Concertaankondigingen

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.819
1.942
Tijdje geleden stond Rage Against The machine op de officiele website van livenation dat ze in het sporpaleis zouden spelen in (Uit mijn hoofd) September. Dit is nu al tijdje weg gehaald volgens mij maar denken jullie dat dit door gaat komen of niet meer? :D
Aankondigingen worden heel vaak verschoven al dan niet op het laatste moment.. Zoiets verzinnen ze niet anders staat het niet op hun website. Maar er zal toch een reden zijn waarom ze hiermee wachten... In het ergste geval is het dus last minute gecanceld.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.825
6.560
Vaag. Jammer. Stond wel helemaal klaar op de site van Tivoli. Vraag me af wat daar is misgegaan.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: Lion

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.871
12.337
Vaag. Jammer. Stond wel helemaal klaar op de site van Tivoli. Vraag me af wat daar is misgegaan.
Nee joh. Die komt nog wel, anders wordt ie niet gepostet. Daar ben ik ook wel honderd procent zeker van, zeker bij Tivoli.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.825
6.560
Vermoed wel iets van Pukkelpop, maar zeker niet iets op de korte termijn.
Waarom niet op korte termijn? Kan best zijn dat er deze week ook nog een Belgische datum in april komt toch? Datum in Paradiso staat er ook pas sinds vanavond op en kan nog geen nieuwe tourlijst vinden.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.871
12.337
Waarom niet op korte termijn? Kan best zijn dat er deze week ook nog een Belgische datum in april komt toch? Datum in Paradiso staat er ook pas sinds vanavond op en kan nog geen nieuwe tourlijst vinden.
Kan, maar met het verstand dat ik van Belgische zalen heb, lijkt het wel alsof daar veel wordt geprogrammeerd als onderdeel van een tour en dus weinig losse shows of zie ik dat verkeerd?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.871
12.337
Dus Sigur Rós mag wel opschieten, maar in de tussentijd hebben we dit nog:

Caprera Openluchtheaturrr in Bloemendaal kondigt Dominic Seldis (12 juni), Karsu (3 juni), Trijntje Oosterhuis & Kenny B (16 juni), Ellen ten Damme (7 juli), Giovanca Honours Diana Ross (29 juli), Maan (30 juli), Diggy Dex (20 augustus), Eefje de Visser (24 september), Kris Berry (21 juli), Ernst Jansz (11 augustus), Michiel Bortsalp (4 augustus), Jim van der Zee (18 augustus), Jett Rebel (10 september) en Miss Montreal (28 mei) aan. Verder ook nog een college van Maarten van Rossem (27 mei), Youp van 't Hek (17 juni), Pieter Derks (24 juni), Veldhuis & Kemper (30 juni en 1 juli). Verkoop start 10 maart 12.00. Er is wel een VVK voor alles vanaf morgen 12.00, maar daar is een unieke code voor nodig.

Marc Anthony op 6 juni met de 'Pa'lla Voy Tour' naar Ahoy. Verkoop 11 maart 10.00. Registreer je hier om een uur voor de reguliere verkoop je ticket te scoren: https://bit.ly/PreregisterMarcAnthony2022.

Een concert op wel heel korte termijn. Panzerfaust met Velnias en Deriva op 10 maart naar Innocent in Hengelo. Verkoop morgen 12.00.

Nile naar Baroeg op 8 december. Tickets kosten €19.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.632
632
Caprera heeft wel eens betere line-ups gehad. Nu zit er weinig bij wat ik graag zou zien. Kan me nog een jaar herinneren met bijvoorbeeld Father John Misty.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: @Marc

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.871
12.337
Caprera heeft wel eens betere line-ups gehad. Nu zit er weinig bij wat ik graag zou zien. Kan me nog een jaar herinneren met bijvoorbeeld Father John Misty.
't Is me veel te Nederlands...

In ieder geval:
Leif de Leeuw Band op 3 juni naar de Q-Factory. Verkoop is morgen 10.00.
Nick Kerkhoff op 14 april naar Metropool Hengelo (Jazzrock Café). Verkoop is vandaag 13.00.
The Alchemist op 8 april naar de Melkweg. Verkoop is vandaag 12.00.
Morgan Wade op 14 juni naar de Melkweg. Verkoop is 17 maart 10.00.

Oh, en Lost Frequencies staat 11 november in AFAS Live. Verkoop start vrijdag 11.00. Kaarten vanaf €39,20. https://www.mojo.nl/concerten/lost-frequencies/
 
Laatst bewerkt:

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.344
6.568
De Streamers
zaterdag 17 september 2022
Olympisch Stadion Amsterdam

verkoop start 12 maart 10:00
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.632
632
't Is me veel te Nederlands...

In ieder geval:
Leif de Leeuw Band op 3 juni naar de Q-Factory. Verkoop is morgen 10.00.
Nick Kerkhoff op 14 april naar Metropool Hengelo (Jazzrock Café). Verkoop is vandaag 13.00.
The Alchemist op 8 april naar de Melkweg. Verkoop is vandaag 12.00.
Morgan Wade op 14 juni naar de Melkweg. Verkoop is 17 maart 10.00.

Oh, en Lost Frequencies staat 11 november in AFAS Live. Verkoop start vrijdag 11.00. Kaarten vanaf €39,20. https://www.mojo.nl/concerten/lost-frequencies/

Hopelijk staat Morgan Wade ook nog elders in NL maar dan meer in de buurt.
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.698
937
Tijdje geleden stond Rage Against The machine op de officiele website van livenation dat ze in het sporpaleis zouden spelen in (Uit mijn hoofd) September. Dit is nu al tijdje weg gehaald volgens mij maar denken jullie dat dit door gaat komen of niet meer? :D
Stond op 01/09 oorspronkelij.
 
  • Leuk
Waarderingen: Aaran

Gebruikers die dit onderwerp bekijken