Concertaankondigingen

Lion

Support act
7 mrt 2017
762
1.580
Jeff Rosenstock in Ekko is wel erg vet, maar helaas op dezelfde dag als Beth Gibbons.
 

Fluxion

Randprogramma
24 feb 2023
203
175
Jeff Rosenstock in Ekko is wel erg vet, maar helaas op dezelfde dag als Beth Gibbons.
Godver haha, had nog niet in mijn agenda gekeken. Was al blij met een andere datum + veel beter bereikbare locatie. Er is ook echt veel te veel in die week...

Maar Dizzee Rascal in Doornroosje is top! Als het zo dichtbij is maakt het me ook iets minder uit dat die weinig oud werk speelt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lion

Franzzz

Gouden Tip
9 mrt 2017
379
129
Ik blijf The Black Keys nog steeds een vreemde aankondiging vinden. De band zelf heeft er ook niets over gepost. Staat overigens wel gewoon op hun website. Een vriend van mij is lid van hun fanclub. Ze hebben daar altijd een artist pre-sale, onlangs nog voor een aantal UK data. Maar ook daar is het helemaal stil
 
  • Thinking
Waarderingen: Dr. Hannibal

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.148
10.443
Dark Tranquility, Moonspell, Wolfheart en Hiraes op 6 november naar de Effenaar. Verkoop 15 maart 12.00. Klein foutje in Eindhoven, waar de aankondiging het over juni had...
De tandjes die is heel erg fijn! Keek al een tijd uit naar weer een show van Moonspell
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Toch leuk om straks te kunnen zeggen dat ik Pulp, Suede, Blur, Richard Ashcroft, Liam & Noel allemaal live heb gezien. Als die laatste nou ook nog eens een keer de reünie fixen.
Ik wil The Stone Roses in dat kader nog afvinken. En The Verve en Oasis als groep ook nog idd.

En ik zal eerlijk zijn, bij Pulp ga ik stiekem even buiten staan om een glimp op te vangen van De Toppers, Dan kan ik ook zeggen dat ik die ooit live heb gehoord :D.
 
  • Haha
Waarderingen: dblauw

Fluxion

Randprogramma
24 feb 2023
203
175
Dying Wish is support bij Terror en Nasty in 013 (1 april).
Weet niet of het al lang bekend is, kon het hier zo snel niet vinden in ieder geval, maar: Thrown komt hier dus ook nog bij. Nasty ken ik niet, maar met Thrown + Dying Wish + Terror heb je toch al een aardig pakketje zo. Denk dat ik wel aanwezig ben!
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

swissepfan

Dagopener
7 dec 2022
682
467
Ik blijf The Black Keys nog steeds een vreemde aankondiging vinden. De band zelf heeft er ook niets over gepost. Staat overigens wel gewoon op hun website. Een vriend van mij is lid van hun fanclub. Ze hebben daar altijd een artist pre-sale, onlangs nog voor een aantal UK data. Maar ook daar is het helemaal stil
Voorverkoopdatum ligt nochtans gewoon vast?

1710346132422.png
 

dblauw

Campingartiest
28 nov 2023
79
94
Gidge op 18 januari 2025 naar Melkweg. Verkoop 14 maart 12.00.

Nog ver weg, maar daar ga ik denk ik wel een kaartje voor halen!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken