Concertaankondigingen

Kijk top, bedankt voor jullie reacties! Wij komen vanuit Tilburg. Dus was echt perfect met de trein te doen, maar omdat het concert tot zo laat is, is dat niet meer mogelijk.

Trams rijden ook gewoon na 00:00?
Ja hoor! Bij concerten wordt dat daar goed geregeld. Gewoon zien dat je in de goede rij staat voor de tram die je moet nemen.

Op 16 april 2023 keert Macklemore terug in AFAS Live! De kaartverkoop start donderdag 10 november om 10.00 uur. Meer info via mojo.nl/macklemore
De uit Seattle afkomstige rapper brak door met de hits ‘Can’t Hold Us’ en ‘Thrift shop’. Inmiddels is Macklemore niet meer weg te denken uit het Amerikaanse hiphop en rap landschap. Met het eerder uitgebrachte en meest recente album ‘GEMINI’ al op zijn naam werkt Macklemore nu toe naar de release van een nieuw soloalbum in 2023. Onlangs verschenen al de veelbelovende singles ‘CHANT’ in samenwerking met Tones and I, ‘MANIAC’ en ‘FAITHFUL’.

• Leuk
Waarderingen: jaydee76
Op 16 april 2023 keert Macklemore terug in AFAS Live! De kaartverkoop start donderdag 10 november om 10.00 uur. Meer info via mojo.nl/macklemore
De uit Seattle afkomstige rapper brak door met de hits ‘Can’t Hold Us’ en ‘Thrift shop’. Inmiddels is Macklemore niet meer weg te denken uit het Amerikaanse hiphop en rap landschap. Met het eerder uitgebrachte en meest recente album ‘GEMINI’ al op zijn naam werkt Macklemore nu toe naar de release van een nieuw soloalbum in 2023. Onlangs verschenen al de veelbelovende singles ‘CHANT’ in samenwerking met Tones and I, ‘MANIAC’ en ‘FAITHFUL’.
€61,60 voor Macklemore? Ben al onder de indruk als hij de zaal half weet te vullen met die prijs.

The 5th Element en Floodlines op 1 december naar P60. Tickets zijn al in de verkoop.
Dirty Honey op 6 februari naar de Effenaar. Verkoop 11 november 11.00.
Jasper Erkens op 5 februari naar Patronaat. Verkoop 8 november 10.00.
Level 42 ook op 14 november 2023 naar Muziekgebouw Eindhoven. Verkoop 25 november 12.00.
Undawn en Grown Cold op 3 februari naar Metropool Hengelo. Verkoop 11 november 12.00.
Togo All Stars ook op 9 februari naar Metropool Hengelo. Verkoop 9 november 10.00.

• Leuk
Waarderingen: Black Lies
The 5th Element en Floodlines op 1 december naar P60. Tickets zijn al in de verkoop.
Dirty Honey op 6 februari naar de Effenaar. Verkoop 11 november 11.00.
Jasper Erkens op 5 februari naar Patronaat. Verkoop 8 november 10.00.
Level 42 ook op 14 november 2023 naar Muziekgebouw Eindhoven. Verkoop 25 november 12.00.
Undawn en Grown Cold op 3 februari naar Metropool Hengelo. Verkoop 11 november 12.00.
Togo All Stars ook op 9 februari naar Metropool Hengelo. Verkoop 9 november 10.00.
Toevallig een Dirty Honey datum in de Vlaanders? 😇

@ThijsDB ? Zal alleen vast niet via Ticketmaster gaan, denk ik.

Maar de kans op een Belgische datum is 99%, schat ik zo in.
Niets gevonden via Ticketmaster inderdaad.

Verder Macklemore dus ook naar Vorst Nationaal op 17 april.
En J.I.D komt naar La Madeleine op 12 april.

Lifesigns op 1 juli naar de Boerderij. Tickets zijn al in de verkoop.
Ray Fuego ook op 20 januari naar Merleyn. Tickets zijn al in de verkoop.
Thrak, een tributeband van King Crimson, op 6 januari naar de Boerderij. Tickets zijn al in de verkoop. Schrok me vanochtend de pleures omdat ik dacht dat King Crimson naar de Boerderij kwam.
Lamb of God en Kreator verplaatst naar 28 februari (AB) en 2 maart (013) wegens onvoorziene omstandigheden (zal wel logistiek zijn...).
Vergeten neer te zetten maar Airbourne in 013 verplaatst naar 28 juni. Blues Pills blijft support, Crobot niet.
Psychonaut met wat shows. 5 januari Paradiso, 13 januari Rockerill (Charleroi), 10 februari De Kreun (Kortrijk) en 8 april Trix. 1 en 2 maart in Tivoli en Doornroosje met Brutus en Doodseskader waren al bekend. Tickets zijn al in de verkoop.
Zak Abel op 18 mei naar Paradiso. Verkoop 11 november 10.00.

• Leuk
Waarderingen: jaydee76
Duckwrth heeft volgens mij een extra show in Tolhuistuin toegevoegd op 11 december a.s. Tickets zijn al in de verkoop.
Duman op 15 december naar AFAS Live. Tickets zijn al in de verkoop.
Sjako! op 30 april naar Patronaat. Verkoop 10 november 11.00. Komt ook een clubtour aan geloof ik.
Monstrosity en Origin op 12 januari naar P60. Tickets zijn al in de verkoop.
Dream Theater op 12 februari naar 013 (Main). Verkoop 11 november 10.00, VVK 9 november 10.00. Het start om zes uur, dus een goed voorprogramma zit er wel in.
Pete Rock op 8 december naar de Melkweg. Verkoop 14 november 12.00.
Gotu Jim op 7 april naar de Melkweg. Verkoop 11 november 10.00. Op 10 maart naar Hall of Fame. Clubtourtje dus.

• Leuk
Waarderingen: Black Lies
Duckwrth heeft volgens mij een extra show in Tolhuistuin toegevoegd op 11 december a.s. Tickets zijn al in de verkoop.
Duman op 15 december naar AFAS Live. Tickets zijn al in de verkoop.
Sjako! op 30 april naar Patronaat. Verkoop 10 november 11.00. Komt ook een clubtour aan geloof ik.
Monstrosity en Origin op 12 januari naar P60. Tickets zijn al in de verkoop.
Dream Theater op 12 februari naar 013 (Main). Verkoop 11 november 10.00, VVK 9 november 10.00. Het start om zes uur, dus een goed voorprogramma zit er wel in.
Pete Rock op 8 december naar de Melkweg. Verkoop 14 november 12.00.
Gotu Jim op 7 april naar de Melkweg. Verkoop 11 november 10.00. Op 10 maart naar Hall of Fame. Clubtourtje dus.
Wow damn. Dream theater in de 013?? Dat dan nog kan, moet ik dan alweer tickets gaan halen joh

• Leuk
Waarderingen: wenteldave en Timmetje
Dirty Honey komt ook op 4 februari naar Doornroosje. Ook doen ze 2 februari Antwerpen aan (Trix) @jonasvh. Verkoop 11 november 11.00.
Olivia Dean op 20 maart naar Tolhuistuin. Verkoop 11 november 11.00.
Jo Harman Trio op 26 februari naar LantarenVenster. Tickets zijn al in de verkoop.
Lizzy McAlpine op 9 juni naar Paradiso. Verkoop 11 november 10.00.
Warhaus nu ook op 3 mei naar Tivoli. Tickets zijn al in de verkoop.

Edit: Oh, je was me zelfs voor...

• Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: jaydee76 en jonasvh
Dirty Honey 2 februari in Trix, 4 februari in Doornroosje en 6 februari in De Effenaar.
thanks voor het delen, één van mijn vrienden is groot fan dus die zal er blij mee zijn

zat op hun tourschema te kijken, ziet er wel grappig uit. Nijmegen is gewoon in Nederland, maar Eindhoven in NB. (noord brabant?)
net als dat Rome in Italië ligt terwijl Milan in Lombardy is en Copenhagen ligt niet in Denemarken maar in 'capital region'. Dan liggen er nog plaatsen in Engeland en andere plaatsen in de UK. Weet niet wie dit tourschema heeft opgeschreven maar die is wel creatief.

• Leuk
Waarderingen: jonasvh

Users who are viewing this thread