Bruce Springsteen

ycagwyw

Campingartiest
11 sep 2023
77
30
Zeker, laten we hopen dat iedereen gezond blijft.Maar het blijft wel een momentopname niemand weet hoe je gezondheid over pakweg 4/5 maanden is.Blijft toch met al die rocksterren uit de jaren "60/70 een risico.
100%. Sinds de show van de Stones waar ik al in het stadion was toen 'ie geannuleerd werd, ben ik pas zeker als het optreden echt begint :)
 
  • Leuk
Waarderingen: neus

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
393
300
Heb je bij Country wel Other aangevuld? Paar schermen voor het betalen, daar ging ik ook de mist in
Als t goed is wel, zo nog eens goed kijken en proberen in de hoop dat staanplaatsen er nog zijn.

Zijn er nog maar lukt nog steeds niet grrr waarom nou
 
Laatst bewerkt:

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
637
500
Bruce heeft gisteren een optreden verzorgd tijdens het jaarlijkse Stand up for Heroes. Hij speelde Power of prayer, Addicted to romance, Working on the highway, Dancing in the Dark en Wasted Days (met John Mellencamp). Klonk goed en zag er goed uit! 👌
 
Laatst bewerkt:
  • Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: Bartjuh1981, neus en PJ

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.211
791
  • Leuk
Waarderingen: PJ

PLSZ

Playlistbediener
18 nov 2016
36
25
Heeft iemand enig idee wanneer men de kaarten voor Nijmegen kan doorverkopen? Ik heb net als enkele andere GC kaarten voor zaterdag bemachtigd maar had al kaarten voor de donderdag (rear field). Die mogen naar een nieuwe eigenaar.
 

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
637
500
Heeft iemand enig idee wanneer men de kaarten voor Nijmegen kan doorverkopen? Ik heb net als enkele andere GC kaarten voor zaterdag bemachtigd maar had al kaarten voor de donderdag (rear field). Die mogen naar een nieuwe eigenaar.
Vaak komen de tickets over een tijdje beschikbaar in Ticketmaster. Dan ontstaat soms de optie dat je ze via Ticketmaster zelf kunt doorverkopen of via Ticketswap.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken