Concertaankondigingen

Bert

Support act
14 nov 2014
846
777
Joe Jackson
Nederland
9 september Oosterpoort
11 september Carré
12 september Muziekgebouw Frits Phillips
14 septembet de Vereeninging
22 september Tivoli
België
23 september Circus Royal
25 september Le Forum (luik)
27 setember de Roma
 

Joss

Gouden Tip
29 mrt 2023
404
531
Joe Jackson
Nederland
9 september Oosterpoort
11 september Carré
12 september Muziekgebouw Frits Phillips
14 septembet de Vereeninging
22 september Tivoli
België
23 september Circus Royal
25 september Le Forum (luik)
27 setember de Roma
Wanneer begint voorverkoop voor Carré (is voor mij niet op het fietsje, maar wel het meest dichtbij)? Zou de eerste keer sinds Torhout 1989 dat ik Joe kan zien.
 

Bert

Support act
14 nov 2014
846
777
Wanneer begint voorverkoop voor Carré (is voor mij niet op het fietsje, maar wel het meest dichtbij)? Zou de eerste keer sinds Torhout 1989 dat ik Joe kan zien.
Zal denk ik volgende week zijn. Hou er rekening mee dat zijn repertoire enorm veranderd is sinds 1989. Wat ik weet is dat het eerste deel solo is met oude hits en het tweede deel met een 9 koppige band zijn laatste album dat in het teken staat van het begin 20 ste eeuw Engelse Music hall
 
  • Leuk
Waarderingen: Rincewind

Joss

Gouden Tip
29 mrt 2023
404
531
Zal denk ik volgende week zijn. Hou er rekening mee dat zijn repertoire enorm veranderd is sinds 1989. Wat ik weet is dat het eerste deel solo is met oude hits en het tweede deel met een 9 koppige band zijn laatste album dat in het teken staat van het begin 20 ste eeuw Engelse Music hall
Ja, ik zag het op zijn site. Hij is gelukkig bepaald niet een artiest die zich nooit vernieuwt.
 
Laatst bewerkt:

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.552
11.049
Zal denk ik volgende week zijn. Hou er rekening mee dat zijn repertoire enorm veranderd is sinds 1989. Wat ik weet is dat het eerste deel solo is met oude hits en het tweede deel met een 9 koppige band zijn laatste album dat in het teken staat van het begin 20 ste eeuw Engelse Music hall
Gewoon 15 maart 11.00 toch, net als de rest? En als je geluk hebt voor Carré komt er ergens nog een VVK tevoorschijn voor de veertiende.
Jammer dat het een dinsdag is, maar de Mezz is wel interessant. Thanks! Had je die nog niet aangekondigd of heb ik er overheen gelezen?
Nog niet aangekondigd, ook omdat ik 'm had gemist, aangezien Vera en Mezz de show beide nog niet hebben aangekondigd, maar de band wel.
 

jaydee76

Gouden Tip
30 nov 2018
289
246
Zal denk ik volgende week zijn. Hou er rekening mee dat zijn repertoire enorm veranderd is sinds 1989. Wat ik weet is dat het eerste deel solo is met oude hits en het tweede deel met een 9 koppige band zijn laatste album dat in het teken staat van het begin 20 ste eeuw Engelse Music hall
Oew. dankjewel voor de heads-up, dan laat ik deze toch maar schieten. Heb Joe een paar jaar terug in de Vereeniging gezien en dat was te gek. (Alhoewel het wel even wennen is dat 'ie er door plastische chirurgie tegenwoordig uitziet als een Laaf, maar zijn stem en muziek staan nog steeds als een huis).
 
  • Verdrietig
Waarderingen: wenteldave

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.552
11.049
CMON CMON is support bij King No-One in Altstadt (10 april).
Het optreden van Lil Tracy x Brennan Savage is verplaatst van Tolhuistuin naar Paradiso (23 april).
Universumpje en Abel Natürlich op 8 mei naar Cinetol. Tickets zijn al in de verkoop.
Fusebox op 6 juni naar de Vorstin. Tickets zijn al in de verkoop.
Waylon ook op 4 oktober naar Gigant. Tickets zijn al in de verkoop.
Khruangbin en Peter Cat Recording Co. op 1 november naar AFAS Live. Verkoop 15 maart 11.00.
Conan Gray op 3 november met een extra show naar AFAS Live. Tickets zijn al in de verkoop.
Skroetbalg op 6 december naar Vera. Tickets zijn al in de verkoop.
Clean Pete ook op 14 december naar Grenswerk, 15 LantarenVenster en 20 Muziekgebouw Eindhoven (onder de noemer Kerstshow). Verkoop 9 maart 10.00.
Holland Zingt Hazes op 8 en 15 maart (2025) naar de Ziggo Dome. Tickets zijn al in de verkoop.

Voor België:
Beth McCarthy op 31 mei naar Kavka Oudaan. Tickets zijn al in de verkoop.
Edouard van Praet op 26 oktober naar Botanique. Tickets zijn al in de verkoop.
Khruangbin en Peter Cat Recording Co. op 2 november naar de Lotto Arena. Verkoop 15 maart 11.00, VVK 12 maart 11.00.
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.750
2.437
[BE]
Camille op 19 december in het Koninklijk Circus. Tickets te koop vanaf 20/03, 10:00
Tickets voor Road Rock 2024 gaan op maandag 11 maart in verkoop.
Charlotte Cardin op 2 december in het Koninklijk Circus. Tickets vanaf 15 maart, 10u.
"Rock Werchter - Jupiler 6-packs" gaan in verkoop op 31 maart. Just so you know, haha
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken