Concertaankondigingen

Ben ik de enige die zich irriteert aan dat 'Europe and UK' gedoe van bands? Wat is dat voor achterlijk iets.
Zijn de werelddelen tegenwoordig Noord Amerika, Zuid Amerika, Europa, Azie, Afrika, Antarctica, Oceanië en de fucking UK?
Ik irriteer me meer aan een wereldtour die Canada, de VS, Europa (+VK ;) ), Japan en Australië aandoet. Ik denk vooral dat het markting technisch is. De VK vertegenwoordigt toch een heel ander muzieklandschap dan de rest van Europa en met de regelgeving sinds de brexit is het wel erg anders geworden. Maar de geografienerd in me geeft je gelijk ;)

Ik irriteer me meer aan een wereldtour die Canada, de VS, Europa (+VK ;) ), Japan en Australië aandoet. Ik denk vooral dat het markting technisch is. De VK vertegenwoordigt toch een heel ander muzieklandschap dan de rest van Europa en met de regelgeving sinds de brexit is het wel erg anders geworden. Maar de geografienerd in me geeft je gelijk ;)
1730128519439.png

zoiets hahahaha, niet schrikken/hopen, dit is oud nieuws

Ghost zou in 2025 zomaar festivals kunnen doen, zag dit zelf niet echt gebeuren aankomend jaar. Maar lees de onderste zinnetjes..

Bijlagen

• Screenshot_2024-10-28-17-11-15-01_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
    Screenshot_2024-10-28-17-11-15-01_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
    192,3 KB · Weergaven: 77
  • Leuk
Waarderingen: Koekdoos
Excited to announce we will be bringing our Godsmack World Tour 2025 overseas with special guests P.O.D. and Drowning Pool! 🤟😎🤟
🎫 General On Sales* start this Thursday, October 30 and Friday, November 1 at 10AM / 11AM (local) at Godsmack.com!

*On sale dates & times vary per show

We can't wait to see our friends and fans in Europe and the UK!

9 april 2025 in Brussel
9 april in Vorst Nationaal:

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Godsmack staat blijkbaar in de Turbinenhalle in Oberhausen. Iemand hier al eens geweest?
Parkeren kan bij een winkelcentrum vlakbij, waar je ook fastfoodrestaurants hebt. Als ik het me goed herinner is er een debiel bonnensysteem waar je voor frisdrank, bier en shots aparte bonnen nodig hebt. De zaal is qua grootte vergelijkbaar met de 013. Er is ook een balkon. De Turbinhalle is een oud mijngebouw, verwacht u ook aan een industriële feel, inclusief ongezellige betonnen vloer waar menig mosher zijn tanden verbrijzelt. Ik ben er voor Gojira en Alien Weaponry geweest, de concerten werden geplaagd door slecht geluid met veel echo.

• Wow
Godsmack staat blijkbaar in de Turbinenhalle in Oberhausen. Iemand hier al eens geweest?
Niet bij Turbinenhalle, wel bij Kulttempel, dat ligt daar volgens mij (vlak) naast. Parkeren kan inderdaad gratis bij zo'n klein centrumpje waar ook een Burger King ligt, binnen 5 minuten zit je in elk geval weer op de snelweg.

• Leuk
heb Godsmack een paar jaar terug nog in de Melkweg gezien, die hebben wel grote zalen ineens ja
het is ze wel gegund, zijn altijd gewoon erg goed live
en inderdaad ook gewoon een heel mooi pakketje

• Leuk
Waarderingen: johanra en Joslittel

Users who are viewing this thread

• Axel
  • Royke