Coldplay

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.493
6.160
Ja. Dat wordt gewoon weer een jaar zonder Coldplay (niet geheel onverwacht) en dan gaan ze in hun jubileumjaar los.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Ja. Dat wordt gewoon weer een jaar zonder Coldplay (niet geheel onverwacht) en dan gaan ze in hun jubileumjaar los.
niet zo voorbarig...

misschien heeft mattman een punt, maar ik zou zeker nog wachten op Coldplay.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.721
1.885
Waar komt die ophef over Coldplay dan vandaan?
Eerst hinten naar Coldplay en het dan weer ontkrachten???
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Waar komt die ophef over Coldplay dan vandaan?
Eerst hinten naar Coldplay en het dan weer ontkrachten???
Coldplay verwacht ik wel.

Ontkracht, dat lijkt op de aankondiging vandaag te slaan, blijkbaar?

Ik verwacht wel iets...
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.493
6.160
Timmetje wrote:
Ja. Dat wordt gewoon weer een jaar zonder Coldplay (niet geheel onverwacht) en dan gaan ze in hun jubileumjaar los.

niet zo voorbarig…

misschien heeft mattman een punt, maar ik zou zeker nog wachten op Coldplay.

Ik schrijf ze iig af. Kans lijkt me nagenoeg nihil.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.721
1.885
PJ wrote:
Waar komt die ophef over Coldplay dan vandaan?
Eerst hinten naar Coldplay en het dan weer ontkrachten???

Coldplay verwacht ik wel.

Ontkracht, dat lijkt op de aankondiging vandaag te slaan, blijkbaar?

Ik verwacht wel iets…
Dus die bron over Coldplay, die zeg maar daar eerst hints over geeft die blaast de boel nu af op de dag dat we een bekendmaking zouden verwachten....Het is ook een spel he.....
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.721
1.885
PJ wrote:
Het is ook een spel he…..

mocht je denken dat het geruchtenseizoen is begonnen voor festivals

the game is on
Ik vind het alleen vreemd dat er dan alsmaar gehint wordt door die persoon naar Coldplay en naar vandaag en dat hij het op het laatste moment voor vandaag dan gaat ontkrachten. Eigenaardige is wel dat de bron al vaker dingen gezegd heeft die achteraf wel bleken te kloppen en dat ook over verschillende artiesten. Zoals iemand hier al schreef, mogelijk iemand uit de stal van Live Nation.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.493
6.160
Is ook een manier om hype te genereren en mensen te laten praten over het festival natuurlijk.
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
539
183
Als ik meer dan 10.000 posts plaats zal er ook wel wat tussen zitten dat daadwerkelijk klopt.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
aha...

dubbel album Coldplay komt er aan.
Eerste album in november 2019 en later (pas in 2020) tweede album gevolgd door de tour in 2020.
Vanuit UK wordt het gerucht voor de 50ste Glastonbury geopperd.

Goedenacht iedereen,

Ben tamelijk nieuw op dit forum en wacht ook vol spanning op de bekendmakingen. Kwam dit artikel zojuist tegen, waarin wordt verteld dat Coldplay met 2 nieuwe albums gaat komen:

https://www.google.nl/amp/s/www.dailystar.co.uk/music/coldplay-set-sensational-comeback-brand-20532975.amp

Tot en met het 2de album in 2020 geen tour. Eventueel een mogelijkheid voor enkele festivals als Pinkpop? Wat denken jullie?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.493
6.160
aha…

dubbel album Coldplay komt er aan.
Eerste album in november 2019 en later (pas in 2020) tweede album gevolgd door de tour in 2020.
Vanuit UK wordt het gerucht voor de 50ste Glastonbury geopperd.


rshagen wrote:
Goedenacht iedereen,

Ben tamelijk nieuw op dit forum en wacht ook vol spanning op de bekendmakingen. Kwam dit artikel zojuist tegen, waarin wordt verteld dat Coldplay met 2 nieuwe albums gaat komen:

https://www.google.nl/amp/s/www.dailystar.co.uk/music/coldplay-set-sensational-comeback-brand-20532975.amp

Tot en met het 2de album in 2020 geen tour. Eventueel een mogelijkheid voor enkele festivals als Pinkpop? Wat denken jullie?

Nee hoor.
Dat is de Daily Star. Engels roddelvodje. Niemand in de UK neemt dat serieus.

Laten we alsjeblieft hun nepnieuws niet als waarheid aan gaan zien.
 

rshagen

Playlistbediener
27 sep 2019
10
0
@Timmetje

Het artikel is geschreven door James Cabooter. Deze persoon bevind zich heel vaak onder de artiesten en spreekt er veel van. Het zou me dan ook niet verwonderen dat deze informatie klopt, dus ik zou hebt op dit moment nog zeker niet onder nepnieuws willen scharen al snap ik je punt.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.493
6.160
Clipje met een nieuw nummer om Global Citizen Festival te promoten denk ik zo.
Beetje hetzelfde als Los Unidades vorig jaar waarschijnlijk.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken