Concertaankondigingen

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.452
6.116

Gezien haar enorme succes had menig fan gehoopt op een concert in de Ziggo Dome, maar volgens Mojo is het al vrij ongewoon dat ze voor haar eerste show in ons land meteen voor Afas Live gaat. De meeste artiesten beginnen immers in het clubcircuit, met concertzalen als Paradiso. Het is vrijwel alleen voor Olivia en collega’s als Billie Eilish weggelegd om dat over te slaan, aldus Mojo.

Hoewel de organisator de wachtrij met 19.000 mensen groot vindt, had Mojo zulke grote belangstelling wel verwacht. Op Twitter regende het teleurgestelde reacties van fans die naast tickets hadden gegrepen en die onbegrip hadden rond de keuze van de zaal. Mojo heeft contact gehad met Olivia’s boekingsagent, die liet weten dat er geen tweede concert komt.
 

Poppenkast

Playlistbediener
17 nov 2021
31
15
Het feit dat ze het verwachtte maakt het een iets wat beschamende reactie. Helemaal kijkend naar de doelgroep wat voornamelijk jonge meiden zijn, althans dat gok ik zo. Denk dat het juist voor hen hard aankomt als ze hun favoriete artiest niet kunnen zien.
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.156
1.598
Ik denk dat de fans van Olivia Rodrigo wel ervaring hebben met een gebroken hart.

Als ze een blijvertje is, dan is ze in elk geval headline materiaal in de toekomst.
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.538
4.420
Ik vrees dat we die prijzen meer en meer gaan moeten slikken. Bijna alle concertaankondigingen voor 2022 van grote acts gaan vlot boven de 60 Euro.
Bwaja, hangt er wat vanaf, als iedereen blijft kopen dan wel, maar kan me inbeelden dat er minder verkocht wordt zo, waardoor die prijzen weer gaan dalen
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.394
1.081
Bwaja, hangt er wat vanaf, als iedereen blijft kopen dan wel, maar kan me inbeelden dat er minder verkocht wordt zo, waardoor die prijzen weer gaan dalen
Ach ja, marktwerking. Vraag en aanbod. Het is nu vooral fomo waar mensen op kopen en artiesten op touren. Straks is er overkill en dan normaliseert het wel weer. Ik denk dat je via Swap straks voor weinig veel moois kan kopen ?
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.538
4.420
Ach ja, marktwerking. Vraag en aanbod. Het is nu vooral fomo waar mensen op kopen en artiesten op touren. Straks is er overkill en dan normaliseert het wel weer. Ik denk dat je via Swap straks voor weinig veel moois kan kopen ?
Ja dit was al het geval voor de cultuur weer werd platgezwierd in België
Blackwave. bvb. Gezien voor 11 euro ipv 25
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.541
11.016
Ik weet niet precies hoe dit zit, maar Brian Wilson heeft besloten om z'n soloshows naar 2023 te verplaatsen. Echter komt The Beach Boys aankomende zomer wel naar 013 (26 juni). Daar start de kaartverkoop a.s. vrijdag om 11.00 voor (moet nog wel aangekondigd worden). Gek genoeg zit Wilson volgens zijn eigen site dan midden in zijn Amerikaanse tour samen met Chicago, dus dat is een beetje vaag.

Edit: Kan natuurlijk altijd nog een coverband zijn, maar die optie lijkt me ook onwaarschijnlijk omdat het bij bij Ticketmaster wel gewoon verkocht wordt als "The Beach Boys."
Edit II: Nee, is toch echt The Beach Boys. Ze staan al bij L'Olympia in Parijs op het programma. Tour heet Sixty Years of the Sounds of Summer. Daar zijn de kaarten overigens vanaf €79,50 tot €167,50.
 
Laatst bewerkt:

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.452
6.116
Edit: Nee, toch klopt toch wel. Die Beach Boys tour is zonder Brian Wilson.


The band’s Brian Wilson and Al Jardine are not involved with the ‘Sixty Years of the Sounds of Summer’ tour, and recently announced a co-headline US tour with Chicago for next summer, after postponing UK dates due to COVID-related complications.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.541
11.016
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.452
6.116
Krijg net de nieuwsbrief van Stromae. Voor de 2023 concerten van Stromae is momenteel een presale gaande op www.stromae.com

Staplaatsen in Brussel zijn €39,-. Zitplaatsen max €75,-.
 
Laatst bewerkt:

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.711
1.876
Morgen om 10 uur start de presale voor Jack White in Vorst Nationaal. Hier is de link.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.177
2.996
Krijg net de nieuwsbrief van Stromae. Voor de 2023 concerten van Stromae is momenteel een presale gaande op www.stromae.com

Staplaatsen in Brussel zijn €39,-. Zitplaatsen max €75,-.
De logica ontgaat me een beetje, waarom zijn tribuneplaatsen bijna dubbel zo duur als staplaatsen? Zelfs helemaal achteraan in de hoek betaal je €65.
Not complaining, Stromae helemaal vooraan kunnen zien voor €39 is een goede deal. Die vrijdagshow is trouwens al bijna uitverkocht, ik koop normaal gezien geen tickets voor concerten over meer dan een jaar, maar hier moet ik misschien beter niet over twijfelen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.541
11.016
De logica ontgaat me een beetje, waarom zijn tribuneplaatsen bijna dubbel zo duur als staplaatsen? Zelfs helemaal achteraan in de hoek betaal je €65.
Not complaining, Stromae helemaal vooraan kunnen zien voor €39 is een goede deal. Die vrijdagshow is trouwens al bijna uitverkocht, ik koop normaal gezien geen tickets voor concerten over meer dan een jaar, maar hier moet ik misschien beter niet over twijfelen.
Had dat ook bij de show van The Cure. Staanplaatsen voor rond de 67 euro, zitplaatsen voor €77,50... Vond zitten altijd wel fijn, maar ben nu toch maar voor staan gegaan.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken