Coldplay

• Onderwerp starter Onderwerp starter JB.
  • Startdatum Startdatum
Ik ben het eens dat hoe verder je gaat in de albums hoe minder het wordt, maar Parachutes en A Rush of Blood to the Head zijn pareltjes, en Viva La Vida is ook erg goed (waar misschien Viva La Vida zelf nog wel het minste nummer is).
Dit

wenteldave wrote:

kobloodflames wrote:
(PS. Ik luister voornamelijk naar Metal en celtische Folk, dat ik een Coldplay fan kan zijn wil ook wel wat zeggen over de band imo)

Dit is toch klinkklare onzin of heb je het specifiek over jezelf?

Wat is/ waarom is dat klinkklare onzin?
Dat omdat je voornamelijk naar metal en Keltische folk luistert, het wel wat zegt over de kwaliteiten van Coldplay. Er is geen enkele correlatie tussen deze twee opmerkingen. Ik luister ook voornamelijk naar metal en ik ben, op z'n zachtst gezegd, niet bepaald een fan van Coldplay. Dat zegt toch ook niet gelijk iets over ze?

Wat hij in essentie zegt is dat Coldplay een breed publiek aanspreekt, en dus niet alleen per definitie mensen die (alleen) van popmuziek houden. Wat volgens mij ook wel aardig klopt.

Wat hij in essentie zegt is dat Coldplay een breed publiek aanspreekt, en dus niet alleen per definitie mensen die (alleen) van popmuziek houden. Wat volgens mij ook wel aardig klopt.
Zal ie best bedoelen, maar ik zie het niet staan. Had dat er in eerste instantie dan ook niet uitgehaald, vandaar mijn opmerking.
Overigens, het lijkt wel alsof ik bij iedere opmerking mezelf een soort moet verantwoorden aan jou. Toch leuk om te zien dat we het dan toch vaak met elkaar oneens zijn.

Je hoeft je zeker niet te verantwoorden hoor. Dat is de bedoeling van mijn reacties zeker niet.
Je comments maken over het algemeen gewoon nieuwsgierigheid naar je toegelichte mening los, meer niet . :wink:

Dit is precies wat ik bedoelde ja. Sorry als het onduidelijk was uit mijn bewoording

Bij deze kunnen we wel stellen dat ken al 2 maal na elkaar verkeerd geweest is

HYPE!
"We've been working on a thing called "Everyday Life" for 100 years

...You might write double album... One half is called "Sunrise" the other is called "Sunset".

It comes out 22 November"

donderdag 20:30 !!!

countdown op de site?
nieuwe single komt er aan neem ik aan

23f0.svg
Tonight, 7.30pm BST
#EverydayLife
1f319.svg
2600.svg
dat zei ik, 20:30 ;)

BBC heeft net 2 nummers van het nieuwe album gedraaid.

https://www.demorgen.be/tv-cultuur/stromae-zingt-mee-op-nieuwe-coldplay~bf7a7b6f/

Stromae zingt mee op ‘Arabesque’, een van de zestien nummers op de nieuwe plaat van Coldplay. De plaat komt pas op 22 november uit, maar het nummer ging vanavond al in première op BBC Radio 1. Ook ‘Orphans’, een ander nieuw nummer van die plaat, werd er al gespeeld

https://open.spotify.com/album/1SnoyXTgl1jmhfmPwpKDCI?si=3guXV5iVTTqtKCbQx9Q5fw

Arabesque is heel anders dan wat we van Coldplay gewend zijn, maar klinkt erg fijn!

Orphans is ook een prima nummer en meer in stijl van waar ze er al meer van gemaakt hebben.

Nou als je daar dan "100 jaar" aan hebt gewerkt, had dan nog maar 100 jaar door gewerkt. Niet veel bijzonders aan na beide nummers 2 luisterbeurten. Jammer.

Arabesque is heel anders dan wat we van Coldplay gewend zijn, maar klinkt erg fijn!

Orphans is ook een prima nummer en meer in stijl van waar ze er al meer van gemaakt hebben.

Eens! Heerlijke muziek weer. Smaakt naar meer. Laat 22 november maar komen!!!!

Vind die "Boom clap" in de achtergrond van Orphans wel beetje cringy hahahha. Verder mooi nummer.
Arabesque vind ik nog een beetje wennen, ben zelf niet zo'n fan van blaas instrumenten.. Verder wel vind ik wel dat er een lekkere bassline in zit.

Users who are viewing this thread