Concertaankondigingen

Ik wil hier geen spelbreker zijn maar hoeveel festivals doet Taylor in Amerika? Dus ik zou er maar niet op rekenen dat dat in Europa anders zal zijn. Voor Glastonbury maakt ze dan misschien een uitzondering maar meer ook niet verwacht ik...
in theorie zou er plek kunnen zijn voor Governors Ball of Bonnaroo (per toeval slaat Firefly een jaar over).
Maar, denk dat dat er wellicht niet meer in zit idd in VS...

Swift is in Amerika veeeeeeeel groter dan in Europa, dus kan geen vergelijking maken.
Heeft ook vaak te maken met de productie die met zo'n show gepaard gaat. Kijk maar naar andere acts al kan je het niet altijd met elkaar vergelijken maar toch.... Ik zie niet in waarom Taylor Swift in Europa plotseling heel veel festivals gaat doen. Dat worden denk ik gewoon eigen stadion shows zoals bv Styles en Coldplay nu doen.

Laatst bewerkt:
Heeft ook vaak te maken met de productie doe met zo'n show gepaard gaat. Kijk maar naar andere acts al kan je het niet altijd met elkaar vergelijken maar toch.... Ik zie niet in waarom Taylor Swift in Europa plotseling een hele festival gaat doen. Dat worden denk ik gewoon eigen stadium shows.
Maar ik geloof nog steeds niet dat mevrouw groot genoeg is in mainland Europa voor een stadiontour. Misschien dat ze het downgrade naar arenas, of pas in 2024 terugkomt voor festivals.

Maar ik geloof nog steeds niet dat mevrouw groot genoeg is in mainland Europa voor een stadiontour. Misschien dat ze het downgrade naar arenas, of pas in 2024 terugkomt voor festivals.
Oké, dan verschillen we daarin dat kan.
Moet eerlijk zeggen dat ik dat van Harry Styles ook niet verwacht had maar die staat bv ook nu 3 keer in de Arena.

One Direction was vroeger ook een grote act in NL, dus vandaar met Styles. Swift is al heeeeel lang een big deal in Amerika en heeft daardoor een gigantische fanbase waar Europa bij verbleekt.

Kan me niet voorstellen dat Swift niet minimaal 1x de ArenA uitverkoopt maar kan me vergissen.

Ik wil hier geen spelbreker zijn maar hoeveel festivals doet Taylor in Amerika? Dus ik zou er maar niet op rekenen dat dat in Europa anders zal zijn. Voor Glastonbury maakt ze dan misschien een uitzondering maar meer ook niet verwacht ik...

Zaalconcert met special guest Phoebe Bridgers aub... 😍😍😍

Dave Weckl en Tom Kennedy Project op 27 april naar de Boerderij. Tickets zijn al in de verkoop.
Unitopia op 14 september naar de Boerderij. Tickets zijn al in de verkoop.
Dune Rats op 10 maart naar Bitterzoet. Tickets zijn al in de verkoop.
Candy Dulfer ook op 2 maart naar De Duycker. Verkoop vandaag om 20.00.
Simon Oslender op 22 januari naar Metropool Hengelo. Verkoop 3 november 11.00.
dEUS op 6 april naar de Maassilo. Verkoop 10 november 10.00, VVK 3 november 10.00.
Feuerengel ook op 8 april naar Musis Arnhem. Verkoop 2 november 10.00.

• Leuk
Waarderingen: Black Lies
Will and the People op 29 januari naar Patronaat. Verkoop 5 november 10.00. Het wordt een solo- en akoestische show.
Laurence Jones ook op 6 april naar Patronaat. Verkoop 18 november 10.00.
Toontje Lager op 24 februari naar de Boerderij. Tickets zijn in de verkoop. Komt binnenkort een nieuw album aan en een clubtour, maar daar kan ik verder nog niks over vinden.
Mother's Finest op 29 april naar de Duycker. Verkoop 10 november 10.00.

• Leuk
Ik ken die band alleen qua naam hier van het forum. Wat kan ik me erbij voorstellen? Lantaren kan ik fietsen dus dat maakt het extra aantrekkelijk!
Spotify is je vriend! Net daar kennisgemaakt en vraag me af waarom ik dit niet eerder heb ontdekt!

Will and the People op 29 januari naar Patronaat. Verkoop 5 november 10.00. Het wordt een solo- en akoestische show.
Laurence Jones ook op 6 april naar Patronaat. Verkoop 18 november 10.00.
Toontje Lager op 24 februari naar de Boerderij. Tickets zijn in de verkoop. Komt binnenkort een nieuw album aan en een clubtour, maar daar kan ik verder nog niks over vinden.
Mother's Finest op 29 april naar de Duycker. Verkoop 10 november 10.00.
Mijn concertagenda zit momenteel zo vol dat ik vaak opgelucht ben als er niks leuks tussen de aankondigingen zit. Binnenkort ga ik misschien wel weer klagen dat het niet veel soeps is

• Leuk
Waarderingen: Broccoli Rob
Mijn concertagenda zit momenteel zo vol dat ik vaak opgelucht ben als er niks leuks tussen de aankondigingen zit. Binnenkort ga ik misschien wel weer klagen dat het niet veel soeps is
Ontwikkel een (nog) bredere muzieksmaak ;) Bij mij zit er, jammer genoeg, vrijwel iedere keer iets tussen dat ik heel zorgvuldig m'n keuzes afweeg.

John Oates is de special guest bij Beth Hart op 26 november in de Ziggo Dome.
Hania Rani op 27 maart naar Tolhuistuin. Verkoop 4 november 10.00.
Amber Arcades en Robin Kester op 6 april naar Cul de Sac. Verkoop 10 november 11.00.
J.I.D. op 10 april naar de Melkweg, Verkoop 11 november 11.00.

Dave is dan ook een geen mens maar een Mojo/Ticketmaster BOT die ons steeds weer lekker maakt en zo het geld uit onze portemonneetjes weet te halen.

Dave is dan ook een geen mens maar een Mojo/Ticketmaster BOT die ons steeds weer lekker maakt en zo het geld uit onze portemonneetjes weet te halen.
Gehaaid van ze weer. Als bot ziet @wenteldave dan ook niks van die dikke service fee van ze...

dat ik heel zorgvuldig m'n keuzes afweeg.
Dat vooral ja. Doordeweeks naar Amsterdam ga ik echt alleen nog maar voor een artiest die al tijden hoog bovenaan mijn wishlist staat (zoals nu Sigur Rós en Pavement twee dinsdagen op rij). Een J.I.D. is super tof natuurlijk maar daarvoor ga ik niet op een maandagavond naar de Melkweg.

Amber Arcades en Robin Kester op 6 april naar Cul de Sac. Verkoop 10 november 11.00.
Dit is dan weer een stuk beter te doen, al heb ik ze na volgende week woensdag allebei al een keer gezien.

Sofie Royer op 8 december naar Toekomstmuziek. Tickets zijn al in de verkoop. (Of op 22 december naar Bitterzoet, aangezien het aankondingsfilmpje dat aangeeft...).
SG Lewis op 21 maart naar de Melkweg. Verkoop 11 novemebr 10.00.
Van Dik Hout op 30 maart naar Patronaat. Verkoop 4 november 10.00.
All Time Low op 7 maart naar 013 (Main). Verkoop 11 november 10.00.
Verkoop Yo La Tengo in Paradiso (18 april dus) op 4 november 12.00.

• Leuk
Op 13 juni keert Slipknot terug naar Amsterdam! Met 'The End, So Far World Tour 2023' komt de band naar Ziggo Dome. De kaartverkoop start woensdag 9 november om 10.00 uur. Meer info via mojo.nl/slipknot
Zeg je snoeiharde metal, dan zeg je Slipknot. Al tientallen jaren staan de gemaskerde (un)saints aan de top van de nu-metalcore scene met hun extreme liveshows en hoge agressie gehalte. Op de nieuwste plaat 'The End, So Far' laten Corey Taylor en consorten horen nog steeds op de top van hun kunnen te zijn. Slipknot fans weten: nieuwe plaat, nieuwe tour, nieuwe maskers.

Clubtour Navarone. 3 maart Doornroosje, 9 maart Tivoli, 10 maart 013, 17 maart Paard, 25 maart de Oosterpoort, 31 maart Muziekgieterij Maastricht en 14 april Paradiso.
Voorverkoop voor Slipknot is 7 november 9.00 (Hé, komt Download niet dan met nieuws?)
dEUS met wat shows. 10 maart Hedon, 11 maart Doornroosje, 14 en 15 maart AB, 5 april Melkweg, 6 april Maassilo. Verkoop 10 november 10.00, VVK is al gestart.
Manfred Mann's Earth Band op 5 februari naar de Bosuil en op 3 februari naar de Boerderij. Tickets zijn al in de verkoop.
Dean Lewis ook op 23 juni naar AFAS Live. Verkoop 9 november 9.00.
Nonchelange met een clubtour. 27 januari Ekko, 24 februari Hedon, 3 maart Merleyn, 11 maart Rotown en 16 maart Melkweg. Tickets zijn al in de verkoop.
Tramhaus met een clubtour. 4 maart ergens in Turnhout (De Warande?), 4 mei Ekko, 19 mei Maassilo, 20 mei Patronaat, 25 mei Eureka, 26 mei Effenaar.
Jack and the Weatherman en Will and the People (Solo & Acoustic) op 26 januari naar Paradiso. Tickets zijn al in de verkoop.

Angie Stone op 7 maart naar Philharmonie Haarlem. Verkoop 4 november 10.00.
Rare Americans op 12 april naar de Melkweg. Verkoop 11 november 11.00.
Van Dik Hout ook op 24 maart Metropool Hengelo. Verkoop 4 november 10.00.
Postmodern Jukebox op 12 mei naar de Melkweg. Verkoop 11 november 10.00, VVK 9 november 10.00.
Hybrid Minds op 26 mei naar 013 (Main). Verkoop 28 november 12.00.
Cloudsurfers op 23 maart naar Paradiso. Tickets zijn al in de verkoop.
Camerata RCO op 24 december naar Paradiso. Verkoop 4 november 10.00.

• Leuk

Users who are viewing this thread