Concertaankondigingen

elo

Headliner
3 dec 2013
5.594
4.695
Muziekgieterij is echt één van de fijnste zalen in de Benelux. Eigenlijk vrijwel altijd topgeluid, goede sfeer, bereikbaarheid dik in orde en veel lekkers van de bar.
Niet te klagen in deze regio met ook de fijne nieuwe zaal van de Nieuwe Nor er nog bij
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.806
12.523
De Boerderij is echt geweldig. En Caligura lijkt me een perfecte band voor die zaal ook. Maar ja, de groep wil naar Maastricht, dus ik pas me wel weer aan. ;)

Of misschien doe ik wel allebei, haha.
Haha ja sorry daarvoor.

Wat zijn de meningen over de Muziekgieterij? Fijne zaal? Mooie kans om daar eens te gaan kijken
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
3.002
9.004
Haha ja sorry daarvoor.

Wat zijn de meningen over de Muziekgieterij? Fijne zaal? Mooie kans om daar eens te gaan kijken
Niet alleen jouw schuld. De Vlamingen waren er ook als de kippen bij om hun voorkeur voor Maastricht uit te spreken. :ROFLMAO:

Het heeft inderdaad ook wel voordelen. Kunnen we mooi die locatie scouten voor Pelagic Fest en eventueel Samhain.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.696
6.881
Wat zijn de meningen over de Muziekgieterij? Fijne zaal? Mooie kans om daar eens te gaan kijken
Zie eerdere reactie:
Muziekgieterij is echt één van de fijnste zalen in de Benelux. Eigenlijk vrijwel altijd topgeluid, goede sfeer, bereikbaarheid dik in orde en veel lekkers van de bar.
Ik ben alvast enthousiast :)
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.258
13.601
Wild Rivers is support bij Noah Kahan in AFAS Live (25 februari).
Morvigor en Deûle op 10 maart naar Patronaat. Verkoop 22 januari 12.00.
Tha Dogg Pound ook op 4 april naar Luxor Live. Tickets zijn al in de verkoop.
Eric Bellinger op 9 april naar de Melkweg. Verkoop 26 januari 10.00.
Togo All Stars ook op 10 mei naar het Burgerweeshuis. Tickets zijn al in de verkoop.
Delain op 11 mei naar Bibelot. Tickets zijn al in de verkoop.
Mica Millar ook op 16 mei naar LantarenVenster. Verkoop 22 januari 11.00.
Acid King en Earth Tongue ook op 26 mei naar het Burgerweeshuis. Tickets zijn al in de verkoop.

Voor België:
Wild Rivers is support bij Noah Kahan in Vorst Nationaal (26 februari).
Indian Wells op 10 maart naar Wilde Westen. Tickets zijn al in de verkoop.
Racoon op 6 april naar Trix. Verkoop 22 januari 10.00.
Bad Breeding op 25 mei naar Farrm. Tickets zijn al in de verkoop.
 
  • Leuk
Waarderingen: Black Lies

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.184
3.126
Muziekgieterij is echt één van de fijnste zalen in de Benelux. Eigenlijk vrijwel altijd topgeluid, goede sfeer, bereikbaarheid dik in orde en veel lekkers van de bar.
Eigenlijk kan ik dit alleen maar beamen, maar moet wel zeggen dat ik vind dat de uitverkochte concerten in de grote zaal altijd overdreven druk aanvoelen. In de kleine zaal heb ik hier nooit last van gehad.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

MarkvD

Dagopener
24 apr 2023
603
608
Enige jammere wat ik bij Muziekgieterij heb meegemaakt is dat bezoekers door de nooddeur naar buiten gingen om te roken. Hierdoor ging een alarm af en ging de stroom van podium uit.
Na 3 keer dat geintje werd het concert (van White Lies) maar vroegtijdig beeindigd...

Daarna gelukkig nooit meer meegemaakt, dus altijd prima locatie gevonden op die ene keer na.

Maar zoals de rest ook al zei: Prima geluid bij de hoofdprogramma's (voorprogramma's vind ik soms wat uit balans), fijne sfeer, vriendelijk personeel, goed assortiment aan de bar
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en Jamel

elo

Headliner
3 dec 2013
5.594
4.695
Haha ja sorry daarvoor.

Wat zijn de meningen over de Muziekgieterij? Fijne zaal? Mooie kans om daar eens te gaan kijken
Ja! Is het in de kleine zaal? Die is echt geniaal. De grote ook hoor, maar wel wat smal en als je dan achteraan staat sta je wel dicht bij de bar, wat gepraat oplevert. Hebben meer dan 75 (veelal Belgische) speciaalbieren, heerlijk eten en geweldig personeel. Ook toffe industriele setting. Ja eigenlijk echt een hele fijne zaal!
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.696
6.881
Ja! Is het in de kleine zaal? Die is echt geniaal. De grote ook hoor, maar wel wat smal en als je dan achteraan staat sta je wel dicht bij de bar, wat gepraat oplevert. Hebben meer dan 75 (veelal Belgische) speciaalbieren, heerlijk eten en geweldig personeel. Ook toffe industriele setting. Ja eigenlijk echt een hele fijne zaal!
Kleine zaal inderdaad!
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
3.002
9.004
Ik bivakkeer 'helaas' in het westen des lands in die week, voor optredens van King Gizzard en Tool, maar anders had het me zeker leuk geleken om aan te sluiten!
Ah jammer! Nu staan ze die vrijdag dus ook in de Boerderij. En ik heb besloten om daar ook kaarten voor te kopen, zodat ik met mijn vader kan gaan. Wellicht is dat een betere optie voor je?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken