Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Spiritbox 20 juni in Tivoli. Tickets kosten €23,35. Verkoop 18 maart 11.00.
Archive 21 oktober in Tivoli. Kaartjes voor €27,85. Verkoop 18 maart 10.00.
Jerry Cantrell (die van Alice in Chains) komt op 6 juli naar de Melkweg. Verkoop start 25 maart 10.00. Matthieu Boogaerts op 11 april naar de Melkweg. Verkoop start 18 maart 10.00. Alec Benjamin op 1 juli naar de Melkweg. Verkoop start 25 maart 10.00 (met VVK vanaf 24 maart 10.00). Tiwa Savage op 7 juli naar de Melkweg. Verkoop start 25 maart 10.00 (met VVK vanaf 23 maart 10.00).
Max op 14 juni naar de Melkweg. Ik denk dat ze Japans zijn, maar het zou ook zomaar een andere groep kunnen zijn. Verkoop is 25 maart 10.00. Cro-Mags en support op 3 juli naar Dynamo. Verkoop is 17 maart 14.00. Supergaande op 29 mei naar de Melkweg. Verkoop is 25 maart 10.00. Ik heb hier letterlijk gisteren over gepostet dat dat op 1 mei zou zijn. Misschien is het verplaats en is er een nieuwe link van gemaakt of zijn het wel twee shows.
Om middernacht de pre-sale mail van Sigur Rós ontvangen:
Tickets for the European leg of our 2022 World Tour are on sale this week: Fan presale on Wednesday, General sale on Friday
Fan presale is at 9am GMT / 10am CET on Wednesday 16 March
(No password required. Presale ticket links added to our site
apx. 1 hour before presale starts)
General sale is at 9am GMT / 10am CET on Friday 18 March
Ministry op 30 oktober naar 013. Verkoop start 25 maart 11.00.
Dropkick Murphys op 17 juli naar 013. Verkoop start 25 maart 10.00. (Die staan gewoon in de Ziggo Dome, dus soort van unieke kans om ze in een iets kleinere zaal te zien?)
Tord Gustaven Trio treedt ook in diverse zalen op in september/oktober, o.a. 29 september in De Oosterpoort en de 28ste in LantarenVenster. Verkoop is al begonnen.
Schijnen hier ook wel wat Deafheaven-liefhebbers te zijn toch? Die kondigen binnenkort ook shows in oktober aan, met waarschijnlijk ook wel een Nederlandse datum.
Schijnen hier ook wel wat Deafheaven-liefhebbers te zijn toch? Die kondigen binnenkort ook shows in oktober aan, met waarschijnlijk ook wel een Nederlandse datum.
Absoluut. De shows van Deafheaven en Swans die in de zomer van 2020 in de kleine zaal van 013 plaats zouden vinden, waren twee van de grootste baalmomenten wat betreft concert annuleringen toen.
Absoluut. De shows van Deafheaven en Swans die in de zomer van 2020 in de kleine zaal van 013 plaats zouden vinden, waren twee van de grootste baalmomenten wat betreft concert annuleringen toen.
Same, al ging ik volgens mij niet naar Swans. Het is wel oktober en ze doen ook festivals als Amplifest en Amfest. Misschien Soulcrusher? Anders gok ik wel op een zaal, ja.
Same, al ging ik volgens mij niet naar Swans. Het is wel oktober en ze doen ook festivals als Amplifest en Amfest. Misschien Soulcrusher? Anders gok ik wel op een zaal, ja.
Soulcrusher zou voor mij balen zijn. Prachtige lineup, maar Left of the Dial gaat voor. Hopelijk volgend jaar weer in twee verschillende weekenden, al zal verder de overlap van fanbase minimaal zijn.
Soulcrusher zou voor mij balen zijn. Prachtige lineup, maar Left of the Dial gaat voor. Hopelijk volgend jaar weer in twee verschillende weekenden, al zal verder de overlap van fanbase minimaal zijn.