Concertaankondigingen

jetiman

Nieuw lid
12 apr 2022
1
0
Op 13 juni keert de Amerikaanse rockband Eagles terug naar Nederland!
🦅
Ze staan dan met The Long Goodbye Final Tour in GelreDome, Arnhem. Ze worden deze avond vergezeld door Steely Dan. De kaartverkoop start vrijdag 26 januari om 10.00 uur. MOJO Weekly abonnees kunnen in een presale eerder tickets kopen. Meer info via mojo.nl/eaglesandsteelydan
Na meer dan 50 jaar touren met uitverkochte arena's en stadions over de hele wereld, zijn de Eagles aan hun laatste tournee 'The Long Goodbye' begonnen, waarin ze hun wonderbaarlijke carrière vieren. Met meerdere monsterhits zoals 'Take It Easy' en 'Hotel California' op hun naam zijn ze een van de grootste rockbands ooit. Meer dan 200 miljoen van hun albums gingen over de toonbank en live weten ze telkens het publiek weer in extase achter te laten.
Steely Dan!!!! Eerste keer sinds 2009 in Nederland. Aangezien hij hier als 'special guest' staat, wat denken jullie dat de verhouding Eagles - Steely Dan is qua hoeveelheid muziek? Eagles vind ik namelijk een stuk minder interessant dus ik twijfel of het de moeite waard is als Steely Dan maar 2 of 3 nummers speelt.
 

Fluxion

Randprogramma
24 feb 2023
204
178
Voelt voor mij wel een beetje als de omgekeerde wereld. Deafheaven is in mijn beeld veel groter en bekender maar blijkbaar toch wat gemist met Knocked Loose
Ik denk dat Deafheaven vooral heel bekend (en ook super invloedrijk natuurlijk) is onder een bepaalde niche, waar Knocked Loose voor metal begrippen haast mainstream is geworden (voor zover een metalcore/hardcore act met een dergelijke sound als mainstream beschouwd kan worden). Worden in mijn belevenis naast Turnstile een beetje als de breakout acts van de hardcore scene gezien. Stonden vorig jaar bijvoorbeeld zelfs nog op Coachella. Counting Worms is geloof ik heel populair geworden op tiktok (toch? ik zit zelf niet op tiktok). Voor mij persoonlijk ook wel een van mijn favoriete bands.

Dat gezegd hebbende, vind ik het wel een hele vreemde combinatie. :p
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.395
6.651
Ik vind het vooral jammer dat Deafheaven niet ergens anders staat. Die wil ik best graag een keer zien. Maar ik heb totaal geen interesse in Knocked Loose.

En man, die ticketprijzen voor de Eagles. Gaat echt helemaal nergens over. 156 euro voor een staanplaats, hou op zeg.
 

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
641
501
Steely Dan!!!! Eerste keer sinds 2009 in Nederland. Aangezien hij hier als 'special guest' staat, wat denken jullie dat de verhouding Eagles - Steely Dan is qua hoeveelheid muziek? Eagles vind ik namelijk een stuk minder interessant dus ik twijfel of het de moeite waard is als Steely Dan maar 2 of 3 nummers speelt.
Eagles speelt 20 nummers, Steely Dan speelt 12 nummers bij de shows in de VS. Toch blijven de ticketprijzen belachelijk. Staanplaatsen voor € 100,00 zijn al uitzonderlijk, laat staan 150... Sta je dan op 100 meter van het podium...
 
  • Leuk
Waarderingen: jetiman

dblauw

Campingartiest
28 nov 2023
86
94
The Teskey Brothers 24 augustus in OLT Rivierenhof. De ticketverkoop start vrijdag 26.01 om 10:00.
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.849
1.761
Droom Dit, Hiqpy en Dorpsstraat 3 op 26 januari en 20 december (2024) naar Ekko. Tickets zijn al in de verkoop.
Even een oude post van Dave kapen. Maar in navolging van Noorderslag is dit een hele leuke om heen te gaan! Je kan voor 15 euro een ticket kopen voor beide dagen (alleen 26 jan is een tientje). Zowel Droom Dit als Hiqpy hebben hoge ogen gegooid op Noorderslag en Dorpsstraat 3 is ook al een tijdje lekker aan de weg aan het timmeren.
 

Nxs_

Randprogramma
21 aug 2017
194
138
Even een oude post van Dave kapen. Maar in navolging van Noorderslag is dit een hele leuke om heen te gaan! Je kan voor 15 euro een ticket kopen voor beide dagen (alleen 26 jan is een tientje). Zowel Droom Dit als Hiqpy hebben hoge ogen gegooid op Noorderslag en Dorpsstraat 3 is ook al een tijdje lekker aan de weg aan het timmeren.
Dorpsstraat 3 was echt lachen op Noorderslag!
 

dblauw

Campingartiest
28 nov 2023
86
94
Eefje de Visser op 13 en 14 november naar TivoliVredenburg. Ticketverkoop vanaf 9 februari 10:00 uur.
Jonna Fraser op 28 november naar de Ziggo Dome. Ticketverkoop vanaf 30 januari 10:00 uur.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken