Concertaankondigingen

Het einde van de hoge ticketprijs is ook niet echt in zicht hé met die tweede Robbie Williams show in de ArenA. Meine gute

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Het einde van de hoge ticketprijs is ook niet echt in zicht hé met die tweede Robbie Williams show in de ArenA. Meine gute
Ik vind dat toevoegen van die tweede show wel vreemd. Voor die eerste show zijn er nog zat kaarten beschikbaar op de tweede ring. Voor die tweede show lijkt er nauwelijks iets verkocht.

Die robbie williams shows gaan denk ik grootste flop van 2025 prijs winnen idd. Hele 2e ring dicht (lol) en eerste rang niets verkocht. Lijkt dat ze hele delen ook gewoon afgeblocked hebben dat waarsch. weggeven wordt dmv prijsvragen etc. En een 2e show op maandag ipv de zaterdag ervoor. Was een Ziggo niet beter geweest? DIt komt financieel toch niet uit lijkt me om die 2e show door te laten gaan? Zoveel meer zal er niet verkocht worden na start kaartverkoop vorige week.

Vreemd, in België was tw classic op een uur ofzo uitverkocht, wel met Bryan Adams erbij. En dat zijn 70.000 tickets ofzo

Katy Perry kondigt UK arena tour aan.
Zal Europa wel volgen.
Edit:
Shows nog niet bevestigd. Bron The Sun...

Die robbie williams shows gaan denk ik grootste flop van 2025 prijs winnen idd. Hele 2e ring dicht (lol) en eerste rang niets verkocht. Lijkt dat ze hele delen ook gewoon afgeblocked hebben dat waarsch. weggeven wordt dmv prijsvragen etc. En een 2e show op maandag ipv de zaterdag ervoor. Was een Ziggo niet beter geweest? DIt komt financieel toch niet uit lijkt me om die 2e show door te laten gaan? Zoveel meer zal er niet verkocht worden na start kaartverkoop vorige week.
Ik zag dat ook, maar is die tweede ring niet gewoon uitverkocht omdat dat de goedkoopste tickets zijn?

2de show Robbie zal wel in optie zijn geweest, en het snel uitverkopen van TW Classic zal een extra factor zijn geweest.

OneRepublic op 28 september 2025 naar de Ziggo dome. Laatst zei iemand dat tegenwoordig iedereen in Ziggo speelt en dat blijkt maar weer.

Laatst bewerkt:
  • Wow
Waarderingen: ChrisV

Users who are viewing this thread