Concertaankondigingen

Gigantische grote band in het genre, nog geen BTS levels maar hikt er tegen aan.
Zou een van de 2 de ArenA uitverkopen?

Heb tegenwoordig het gevoel dat je bij 9 van de 10 concerten beste gewoon lekker wacht op dag zelf en dan wat oppikt op ticketswap of marktplaats want de prijzen liggen bijna standaard onder face value als je flexibel bent en alles beetje in de gaten houdt bij die grote shows.

• Winning
  • Leuk
Waarderingen: residentalien en johanra
Zou een van de 2 de ArenA uitverkopen?

Heb tegenwoordig het gevoel dat je bij 9 van de 10 concerten beste gewoon lekker wacht op dag zelf en dan wat oppikt op ticketswap of marktplaats want de prijzen liggen bijna standaard onder face value als je flexibel bent en alles beetje in de gaten houdt bij die grote shows.
BTS wel, bij deze jongens geen idee. Mijn kennis van K-pop komt ook vooral van de 2de hand.

Zie net dat ze in Hyde Park 65.000 mensen trokken dit jaar. Dan toch vrij populair idd. Zullen wel niet de doelgroep zijn ;)
Mijn hemel.. Eerste keer dat ik nog nooit gehoord heb van een artiest die in de arena gaat spelen. Ga de verkoop toch wel even in de gaten houden. Heb ze ook liever in een Arena dan dat ze festivals gaan headlinen.

Stray Kids is waarschijnlijk de populairste actieve k-pop boygroup van het moment. ArenA is natuurlijk waanzinnig groot, maar op zich ook niet enorm verrast dat ze ervoor gaan en het proberen. Naast Amsterdam ook nog 4 andere Europese stadions (naast tientallen andere wereldwijd). Of dit uitverkoopt, zal vooral afhangen van de prijzen volgens mij.

Stray Kids is waarschijnlijk de populairste actieve k-pop boygroup van het moment. ArenA is natuurlijk waanzinnig groot, maar op zich ook niet enorm verrast dat ze ervoor gaan en het proberen. Naast Amsterdam ook nog 4 andere Europese stadions (naast tientallen andere wereldwijd). Of dit uitverkoopt, zal vooral afhangen van de prijzen volgens mij.
Kpop ticket prijzen zijn vaak nogal extreem hoog in Europa, maar afwachten

De arena is wel echt extreem ambitieus. Zou mij sterk verbazen als ze dit uitverkopen, al zou je denken dat ze zoiets wel redelijk kunnen inschatten.

De arena is wel echt extreem ambitieus. Zou mij sterk verbazen als ze dit uitverkopen, al zou je denken dat ze zoiets wel redelijk kunnen inschatten.
Zal wel meespelen dat bij dat soort artiesten ze ook bij 75% volle arena alsnog heel veel verdienen aan randzaken als merchandise. Denk dat verkoop wel zo'n 5x hoger ligt dan bij andere concerten dus dat compenseert dat dan weer waarschijnlijk.

Was ook extreem verbaasd toen Burna Boy de ArenA aan deed (ofja zou moeten doen) en als je ziet waar sommige acts staan verbaasd niks me meer

Users who are viewing this thread