Bruce Springsteen

RimkoW

Randprogramma
30 mei 2023
106
117
Ben nu al gestresst, ik wil een goede plek, maar ook eten rond een uurtje of 5 op het terrein….. drinken halen… pff 😂
 

tom93

Dagopener
24 apr 2019
627
299
Via de zijkanten kun je altijd nog wel een prima plekje scoren hoor, ook al kom je later.
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
639
491
Vraagje: wij komen met twee auto's vanuit verschillende kanten van het land en hebben 1 parking ticket.

We willen afspreken in de middag in Brunssum, daar 1 auto droppen en dan samen verder.

Weet iemand een goede plek daar? Het liefst met iets van een frituur of andere eetgelegenheid in de buurt😉
 

Jean.

Playlistbediener
30 apr 2014
8
3
Dag allen!

Na Barcelona en volgende week Werchter Classic toch enorm aan het twijfelen om voor morgen nog last minute een kaartje te kopen. BCN (avond 2) gezien en was fenomenaal dus heb er wel wat voor over.

Nu lees ik dat alle mogelijke opties voor parkeren zijn uitverkocht. Ik wil niet te vroeg aanzetten. Het is hier vaderdag dus kunnen ze me die dag niet veel weigeren maar ik wil ook wel wat thuis zijn. Ik moet 2 uur rijden.

Ik wil rond 15u30 vertrekken dan ben ik daar rond 17u30 en heb ik twee uur om op het plein te geraken. Wat zouden jullie aanraden voor te parkeren? Wat wandelen vind ik niet erg. Kan ik ergens in Heerlen parkeren (geen Q park) en ook die treinen nemen?

Bedankt en geniet er allen van morgen!
 

RimkoW

Randprogramma
30 mei 2023
106
117
Gewone veldkaart? Dan is 17u wat aan de late kant voor een goeie plek, denk ik.
Yes. Ben van plan om wel rond 14.00 al in de rij te staan hoor. Denk dat ik heel stevig lunch thuis en bij binnenkomst twee biertjes en een maaltijdje meeneem en dan lekker ga bivakeren 😂
 

BatMutsje

Support act
6 dec 2013
753
601
Dag allen!

Na Barcelona en volgende week Werchter Classic toch enorm aan het twijfelen om voor morgen nog last minute een kaartje te kopen. BCN (avond 2) gezien en was fenomenaal dus heb er wel wat voor over.

Nu lees ik dat alle mogelijke opties voor parkeren zijn uitverkocht. Ik wil niet te vroeg aanzetten. Het is hier vaderdag dus kunnen ze me die dag niet veel weigeren maar ik wil ook wel wat thuis zijn. Ik moet 2 uur rijden.

Ik wil rond 15u30 vertrekken dan ben ik daar rond 17u30 en heb ik twee uur om op het plein te geraken. Wat zouden jullie aanraden voor te parkeren? Wat wandelen vind ik niet erg. Kan ik ergens in Heerlen parkeren (geen Q park) en ook die treinen nemen?

Bedankt en geniet er allen van morgen!
Parkeren in de wijken Molenberg of Heerlerbaan (psst, niemand zeggen!)…
 
  • Leuk
Waarderingen: Jean.

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.806
12.523
Lijkt wel een lokaal reisbureau hier joh de afgelopen 20 pagina's. Ff terug naar de muziek.

Stel. Bruce krijgt het weer op zijn heupen en steekt 3 nieuwe nummers in zijn set. Welke zijn dit?
Racing in the Streets
Sandy
Incident at 57 street

Deze mogen jet van mij zijn. Die laatste 2 zo inruilen voor Kitty graag
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.720
7.485
Lijkt wel een lokaal reisbureau hier joh de afgelopen 20 pagina's. Ff terug naar de muziek.

Stel. Bruce krijgt het weer op zijn heupen en steekt 3 nieuwe nummers in zijn set. Welke zijn dit?
Racing in the Streets
Sandy
Incident at 57 street

Deze mogen jet van mij zijn. Die laatste 2 zo inruilen voor Kitty graag
Ik ga hier op verder.

It's Hard To Be A Saint In This City
Jungleland
Ain't Goog Enough For You

ipv Born in the USA, Detroit Medley en No Surrender

Kitty graag houden :)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken