Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dus die bron over Coldplay, die zeg maar daar eerst hints over geeft die blaast de boel nu af op de dag dat we een bekendmaking zouden verwachten....Het is ook een spel he.....
Ik vind het alleen vreemd dat er dan alsmaar gehint wordt door die persoon naar Coldplay en naar vandaag en dat hij het op het laatste moment voor vandaag dan gaat ontkrachten. Eigenaardige is wel dat de bron al vaker dingen gezegd heeft die achteraf wel bleken te kloppen en dat ook over verschillende artiesten. Zoals iemand hier al schreef, mogelijk iemand uit de stal van Live Nation.
dubbel album Coldplay komt er aan.
Eerste album in november 2019 en later (pas in 2020) tweede album gevolgd door de tour in 2020.
Vanuit UK wordt het gerucht voor de 50ste Glastonbury geopperd.
Goedenacht iedereen,
Ben tamelijk nieuw op dit forum en wacht ook vol spanning op de bekendmakingen. Kwam dit artikel zojuist tegen, waarin wordt verteld dat Coldplay met 2 nieuwe albums gaat komen:
dubbel album Coldplay komt er aan.
Eerste album in november 2019 en later (pas in 2020) tweede album gevolgd door de tour in 2020.
Vanuit UK wordt het gerucht voor de 50ste Glastonbury geopperd.
Ben tamelijk nieuw op dit forum en wacht ook vol spanning op de bekendmakingen. Kwam dit artikel zojuist tegen, waarin wordt verteld dat Coldplay met 2 nieuwe albums gaat komen:
Het artikel is geschreven door James Cabooter. Deze persoon bevind zich heel vaak onder de artiesten en spreekt er veel van. Het zou me dan ook niet verwonderen dat deze informatie klopt, dus ik zou hebt op dit moment nog zeker niet onder nepnieuws willen scharen al snap ik je punt.