Concertaankondigingen

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.819
6.555
  • Wow
Waarderingen: Loek123

Lion

Support act
7 mrt 2017
807
1.692
The Mountain Goats!

12 Nov - Amsterdam, NE - Paradiso
14 Nov - Antwerp, BE - De Roma
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.873
3.870
Die ticketprijzen voor Lady Gaga zijn echt behoorlijk hoog. €62,72 is het goedkoopste ticket en dan zit je tweede rang, helemaal achterin. €112,00 voor een staplaats. Eerste rang zitplaatsen varieren van €107,- tot €299,96.

Ticketprijzen zijn hier te zien in de American Express presale:


Vind het behoorlijk aan de prijs. Jullie?
Gaat nergens meer over tegenwoordig
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.860
12.293
Paradisomaatje @Timmetje , beetje opletten! Gov't Mule op 21 juli naar Paradiso. Kost €39, verkoop is gelijk begonnen.

Verder:
Pip Millet op 9 mei naar de Melkweg. Verkoop is 18 maart 9.00.
Cafe Tacvbe (staat zo op TM, maar ik denk dat het Tacvba is) op 7 september naar de Melkweg. Verkoop is 18 maart 10.00.
 
Laatst bewerkt:

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.860
12.293

En de dag ervoor in EKKO. Het BKS-weekend staan ze in Duitsland
Dank u. Baal jij even...

Had het trouwens ook een paar pagina's geleden over IST IST. Die staan blijkbaar ook in V11 en Rotown in Rotterdam. Zijn wel al beide uitverkocht, voor de Melkweg zijn volgens mij nog wel kaartjes. Waarom die twee shows in Rotterdam doen, is me wel een absoluut raadsel.
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.858
2.521
Dank u. Baal jij even...

Had het trouwens ook een paar pagina's geleden over IST IST. Die staan blijkbaar ook in V11 en Rotown in Rotterdam. Zijn wel al beide uitverkocht, voor de Melkweg zijn volgens mij nog wel kaartjes. Waarom die twee shows in Rotterdam doen, is me wel een absoluut raadsel.
V11 was zo snel uitverkocht dat Rotown toegevoegd werd als tweede show. Nu lijkt me de show in V11 wel een stuk interessanter, al ken ik de band überhaupt alleen van naam.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.860
12.293
LAAT IK MAAR GEWOON MET HEEL GEWELDIG NIEUWS VOOR ALLES EN IEDEREEN BEGINNEN! Kink moet hier voorzichtiger mee doen, maar bon. Lekker puh. 28 maart aanstaande staat Placebo voor een exclusieve en intieme show in de Melkweg. Voorverkoop 17 maart 9.00, echte verkoop op 18 maart 15.00.

Edit: Blijkbaar niet zo exclusief nieuws van mijn kant want Placebo heeft twee uur geleden het al op sociale media gepostet, maar ze hebben het wel over "secret locations," die hierbij dus wel bekend is ;)

Daarnaast hebben we ook nog:
Lee Rocker (van de Stray Cats) staat 2 november in de Melkweg. Verkoop start morgen 11.00.
Sho Madjozi, Aunty Rayzor en meer op 20 juni in de Melkweg. Is ook een soort feestje ofzo. Staat nog niet op de site van de Melkweg, maar je kan wel al tickets kopen.
Benny the Butcher op 3 mei naar de Melkweg. Verkoop is morgen 11.00.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joszwa en Joslittel

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.860
12.293
Laatst bewerkt:

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.463
11.441
LAAT IK MAAR GEWOON MET HEEL GEWELDIG NIEUWS VOOR ALLES EN IEDEREEN BEGINNEN! Kink moet hier voorzichtiger mee doen, maar bon. Lekker puh. 28 maart aanstaande staat Placebo voor een exclusieve en intieme show in de Melkweg. Voorverkoop 17 maart 9.00, echte verkoop op 18 maart 15.00.

Edit: Blijkbaar niet zo exclusief nieuws van mijn kant want Placebo heeft twee uur geleden het al op sociale media gepostet, maar ze hebben het wel over "secret locations," die hierbij dus wel bekend is ;)

Daarnaast hebben we ook nog:
Lee Rocker (van de Stray Cats) staat 2 november in de Melkweg. Verkoop start morgen 11.00.
Sho Madjozi, Aunty Rayzor en meer op 20 juni in de Melkweg. Is ook een soort feestje ofzo. Staat nog niet op de site van de Melkweg, maar je kan wel al tickets kopen.
Benny the Butcher op 3 mei naar de Melkweg. Verkoop is morgen 11.00.
Supervet van Placebo! Heb je een prijs ook?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.556
5.400
Die nieuwe EP van Placebo klonk ook goed. Ik wil ze heel graag zien, maar met een overdruk schema... keuzes.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.819
6.555
Voor meer informatie: https://www.mojo.nl/concerten/sigur-ros/
Voor de voorverkoop: ik kom zo met de VVK-link. Ik geef 'm deze keer gratis weg ;) Schrijf je trouwens in voor Sigur Rós' nieuwsbrief, want iedereen krijgt een unieke pre-sale code. (Oftewel, je hebt eigenlijk een keertje niks aan m'n link, maar ja...).
Heb jij al een mail gehad van de Sigur Ros nieuwsbrief? Ben al flink lang ingeschreven maar heb deze week niets ontvangen.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.860
12.293
Dit sneeuwt een beetje onder op zo'n dag...

Okkultokrati + Maggot Head + Nekromantheon op 26 juni naar Patronaat. Verkoop is al gestart (€19).
Converge: Bloodmoon (dat is Converge dat samenwerkt met Chelsea Wolfe) komt met special guest Hexvessel op 30 juni naar de Philharmonie van Haarlem. Verkoop is 14 maart 11.00.
Sheila E's show in Tilburg had ik volgens mij al gedeeld, maar ze komt ook in Musis Arnhem, waar de verkoop morgen om 10.00 start. Tilburg is al in de verkoop (€42,40). Staat ook in Metropool.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.860
12.293
The Afghan Whigs gaan binnenkort (ik denk morgen) aangekondigd worden voor een show in Paradiso, maar geen idee voor wanneer precies. Nieuwsbrief van Paradiso spreekt even voor haar beurt.
 
  • Leuk
Waarderingen: RubenFrusciante

Gebruikers die dit onderwerp bekijken