Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ga voortaan die linkjes voor de voorverkoop er bijzetten. Caprera heeft wel weer een unieke code nodig, net zoals de vorige keer. We hebben een volle aankondiging!
Johan Derksen trekt met The Sound of Blues & Americana door het land en daar wordt de Q-Factory ook aangedaan. 4 juni en de verkoop start 25 maart 12.00.
De Jeugd van Tegenwoordig op 18 mei naar Paradiso. Kost €32,50 en de verkoop start 25 maart 10.00.
De pre-party van Netherlands Deathfest in de Effenaar wordt gehouden op 28 april. Bands die optreden zijn Dead Congregation, Hyperdontia, Septage en Burial Remains. Verkoop start 25 maart 10.00.
Absoluut niet. Valt sowieso best tegen dit jaar, heel veel Nederlandse acts ook. Enige buitenlandse is Al McKay's Earth, Wind & Fire Experience (laatste kaarten), Kings of Convenience (al uitverkocht) en Oleta Adams (bijna in de verkoop).
Mystery op 5 november naar De Boerderij. Verkoop is gestart en tickets kosten €31,50. Miss Montreal op 19 november naar 013. Verkoop begint over één minuut.
Ik heb het niet over St Vincent, maar bands in het specifiek. Jammer dat ik het verder moet uitleggen maar enfin: er zijn veel bands die een gedeelte van hun tour in Oost-Europa doorbrengen. Door het wegvallen van deze data én de dreiging in Europa (ja voor Amerikanen ligt Nederland gewoon naast Oekraine) kan ik me voorstellen dat er een aantal (amerikaanse/australische) acts cancellen.
Ik heb het niet over St Vincent, maar bands in het specifiek. Jammer dat ik het verder moet uitleggen maar enfin: er zijn veel bands die een gedeelte van hun tour in Oost-Europa doorbrengen. Door het wegvallen van deze data én de dreiging in Europa (ja voor Amerikanen ligt Nederland gewoon naast Oekraine) kan ik me voorstellen dat er een aantal (amerikaanse/australische) acts cancellen.
Klopt gaat gewoon gebeuren. Gisteren nog John Fogerty die een korte tour door Europa had staan in juni met concerten in Denemarken Noorwegen Zweden Finland Belgie en Nederland. Tour gecanceld vanwege de oorlog.
Klopt gaat gewoon gebeuren. Gisteren nog John Fogerty die een korte tour door Europa had staan in juni met concerten in Denemarken Noorwegen Zweden Finland Belgie en Nederland. Tour gecanceld vanwege de oorlog.
Vintage Trouble op 3 juli naar de Effenaar. Verkoop 30 maart 16.00.
Ook is er een beperkt aantal tickets vrijgekomen voor de show van Jack White in AFAS Live voor maar €36,96 om de release van z'n album te vieren. Grijp uw kans.