Camping C - Pinkpop 2022

Sasasanne

Nieuw lid
1 jun 2022
1
0
Hé iedereen,
Voorheen zijn we naar een camping in de buurt geweest, dit jaar willen we wss naar camping C! Iemand ervaring op/met dit camping gedeelte? Zit het donderdagavond al ramvol of valt dat mee? En er zat een parkeerplaats in de buurt volgen mij. Dat is ook allemaal goed te doen? Heeeeel benieuwd naar al jullie ervaringen. Wij kunnen ieder geval niet wachten, kan niet anders dan een fantastisch weekend worden!

Thanks, groeten EN tot over 2 weekjes!
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.950
1.729
Camping C heeft ook op vrijdagochtend nog genoeg plek. Het is een rustigere camping, dus een prima plek om op te laden aan het eind van de dag. Grootste voordeel van C is dat je echt strak ernaast kunt parkeren, dus heel weinig hoeft te sjouwen. Het is wel iets verder lopen naar het festivalterrein dan B (en zeker A) maar nog steeds goed te doen. Ik zou op de heen of terugweg wel een keer op camping A of B kijken, je mag hier gewoon komen met een polsbandje. Dan weet je meteen of je de volgende keer weer C kiest, of voor een andere camping wil gaan. Heel veel plezier! ??
 
  • Leuk
Waarderingen: Sasasanne

hersenscheetje

Randprogramma
10 okt 2018
193
67
Hé iedereen,
Voorheen zijn we naar een camping in de buurt geweest, dit jaar willen we wss naar camping C! Iemand ervaring op/met dit camping gedeelte? Zit het donderdagavond al ramvol of valt dat mee? En er zat een parkeerplaats in de buurt volgen mij. Dat is ook allemaal goed te doen? Heeeeel benieuwd naar al jullie ervaringen. Wij kunnen ieder geval niet wachten, kan niet anders dan een fantastisch weekend worden!

Thanks, groeten EN tot over 2 weekjes!
Als ik jou was dan zou ik lekker naar camping B gaan. Er zijn daar ook wel wat rustigere delen en het scheelt toch weer een klein beetje lopen ten opzichte van camping C
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken