Coldplay

• Onderwerp starter Onderwerp starter JB.
  • Startdatum Startdatum
Volgens forums Coldplay is het 1 week uitgesteld.
1f644.svg

Wat is er 1 week uitgesteld?

wisten jullie:
19 oktober 1919 - Willem Mengelberg begint aan een serie van 27 concerten, die de gehele muziekgeschiedenis bestrijken.

Jezus, Willem Mengelberg. Die naam heb ik al een tijd (lees: nooit) niet meer gezien.

Maar, zeg jij nou dat Martin&Co ene Willem Mengelberg zouden kennen?

Die info op t forum van Coldplay kwam van ....... Ken.
Die houd zich nu wijselijk stil. Hoe ze er in godsnaam bijkomen dat “het nieuws” met 1 week is uitgesteld weet ik niet.
Ik weet het antwoord van Ken al. Last minute cancellation...

Die info op t forum van Coldplay kwam van ……. Ken.
Die houd zich nu wijselijk stil. Hoe ze er in godsnaam bijkomen dat “het nieuws” met 1 week is uitgesteld weet ik niet.
Ik weet het antwoord van Ken al. Last minute cancellation…

Indien dat zijn antwoord is is dat niet zo heel gek. De hele website en social media zijn verandert dus hij had absoluut gelijk dat er nieuws aan zit te komen. Hij heeft er geen invloed op als dat wordt uitgesteld.

mattman wrote:

Aaran wrote:
20:19 helaas niks…. Maar ik blijf hopen hahaha

Nogmaals: waarop hoop je? Als in, waar wordt hier naar uitgekeken? Een tour?

Nieuw album hahahaha. Daarna maar is een tour maar ben erg benieuwd naar het nieuwe album

Ja, maar ik verwacht ook nog geen album eigenlijk. Vrees dat het gewoon een liedje zal zijn ofzo. Aan die teasers te zien is die plaat er pas op 22 november.

Aaran wrote:
20:19 helaas niks…. Maar ik blijf hopen hahaha

Nogmaals: waarop hoop je? Als in, waar wordt hier naar uitgekeken? Een tour?
vandaag nieuwe single met videoclip...

in komende 2 weken touraankondiging en uiteindelijk 22 november het eerste album

zo iets

wisten jullie dat:
1919 - "Original Dixieland Jazz Band" ging voor het eerst op tour in 1919

Ken op festivals:
Delayed. Promo was also one day earlier than expected. Nothing unusual.

We’ll see soon enough.

wisten jullie dat:
1919 – “Original Dixieland Jazz Band” ging voor het eerst op tour in 1919

Dat gebeurde, als mijn speurwerk klopt, in april. Zou dat betekenen dat we Coldplay af kunnen schrijven voor o.a. Pinkpop?

Edit: andere cryptische post van Dennis had het over oktober. Tour van april tot oktober dan?

Oei, zat Ken er toch even finaal naast.

Finaal naast?

De social media was compleet verandert, site was compleet verandert, het was duidelijk dat er nieuws aan zat te komen. Hij heeft gelijk gehad. Is gewoon delayed allemaal.

Denk dat Dennis probeert te zeggen dat het album 19/11/19 uit gaat komen.

Tweede week achter elkaar waar we eindigen met niks na mooie speculaties. Komende week herfstvakantie. Verwacht nog een weekje geduld en dan gaan de Benelux festivals echt los.

Users who are viewing this thread