Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
1 november Sigur Ros, 8 november Pavement, 10 t/m 13 november Le Guess Who, 18 november Injury Reserve en alles wat daar de komende maanden nog bij komt... Ik denk dat ik alvast op zoek moet naar een huis in de randstad en een nieuwe vriendin.
1 november Sigur Ros, 8 november Pavement, 10 t/m 13 november Le Guess Who, 18 november Injury Reserve en alles wat daar de komende maanden nog bij komt... Ik denk dat ik alvast op zoek moet naar een huis in de randstad en een nieuwe vriendin.
013 voegt nog heel last-minute de 3FM Awards toe aan het programma op donderdag 24 maart. Lijkt me een gevalletje "3FM wil door de versoepelingen alsnog de 3FM Awards door laten gaan maar TivoliVredenburg, Paradiso et al. zitten al vol". Hoe dan ook, prima prijsje (€17,90) voor wat er staat (als het je ding is).
Gebeurt ook niet. Eerste mailtje dat je na je inschrijving moet krijgen, is nu de VVK voor Europa. Je krijgt geen enkele bevestiging in je inbox of dat inschrijven gelukt is of niet.
Edit: Ik moet er overigens bij zeggen dat ik bij Ticketmaster nog geen VVK zie staan, dus ik ben benieuwd wat ze ermee gaan doen.