiging wordt bijvoorbeeld genoemd op NU.nl, volgens mijn (niet wetenschappelijk onderbouwde) ervaring is dat doorgaans een indicatie dat het uitverkoopt. Dit is toch gewoon een naam die publiek trekt? Ik ga hier in ieder geval wel bij zijn.
Voornamelijk op basis van z'n show op Pinkpop volgens mij.

Ik zag dat ook, maar is die tweede ring niet gewoon uitverkocht omdat dat de goedkoopste tickets zijn?
Nee, is nooit opengesteld. Ik was er direct in bij die 2e show en was nooit een optie. Klik voor de gein ook eens op de beste vakken eerste rang bij die extra show en je zal schrikken. Straks moeten ze het nog weggeven via vakantieveilingen :D

Maar wat is dat dan voor ruk tactiek? Of spelen ze in op een verwachtte extra populariteit bij de release van de film?

Users who are viewing this thread