Concertaankondigingen

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.771
6.515
Eventim heeft bij mij een streepje voor dus dat vind ik wel relaxt!

Ga me meteen even inschrijven, thanks!
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.821
12.147
Wet Leg speelt 5 november in Vera Groningen
En 11 november in Tolhuistuin en dan staan ze vast nog ergens anders.

Verder hebben we nog:
Fontys Project op 12 april naar 013. Verkoop 31 maart 10.00.

In de loop van de dag meer...
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.771
6.515
@wenteldave
Hoe denken jullie in wat voor vorm ze gaan optreden dit jaar? Met een band erachter zoals op DTRH paar jaar geleden? Of zoals ze tegenwoordig 'live' alles samplen?
Bij die extra Pukkelpop dag staat er specifiek ''DJ set'' achter. Bij Melkweg niet dus ik hoop dat dat betekent dat ze met band spelen.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.394
1.465
Bij die extra Pukkelpop dag staat er specifiek ''DJ set'' achter. Bij Melkweg niet dus ik hoop dat dat betekent dat ze met band spelen.
Ja dat 'hoop' ik ook inderdaad. Maar tegenwoordig kan een DJ ook gewoon 'live' of DJ-set zijn show specificeren, dus in dat opzicht gaat het niet helemaal op. Er staat namelijk op youtube een recente show waar ze met z'n tweeën op het podium staan aan wat apparatuur. Of dat dan live/DJ-set is, weet niemand.

Met hip-hop trouwens hetzelfde verhaal hier. Kendrick Lamar op Lowlands gezien met band, en 2 jaar later als afsluiter met enkel alleen een DJ en hijzelf. Sja, makkelijk verdienen zo.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.315
9.038
Met hip-hop trouwens hetzelfde verhaal hier. Kendrick Lamar op Lowlands gezien met band, en 2 jaar later als afsluiter met enkel alleen een DJ en hijzelf. Sja, makkelijk verdienen zo.
Bedoel je Lowlands 2018? Want dat was wel gewoon met een liveband hoor.
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
777
902
Ja dat 'hoop' ik ook inderdaad. Maar tegenwoordig kan een DJ ook gewoon 'live' of DJ-set zijn show specificeren, dus in dat opzicht gaat het niet helemaal op. Er staat namelijk op youtube een recente show waar ze met z'n tweeën op het podium staan aan wat apparatuur. Of dat dan live/DJ-set is, weet niemand.

Met hip-hop trouwens hetzelfde verhaal hier. Kendrick Lamar op Lowlands gezien met band, en 2 jaar later als afsluiter met enkel alleen een DJ en hijzelf. Sja, makkelijk verdienen zo.
Ik ging eigenlijk ook wel uit van een setting met band, ook gezien die HEAR HEAR datum zo duidelijk als dj-set wordt gepromoot. Maar inderdaad dit was blijkbaar een show van hen vorig jaar in dezelfde tour:

Weinig band te bekennen daar.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.821
12.147
Paar jaar geleden waren ze headliner op Bospop. Prima optreden toen. Jammer dat dit nu gelijk valt met.... Bospop.
Wilde ook eerst nog zeggen dat ze misschien dan de laatste headliner waren, maar staan de 8ste al in België, anders konden ze het prima combineren.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken