US Coachella 2016

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Ik pak The Front Bottoms even mee zo, althans die zouden zo op kanaal 2 moeten verschijnen als ik dat moet geloven.

Front Bottoms zijn al geweest. Je moet niet naar de tijden kijken die er boven staan. Dat zijn de tijden dat het oorspronkelijk werd uitgezonden. Nu zijn het herhalingen.

Niet alles wordt overigens herhaalt, Christine and the Queens wordt bijvoorbeeld over geslagen
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Black Lies wrote:
Ik pak The Front Bottoms even mee zo, althans die zouden zo op kanaal 2 moeten verschijnen als ik dat moet geloven.


Front Bottoms zijn al geweest. Je moet niet naar de tijden kijken die er boven staan. Dat zijn de tijden dat het oorspronkelijk werd uitgezonden. Nu zijn het herhalingen.

Niet alles wordt overigens herhaalt, Christine and the Queens wordt bijvoorbeeld over geslagen

Jammer. Had The Front Bottoms wel willen zien. Joey Badass en Health vielen me tegen. Robert DeLong bleek uiteindelijk toch niet zo heel boeiend.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ik ga vooral lekker veel nummers/sets terugkijken de komende dagen op youtube. Eens kijken welke bandjes er in vorm zijn en wat ik komende zomer niet mag missen.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
Was best een vermakelijke show van The Front Bottoms. Leuke aan liveshows is dat ze soms ook heel leuk zijn zelfs als de albums van zo'n band niet bijster goed zijn.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Heb er tot nog toe weinig van meegekregen. Ga veel shows later terugkijken op YouTube denk ik. Hopen dat die van Rancid, Beach House, Kamasi Washington, Courtney Barnett, The Damned, The Front Bottoms Savages en Sufjan Stevens daar binnenkort te zien zijn.
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Heb er tot nog toe weinig van meegekregen. Ga veel shows later terugkijken op YouTube denk ik. Hopen dat die van Rancid, Beach House, Kamasi Washington, Courtney Barnett, The Damned, The Front Bottoms Savages en Sufjan Stevens daar binnenkort te zien zijn.

Courtney Barnet is nu op CH1 ;)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken