Concertaankondigingen

Henry Rollins ook op 19 maart naar Paradiso. Verkoop 3 november 10.00 en ja, het is inderdaad de spoken-wordshow.
Tramhaus ook op 20 mei naar Patronaat. Verkoop 3 november 10.00.
Level 42 ook op 13 november 2023 naar Metropool Hengelo. Verkoop 25 november 12.00, VVK 24 november 12.00.

• Leuk
Waarderingen: @Marc en Black Lies
Ik ken die band alleen qua naam hier van het forum. Wat kan ik me erbij voorstellen? Lantaren kan ik fietsen dus dat maakt het extra aantrekkelijk!
Jaren 90 indie rock met veel invloeden van dream pop en shoegaze. Atmosferisch, veel feedback in de gitaren en dromerige vocals. In bepaalde kringen ontzettend populair en daarbuiten niet super bekend.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Teus Nobel Liberty Group op 8 januari naar LantarenVenster. Tickets zijn al in de verkoop.
Kimbra op 24 januari naar Tolhuistuin. Verkoop 4 november 10.00.
Candy Dulfer op 16 februari naar Metropool Hengelo. Verkoop 2 november 12.00.
Soilwork en Kataklysm op 5 februari naar Metropool Hengelo. Verkoop 4 november 12.00.
Nonchelange op 18 maart naar de Melkweg. Verkoop 3 november 12.00.

• Leuk
Waarderingen: Black Lies
Extra Belgische datum voor Alestorm in een kantine van een klein dorpje nabij Durbuy.

Bijlagen

• 6872B60D-5694-440A-97B3-080BFEFD6300.jpeg
    6872B60D-5694-440A-97B3-080BFEFD6300.jpeg
    724,2 KB · Weergaven: 17
Dat is de zaal van Durbuy Rock Festival, een festival waar ze vaker opgetreden hebben.

Maar een sporthal in the middle of nowhere blijft vreemd inderdaad.
Nee, dat snap ik, maar dat wordt naast Durbuy Rock toch ook niet gebruikt als concertzaal? Het zijn gewoon niet de meest logische plekken allemaal, al is het wel leuk om eens nieuwe locaties de revue te zien passeren,

Nee, dat snap ik, maar dat wordt naast Durbuy Rock toch ook niet gebruikt als concertzaal? Het zijn gewoon niet de meest logische plekken allemaal, al is het wel leuk om eens nieuwe locaties de revue te zien passeren,
ging voor de grap eens kijken in wat voor zalen die spelen, blijkbaar in 2017 nog in het kleine zaaltje van de Melkweg. Bijzonder. Zijn die gasten zo snel gegroeid? volgende zaal optreden was in 2019 in de 013.

Tenacious D op 14 juni naar Ahoy. Verkoop 4 november 10.00, VVK 2 november 10.00. Graspop zit er niet meer in wat ze doen op 13 juni Vorst Nationaal aan.
Sef op 10 februari naar Carré. Verkoop 3 november 10.00.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: PJ
met deze leak van de data is Swift uitgesloten voor de juni en juli festivals in EU 2023

twitter.com/tstourupdate/status/1586112369016459266

Image

• Verdrietig
Waarderingen: Timmetje
B Young op 22 januari naar de Melkweg. Verkoop 4 november 10.00.
La Dispute op 6 mei naar de Melkweg. Verkoop 11 november 10.00, VVK 9 november 10.00.
J.I. op 31 januari naar Tolhuistuin. Verkoop 4 november 11.00.
Murray A. Lightburn op 16 februari naar Tivoli. Tickets zijn al in de verkoop.
Stevie Wonder Tribute op 20 januari naar de Effenaar. Tickets zijn al in de verkoop.
MBNel op 26 november a.s. naar de Melkweg. Verkoop 4 november 10.00, VVK 2 november 10.00.

• Leuk
Waarderingen: Black Lies
Ik wil hier geen spelbreker zijn maar hoeveel festivals doet Taylor in Amerika? Dus ik zou er maar niet op rekenen dat dat in Europa anders zal zijn. Voor Glastonbury maakt ze dan misschien een uitzondering maar meer ook niet verwacht ik...

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Ik wil hier geen spelbreker zijn maar hoeveel festivals doet Taylor in Amerika? Dus ik zou er maar niet op rekenen dat dat in Europa anders zal zijn. Voor Glastonbury maakt ze dan misschien een uitzondering maar meer ook niet verwacht ik...
Swift is in Amerika veeeeeeeel groter dan in Europa, dus kan geen vergelijking maken.

Users who are viewing this thread