US Coachella 2023

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.149
2.912
Ja die staan blijkbaar nog niet op de poster van blink-182. Headlineset 'in the round' op het originele ijsplatform van Frank Ocean, best hilarisch dit. Ik hoop dat ze een van Frank zijn tracks in hun mix steken.
 

liluzi

Randprogramma
3 feb 2019
127
77
Ja die staan blijkbaar nog niet op de poster van blink-182. Headlineset 'in the round' op het originele ijsplatform van Frank Ocean, best hilarisch dit. Ik hoop dat ze een van Frank zijn tracks in hun mix steken.
Sabrina (i am a party)/Chanel dan maar?
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Ja die staan blijkbaar nog niet op de poster van blink-182. Headlineset 'in the round' op het originele ijsplatform van Frank Ocean, best hilarisch dit. Ik hoop dat ze een van Frank zijn tracks in hun mix steken.
Reden waarom ze niet op de poster staan, is blijkbaar vanwege radius clauses mbt Skrillex die ook al een LA datum heeft later deze zomer.
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.585
839
gettyimages-1482351521.jpg


Die Becky G mag er best wel zijn...
En ik vond de set op de stream ook wel oké... Een wat commerciëlere Rosalia, maar zeker genietbaar...
 
  • Leuk
Waarderingen: emmers met glijmiddel

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.585
839
Zou het de eerste keer zijn dat er Vlaams/Nederlands te horen was op een stage op Coachella?
"Laat het me zeggen in het Vlaams, dank u Brussel voor mijn naam".

Ze kwam er zeker mee weg met haar set.
En ook wel mooi hoe ze België meermaals in de spotlight zet ("I'm from Belgium, not from France").
 
  • Leuk
Waarderingen: Thisso
12 nov 2016
650
389
CAUSE I FELL IN LOVE WITH A GIRL AT A ROCK SHOW. SHE SAID WHAT AND I TOLD HER THAT I DIDN'T KNOW. SHE'S SO COOL GONNA SNEAK IN THROUGH HER WINDOW. EVERYTHING IS BETTER WHEN SHE'S AROUND. I CAN'T WAIT TIL HER PARENTS GO OUT OF TOWN. I FELL IN LOVE WITH A GIRL AT A ROCK SHOW.

Lekker.
Deze is leuker:
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.284
1.284
Haha die gasten zijn niet vies van een Cyrus en Swift in hun setje. Publiek vindt het heerlijk.
 
  • Geweldig
Waarderingen: mattman

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.585
839

Wat zitten we nou te lullen over een Bicky Burger van 8 EUR op Werchter... 🙈
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Het leven in de VS is voor ons veel duurder terwijl het leven in pakweg Kroatië veel goedkoper zou zijn.. Vertaalt zich ook naar andere dingen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken