US Coachella 2016

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078


Coachella 2016

Datum: april 15-17, 2016 & april 22-24, 2016
Locatie: Het festivalterrein ligt in het gelijknamige Amerikaanse Coachella
Genres: Alternatief, Pop, Rock, Elektronisch, Dance, Indie, Folk, Soul

Alle info over line-up & kaartverkoop: https://www.coachella.com/
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.402
627
Matige affiche, wat zijn die sterk aan het doorslaan richting pop en dance zeg. Enkel Sufjan Stevens en TLSP zijn positieve verrassingen, maar dat zijn dan weer namen die volgens de info even goed exclusief voor Coachella kunnen zijn.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.001
8.651
Lemmy is dood en Coachella zet deze poster online. Misschien moet ik me toch maar eens zorgen maken.
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Matige affiche, wat zijn die sterk aan het doorslaan richting pop en dance zeg. Enkel Sufjan Stevens en TLSP zijn positieve verrassingen, maar dat zijn dan weer namen die volgens de info even goed exclusief voor Coachella kunnen zijn.

Ach in de kleine lettertjes staat zo af en toe wat leuks, maar bovenin is het vooral de te verwachten namen, of acts die al jaren het festival landschap domineren. Maar what else is new.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.001
8.651
Bij nader inzien zie ik naast G'N R en LCD inderdaad toch een paar verrassingen waarvan ik niet verwachtte dat ze in het voorjaar festivals gingen doen: The Last Shadow Puppets, Sia, Bat For Lashes, Sufjan Stevens, The Arcs (die normaal vorig jaar hun kort tourtje zouden beëindigen), Ice Cube, The Kills en Kamasi Washington.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Wat een prestatie, om op voorhand al je headliners uit te laten lekken en om met zo'n budget zo'n slechte line-up samen te stellen.
 

Horst Tappert

Campingartiest
13 jan 2015
88
0
De zondag kan je wel lekker lang uitslapen zo te zien. En meer dan voldoende tijd om de eettentjes te checken. En kan je definitief bijkomen van vijdag. Want dat is dan wél weer een festival-dag om door een ringetje te halen.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
De boeiende namen zijn echt op twee handen te tellen. Maar toch leuk om te zien dat Death Grips en Sufjan dus ook gaan touren.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Enkele toffe namen in de bovenste rijtjes maar de afgelopen jaren waren de onderste rijtjes vele malen beter ingevuld.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Coachella 2016 is vannacht weer van start gegaan. Altijd leuk om via de livestream de optredens mee te pikken en om overdag gemiste optredens terug te kijken. Check hier het uitzendschema.

Ik kijk nu naar Robert DeLong. Best tof. Deed net een nummertje samen met Kamasi Washington.
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
pfff Ik vond Robert DeLong echt verschrikkelijk. Zit nu Health te kijken. Nou ja kijken... De muziek is tof, maar die vent staat echt idioot met zn lange haar te zwieren...
 

JoLe

Gouden Tip
21 mrt 2013
380
204
pfff Ik vond Robert DeLong echt verschrikkelijk. Zit nu Health te kijken. Nou ja kijken… De muziek is tof, maar die vent staat echt idioot met zn lange haar te zwieren…

Zowel Robert DeLong als Health is niet mijn kopje thee, zacht gezegd. Net Mavis Staples vond ik wel erg leuk! En Joey Badass was ook vermakelijk. Ben vooral benieuwd naar Asap, TLSP en Sufjan Stevens vandaag. Helaas overlappen juist die :-(
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Joey Badass vond ik ook helemaal niks. Ik mis helaas heel veel goede dingen vanmiddag, dus ik hoop dat het nog online komt ergens
 

JoLe

Gouden Tip
21 mrt 2013
380
204
neontiger8 wrote:
Zit nu Health te kijken.

Is Health nu op Channel 3?
Ik denk dat ik zometeen nog even een stukje Foals meepak, even kijken of dat de moeite is. En later nog TLSP en Savages.

Jep Health op 3. Bij dat uitzendschema moet je 10 uur optellen trouwens. Foals zal om 13.00 op kanaal 1 zijn.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
Ik pak The Front Bottoms even mee zo, althans die zouden zo op kanaal 2 moeten verschijnen als ik dat moet geloven.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Thanks!
Mocht je echt een set heel graag willen zien kan je hier ook al wat downloaden. Heb alleen geen idee wat de kwaliteit is. En ze zullen later vandaag vast ook wel ergens op een stream website staan.
 

Timvank

Randprogramma
18 jan 2015
223
0
Thanks!
Mocht je echt een set heel graag willen zien kan je hier ook al wat downloaden. Heb alleen geen idee wat de kwaliteit is. En ze zullen later vandaag vast ook wel ergens op een stream website staan.

Wat de kwaliteit betreft: Ik heb die van Sufjan gedownload en die was prima.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken