Bruce Springsteen

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
646
504
Plattegrond voor Wembley is bekend. Nog nergens prijzen kunnen ontdekken helaas...
 

Bijlagen

  • Bruce Wembley.JPG
    Bruce Wembley.JPG
    47,7 KB · Weergaven: 21

lucmeuws

Playlistbediener
24 jul 2023
11
7
Misschien moet je mensen lekker zelf laten beslissen wanneer ze naar concerten willen gaan? Weekendshows verkopen altijd beter dan weekshows en mensen hebben daar legitieme argumenten voor (zie Joslittel). Je mag daar wat van denken, maar zo'n veroordelende toon voor zoiets miniem lijkt me echt niet nodig.
Veroordelend? Jij bent duidelijk niks gewend. Grote artiesten kunnen echt niet enkel in het weekend optreden.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.853
1.764
Veroordelend? Jij bent duidelijk niks gewend. Grote artiesten kunnen echt niet enkel in het weekend optreden.
Tuurlijk en dat is ook de realiteit. Maar door te zeggen: "Ben jij zo iemand die enkel in het weekend naar concerten gaat?" Ben jij niet meer over een artiest aan het praten maar gewoon iemand aan het veroordelen, wat compleet niet nodig is.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.853
1.764
Maar bon, zijn er nog mensen die mooie Bruce plannen hebben? Vond alle plannen dit jaar wel mooi om aan te horen, ondanks ik zelf niet bijster groot fan ben.
 

Moniek

Gouden Tip
7 mrt 2017
299
167
Wij (mijn vriend en ik) overwegen GC voor de show in Praag te kopen. Vervolgens maken we er dan een stedentrip van i.c.m. de roll calls. Is er misschien iemand met een pre-sale link voor Praag? Ik ga me ook zsm oriënteren op overnachtingen daar want daar was ik aflopen jaar veel ste laat mee waardoor ik echt afgezet ben omdat er niks meer beschikbaar was en het vraag en aanbod dus erg balans was.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.581
11.149
Wij (mijn vriend en ik) overwegen GC voor de show in Praag te kopen. Vervolgens maken we er dan een stedentrip van i.c.m. de roll calls. Is er misschien iemand met een pre-sale link voor Praag? Ik ga me ook zsm oriënteren op overnachtingen daar want daar was ik aflopen jaar veel ste laat mee waardoor ik echt afgezet ben omdat er niks meer beschikbaar was en het vraag en aanbod dus erg balans was.
Je kan je hier registreren. Anders geloof ik dat dit de link is.
 
  • Winning
  • Leuk
Waarderingen: Kolumnus en Moniek

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.853
1.764
Wij (mijn vriend en ik) overwegen GC voor de show in Praag te kopen. Vervolgens maken we er dan een stedentrip van i.c.m. de roll calls. Is er misschien iemand met een pre-sale link voor Praag? Ik ga me ook zsm oriënteren op overnachtingen daar want daar was ik aflopen jaar veel ste laat mee waardoor ik echt afgezet ben omdat er niks meer beschikbaar was en het vraag en aanbod dus erg balans was.
In Praag kan je nog wel wat prima plekjes vinden voor niet bijster veel als je dat snel regelt inderdaad. Of op Booking kijken bij adressen waarbij je nog kan annuleren, kan je nu al boeken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Moniek

Moniek

Gouden Tip
7 mrt 2017
299
167
Ticketmaster approves. Wel echt benieuwd hoe snel dit nou zal gaan. Vorige keer was er toch geen presale vanuit Mojo?
Ik verwacht dat het zeker weer binnen een uur uitverkocht zal zijn. Het kan aan mijn bubbel liggen maar ik heb echt veel mensen gesproken vorig jaar die geen tickets hadden kunnen bemachtigen, die het zeker nu opnieuw gaan proberen. Ik denk dat de vraag nog steeds enorm is en veel mensen toch vanuit de angst dat dit de laatste tournee met The E street band zal zijn tickets zullen kopen.
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

jaydee76

Gouden Tip
30 nov 2018
291
248
Ticketmaster approves. Wel echt benieuwd hoe snel dit nou zal gaan. Vorige keer was er toch geen presale vanuit Mojo?
Nou en of er vorige keer een pre-sale was, voor alle e-mail adressen waarop destijds kaarten waren gekocht voor Den Haag. Als ze dat nu weer doen voor iedereen die voor vorig jaar kaarten heeft gekocht dan heb je, als twee derde weer wilt gaan, al twee keer een uitverkochte Goffert. Pre-sale ging toen super trouwens, zonder problemen Golden Circle kaarten kunnen kopen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Moniek

Wijnand1900!

Playlistbediener
31 mei 2022
21
3
Ik vroeg me af hoe jullie de albums van Bruce beoordelen, welke vinden jullie het leukst?

Hier mijn rijtje:
1. Born in the USA (1984) 7,92
2. Born to Run (1975) 7,75
3. Darkness on The Edge of Town (1978) 7,70
4. High Hopes (2014) 7,50
5. Working on A Dream (2009) 7,38
6. The River (1980) 7,15
7. The Rising (2002) 7,13
8. Devils & Dust (2005) 7,08
9. Magic (2007) 7,08
10. Lucky Town (1992) 7,00
11. Wrecking Ball (2012) 6,92
12. Human Touch (1992) 6,79
13. The Wild, The Innocent & The E-Street Shuffle (1973) 6,71
14. Greetings from Asbury Park, N.J. (1973) 6,67
15. The Ghost of Tom Joad (1995) 6,58
16. Tunnel of Love (1987) 6,50
17. We Shall Overcome (2006) 6,39
18. Nebraska (1982) 6,20

Edit: High Hopes beoordeeld, staat nu 4e met een 7,5
Nebraska als laatste is een schande, even wat aan je muzikale smaak doen.
 

Moniek

Gouden Tip
7 mrt 2017
299
167
De pre-sale voor Praag start morgen om 11:00 al zie ik. Toch een lichte kriebel of het weer zal lukken om aan GC tickets te komen. Het zou geweldig zijn om mijn held weer van zo dichtbij te kunnen gaan zien volgend jaar.
 

D02

Gouden Tip
2 jan 2019
479
194
Mocht alles snel uitverkopen…. Geen stress ik heb vorig jaar ook 3 wkn voor het concert nog een ticket kunnen kopen(via een officieel kanaal) de hype zal in het begin weer groot zijn maar hoe dichter het concert, des te meer kaarten komen weer vrij!
 
  • Leuk
Waarderingen: Rick1617899545 en PJ

Gebruikers die dit onderwerp bekijken