Concertaankondigingen

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.757
11.909
Matt Simons op 11 september naar Caprera. Verkoop 8 april 12.00.
Stef Bos op 26 juni ook naar Caprera. Verkoop start op hetzelfde moment.
Jim van der Zee op 18 augustus naar Caprera. Idem dito.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.056
2.159
Vintage Trouble op 3 juli naar de Effenaar. Verkoop 30 maart 16.00.

Ook is er een beperkt aantal tickets vrijgekomen voor de show van Jack White in AFAS Live voor maar €36,96 om de release van z'n album te vieren. Grijp uw kans.
Gisteren ook op Facebook tegengekomen. Voor 37 euro ben ik er nu bij op het middenplein.
Terwijl dat dat in de 80 euro was toen ik paar weken geleden keek. Bizar toch?
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.757
11.909
Gisteren ook op Facebook tegengekomen. Voor 37 euro ben ik er nu bij op het middenplein.
Terwijl dat dat in de 80 euro was toen ik paar weken geleden keek. Bizar toch?
Ik zou me verdomd in de aap gelogeerd voelen als ik tickets voor, even gekeken, €78 (en Vorst €79) had gekocht. Wel top dat je gaat!
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.176
1.201
Het concert van Bastille in Vorst Nationaal van vanavond werd pas twee uur geleden afgelast. Rijkelijk laat zeg.

#CONCERTUPDATE: “Due to unexpected and insurmountable logistical challenges, Bastille’s concert this evening in Forest National has been postponed and will not take place. We and the band are urgently working on finding a new date for this concert. Tickets will remain valid for the new date and we will announce as soon as possible. Sincere apologies, please bear with us and thank you for your understanding and patience. Please contact your point of purchase for further information.
?
Bastille: We’re absolutely gutted that tonight’s show at Forest National has had to be postponed. Our whole team has been working through the night to try to make the show happen but unfortunately it’s beyond our control. We are so sorry to everyone who had tickets, especially if you’ve travelled. We were so excited to play in wonderful Brussels, particularly after such a long time away. We’re working on finding a new date and will come back with news on this as soon as possible. Loads of love, Dan, Kyle, Woody and Will x
?
New date TBC! - Bastille | Forest National
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.355
10.985
Het concert van Bastille in Vorst Nationaal van vanavond werd pas twee uur geleden afgelast. Rijkelijk laat zeg.

#CONCERTUPDATE: “Due to unexpected and insurmountable logistical challenges, Bastille’s concert this evening in Forest National has been postponed and will not take place. We and the band are urgently working on finding a new date for this concert. Tickets will remain valid for the new date and we will announce as soon as possible. Sincere apologies, please bear with us and thank you for your understanding and patience. Please contact your point of purchase for further information.
?
Bastille: We’re absolutely gutted that tonight’s show at Forest National has had to be postponed. Our whole team has been working through the night to try to make the show happen but unfortunately it’s beyond our control. We are so sorry to everyone who had tickets, especially if you’ve travelled. We were so excited to play in wonderful Brussels, particularly after such a long time away. We’re working on finding a new date and will come back with news on this as soon as possible. Loads of love, Dan, Kyle, Woody and Will x
?
New date TBC! - Bastille | Forest National
Raar verhaal. Waar kan dat om gaan?
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.002
6.384
Dat hadden we inderdaad eerder ook gezien. Helaas zegt dat niet zoveel over de live-show die ze geven ;-)

DJ set is alleen een draaitafel. Live kan je in alles verkopen tegenwoordig. Zoals hier ook al eerder is aangegeven, de 2021 shows waren ook als 'live' verkocht en waren ook alleen de twee gasten met allerlei elektronische apparatuur.
Denk niet dat dat nu veel anders zal zijn hoor. Vermoed alleen dat de dj-set misschien alleen een kleinere opzet heeft hoewel ik vermoed dat Hear Hear geen Boiler Room toestanden heeft?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.757
11.909
Switchboard en Total Select op 12 mei in P60 in Amstelveen. Verkoop is al begonnen.
Fatoumata Diawara ook op 30 mei naar Paard. Kost €30 en verkoop start 6 april 10.00.
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
926
808
Forever nog huilen dat dat Phoebe Bridgers concert in Tivoli opeens verdwenen was en we nu er niks meer van horen :(
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.757
11.909
Forever nog huilen dat dat Phoebe Bridgers concert in Tivoli opeens verdwenen was en we nu er niks meer van horen :(
Ik heb de hoop eigenlijk nog steeds niet verloren. Is bij Tivoli wel vaker voorgekomen dat ze shows aankondigden die later van de site af werden gehaald. Die komen eigenlijk altijd wel terug (zie Echo & the Bunnymen bijvoorbeeld). Als ik haar schema zo zien, zijn er nog wel wat vrije dagen, dus ik zou 20 juli nog niet uit je hoofd zetten.
Vaag. Op haar site is het ook verdwenen. ?
Ik betwijfel of die show überhaupt op haar site stond eigenlijk, aangezien ie nooit in dat eerste tourschema bekend is gemaakt.
 
  • Leuk
Waarderingen: johanra en nitotheno

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.757
11.909
Cleopatrick op 24 augustus naar OLT De Goffert. Verkoop start 6 april 10.00 voor €22.
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Alles wat ik naar buiten breng is nog niet naar officieel Jos. Moet je weten na The Weeknd ;)
Haha ja twijfel ook niet aan de betrouwbaarheid, maar vond opvallend dat het nog niet via de officiële kanalen naar buiten is als overmorgen de verkoop start. Benieuwd hoe duur een ticket is enzo!
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.757
11.909
Haha ja twijfel ook niet aan de betrouwbaarheid, maar vond opvallend dat het nog niet via de officiële kanalen naar buiten is als overmorgen de verkoop start. Benieuwd hoe duur een ticket is enzo!
Ach so. Denk nu dan ook dat de verkoop gelijk start.
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.701
4.745
Ik heb echt nood aan een festival. Weet iemand hier een leuk festival begin mei. Online vind ik er spijtig genoeg pas vanaf juni
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.423
6.748
Ik heb echt nood aan een festival. Weet iemand hier een leuk festival begin mei. Online vind ik er spijtig genoeg pas vanaf juni
Ergens een Koningsfestival 27 april, ergens een Bevrijdingsfestivals op 5 mei. Dauwpop (eind mei) London Calling (20 en 21 mei, maar is wel binnen). Verder weet ik ook niks bijzonders. Paaspop heb je nog over 1,5 week, misschien een ticketswapje?
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

Gebruikers die dit onderwerp bekijken