Concertaankondigingen

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.211
3.037
Toch weer wat geruchtjes over Europese data voor Taylor Swift.
Het zou om minstens 6 Europese landen gaan, waar Frankrijk al zeker bij zit.
Ik zie het wel gebeuren, korte zaaltour in het najaar om daarna in 2023 die originele festivaldata in te halen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Brian, Black Lies en PJ

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.745
1.905
Toch weer wat geruchtjes over Europese data voor Taylor Swift.
Het zou om minstens 6 Europese landen gaan, waar Frankrijk al zeker bij zit.
Ik zie het wel gebeuren, korte zaaltour in het najaar om daarna in 2023 die originele festivaldata in te halen.
Laatste geruchten. Maandag aankondiging van in ieder geval UK dates. Ook zou Ticketmaster 12 november een big sale hebben volgens een insider die daar werkt. Mogelijk de start verkoop tickets...
 
  • On fire
  • Geweldig
Waarderingen: Nikfestilover en Brian

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.332
6.552

Excited Friday GIF by SpongeBob SquarePants
 
  • Leuk
Waarderingen: gerrie

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.657
11.472
Clubtour Van Dik Hout. 11 maart Oosterpoort, 16 maart Hedon, 17 maart Mezz, 22 maart Tivoli, 23 maart Victorie, 24 maart Metropool Hengelo, 30 maart Patronaat en 31 maart Bibelot.
RPWL op 1 april naar de Boerderij. Tickets zijn al in de verkoop.
De Likt op 12 januari naar de Helling. Tickets zijn al in de verkoop.
Massada op 30 september naar de Boerderij. Tickets zijn al in de verkoop.
Katie Melua op 17 april naar Carré. Tickets zijn al in de verkoop.
Kate Bollinger op 25 januari naar de Kromme Haring (Utrecht). Verkoop 7 november 11.00.
The Cavemen. op 15 april naar Tolhuistuin. Tickets zijn al in de verkoop.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.657
11.472
Gaz Coombes op 2 april naar Tolhuistuin. Verkoop 11 november 10.00.
The Rosenberg Trio op 13 januari naar LantarenVenster. Tickets zijn al in de verkoop.
The Legend of Springsteen op 10 februari naar de Bosuil. Tickets zijn al in de verkoop.
Van Pletzen op 11 mei naar de Melkweg. Verkoop 8 november 10.00.
Angie Stone ook op 13 maart naar Musis Arnhem. Tickets zijn al in de verkoop.
Postmodern Jukebox ook op 10 mei naar de Effenaar. Verkoop 11 november 10.00.
Riovaz op 4 maart naar de Melkweg. Verkoop 11 november 12.00, VVK 8 november 12.00.
Kataklysm en Soilwork ook op 30 april naar P60. Tickets zijn al in de verkoop. Oftewel, 3-2 Vosselaar, 5-4 Metropool, 27-4 Iduna, 30-4 P60.
 
  • Leuk
Waarderingen: Black Lies

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Ik weet niet goed waar ik het in moet zetten, dus dan maar hier.

Ik ga zaterdag naar Lost Frequencies in de Lotto Arena. Maar omdat het tot 23:45 duurt kunnen we niet met de trein. Dus enigste optie is om met de auto te gaan. We willen ook een dagje Antwerpen er van maken.

Weet iemand waar we dan het beste (en goedkoopste misschien) onze auto kwijt kunnen voor heel de dag?

BVD
 

Stoogie

Playlistbediener
2 nov 2022
40
58
I
Ik weet niet goed waar ik het in moet zetten, dus dan maar hier.

Ik ga zaterdag naar Lost Frequencies in de Lotto Arena. Maar omdat het tot 23:45 duurt kunnen we niet met de trein. Dus enigste optie is om met de auto te gaan. We willen ook een dagje Antwerpen er van maken.

Weet iemand waar we dan het beste (en goedkoopste misschien) onze auto kwijt kunnen voor heel de dag?

BVD
Ik zou zelf de parking van het Wijnegem Shopping Center (of de omliggende straten, waar het ook gratis parkeren is) aanraden. Kwartiertje met de tram (5) tot Sportpaleis/Lotto Arena. Dezelfde tramverbinding brengt je ook tot in het centrum van Antwerpen.
 
  • Leuk
Waarderingen: rhcp

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
795
734
Ik weet niet goed waar ik het in moet zetten, dus dan maar hier.

Ik ga zaterdag naar Lost Frequencies in de Lotto Arena. Maar omdat het tot 23:45 duurt kunnen we niet met de trein. Dus enigste optie is om met de auto te gaan. We willen ook een dagje Antwerpen er van maken.

Weet iemand waar we dan het beste (en goedkoopste misschien) onze auto kwijt kunnen voor heel de dag?

BVD
Vanwaar kom je? Gewoon op een p+r zoals Melsele (gratis) of de nieuwe Linkeroever (1 euro ganse dag) u parkeren. Uw tramticket zit in uw ticket van de lotto arena. Gemakkelijker dan dat ga je niet zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: rhcp

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Kijk top, bedankt voor jullie reacties! Wij komen vanuit Tilburg. Dus was echt perfect met de trein te doen, maar omdat het concert tot zo laat is, is dat niet meer mogelijk.

Trams rijden ook gewoon na 00:00?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken