Concertaankondigingen

1 november Sigur Ros, 2 november Bon Iver, 7 november Porcupine Tree en dan 10 t/m 13 november Le Guess Who?. Dat wordt wat....
1 november Sigur Ros, 8 november Pavement, 10 t/m 13 november Le Guess Who, 18 november Injury Reserve en alles wat daar de komende maanden nog bij komt... Ik denk dat ik alvast op zoek moet naar een huis in de randstad en een nieuwe vriendin.

• Haha
Waarderingen: MarkD
Ik heb nog nooit iemand gehoord die blij was om naar Amsterdam te verhuizen...

Je verhuist ook niet naar een stad als je daar niet graag heen wil, lijkt mij. Dus ik snap deze zin niet zo goed. ;)

Als je de huizenprijzen bedoeld, dan snap ik je. Wij hebben erg veel geluk met de woning.

• Leuk
Waarderingen: Oasiss
1 november Sigur Ros, 8 november Pavement, 10 t/m 13 november Le Guess Who, 18 november Injury Reserve en alles wat daar de komende maanden nog bij komt... Ik denk dat ik alvast op zoek moet naar een huis in de randstad en een nieuwe vriendin.

Week 45 is er wel eentje ja.

7-11 Porcupine Tree
8-11 Pavement
9-11 Frank Carter & Rattlesnakes
12-11 The Mountain Goats

Gidge op 18 november naar de Melkweg. Verkoop 14 maart 11.00.

Femi Kuti op 28 september naar De Oosterpoort. Verkoop 14 maart 10.00.

Cro-Mags op 2 juli naar Patronaat. Verkoop 17 maart 14.00.

Jacob Banks op 27 november naar de Maassilo. Verkoop 18 maart 10.00.

Mac Ayres op 4 juni naar de Melkweg. Verkoop 16 maart 18.00.

013 voegt nog heel last-minute de 3FM Awards toe aan het programma op donderdag 24 maart. Lijkt me een gevalletje "3FM wil door de versoepelingen alsnog de 3FM Awards door laten gaan maar TivoliVredenburg, Paradiso et al. zitten al vol". Hoe dan ook, prima prijsje (€17,90) voor wat er staat (als het je ding is).

• Leuk
Waarderingen: Oasiss en Timmetje
Ik kreeg 'm voor Noord-Amerika 's ochtends op de dag zelf (woensdag), dus misschien dat dat weer gebeurt?

Ik heb me ingeschreven en de bevestiging maar überhaupt nog nooit een nieuwsbrief gehad.

Ik heb wel een bevestiging gekregen met daarin een link dat ik mijn bevestigingsmail moest bevestigen haha.
1647253465305.png

Gebeurt ook niet. Eerste mailtje dat je na je inschrijving moet krijgen, is nu de VVK voor Europa. Je krijgt geen enkele bevestiging in je inbox of dat inschrijven gelukt is of niet.

Edit: Ik moet er overigens bij zeggen dat ik bij Ticketmaster nog geen VVK zie staan, dus ik ben benieuwd wat ze ermee gaan doen.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Users who are viewing this thread