Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Henry Rollins ook op 19 maart naar Paradiso. Verkoop 3 november 10.00 en ja, het is inderdaad de spoken-wordshow. Tramhaus ook op 20 mei naar Patronaat. Verkoop 3 november 10.00. Level 42 ook op 13 november 2023 naar Metropool Hengelo. Verkoop 25 november 12.00, VVK 24 november 12.00.
Jaren 90 indie rock met veel invloeden van dream pop en shoegaze. Atmosferisch, veel feedback in de gitaren en dromerige vocals. In bepaalde kringen ontzettend populair en daarbuiten niet super bekend.
Teus Nobel Liberty Group op 8 januari naar LantarenVenster. Tickets zijn al in de verkoop. Kimbra op 24 januari naar Tolhuistuin. Verkoop 4 november 10.00. Candy Dulfer op 16 februari naar Metropool Hengelo. Verkoop 2 november 12.00. Soilwork en Kataklysm op 5 februari naar Metropool Hengelo. Verkoop 4 november 12.00. Nonchelange op 18 maart naar de Melkweg. Verkoop 3 november 12.00.
Nee, dat snap ik, maar dat wordt naast Durbuy Rock toch ook niet gebruikt als concertzaal? Het zijn gewoon niet de meest logische plekken allemaal, al is het wel leuk om eens nieuwe locaties de revue te zien passeren,
Nee, dat snap ik, maar dat wordt naast Durbuy Rock toch ook niet gebruikt als concertzaal? Het zijn gewoon niet de meest logische plekken allemaal, al is het wel leuk om eens nieuwe locaties de revue te zien passeren,
ging voor de grap eens kijken in wat voor zalen die spelen, blijkbaar in 2017 nog in het kleine zaaltje van de Melkweg. Bijzonder. Zijn die gasten zo snel gegroeid? volgende zaal optreden was in 2019 in de 013.
B Young op 22 januari naar de Melkweg. Verkoop 4 november 10.00. La Dispute op 6 mei naar de Melkweg. Verkoop 11 november 10.00, VVK 9 november 10.00. J.I. op 31 januari naar Tolhuistuin. Verkoop 4 november 11.00. Murray A. Lightburn op 16 februari naar Tivoli. Tickets zijn al in de verkoop. Stevie Wonder Tribute op 20 januari naar de Effenaar. Tickets zijn al in de verkoop. MBNel op 26 november a.s. naar de Melkweg. Verkoop 4 november 10.00, VVK 2 november 10.00.
Ik wil hier geen spelbreker zijn maar hoeveel festivals doet Taylor in Amerika? Dus ik zou er maar niet op rekenen dat dat in Europa anders zal zijn. Voor Glastonbury maakt ze dan misschien een uitzondering maar meer ook niet verwacht ik...
Ik wil hier geen spelbreker zijn maar hoeveel festivals doet Taylor in Amerika? Dus ik zou er maar niet op rekenen dat dat in Europa anders zal zijn. Voor Glastonbury maakt ze dan misschien een uitzondering maar meer ook niet verwacht ik...