Bruce Springsteen

tom93

Dagopener
24 apr 2019
593
245
Ik heb mijn verslagje in dit topic geschreven, hierbij de link.


Wat een mooi en zeer uitgebreid verslag!
 
  • Leuk
Waarderingen: Brian

luluasas

Campingartiest
9 mei 2023
74
41
Wow trapped die had ik niet verwacht!
Wat hoop ik dat hij dat nummer ook in Landgraaf speelt, ga met mijn moeder en dit is haar favoriete nummer.

Sowieso een verschrikkelijke goede plaat
 

tom93

Dagopener
24 apr 2019
593
245
Wow trapped die had ik niet verwacht!
Wat hoop ik dat hij dat nummer ook in Landgraaf speelt, ga met mijn moeder en dit is haar favoriete nummer.

Sowieso een verschrikkelijke goede plaat

Hoop ik ook, heerlijk nummer. Al heeft hij gister dan weer niet Death to My Hometown en Darkness on the Edge of Town gedaan die hij wel in Rome deed, dat vind ik ook hele fijne nummers.

Bruce heeft gewoon te veel goede nummers
 

luluasas

Campingartiest
9 mei 2023
74
41
Hoop ik ook, heerlijk nummer. Al heeft hij gister dan weer niet Death to My Hometown en Darkness on the Edge of Town gedaan die hij wel in Rome deed, dat vind ik ook hele fijne nummers.

Bruce heeft gewoon te veel goede nummers
Dat is sowieso het probleem bij Bruce, al je alle goede nummers van hem wilt horen ben je 8 uur bezig haha!

Man wat krijg ik een zin in 11 juni na alle goede verhalen over gisteren

Iedereen die morgen of 11 juni gaat veel plezier!
 
  • Leuk
Waarderingen: Bartjuh1981

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
626
480
In de Arena is het geluid slecht, daar kun je gewoon vanuit gaan.

Nog 1 nachtje en het is zover!!!
Vak 120 was perfect geluid. Geen galm, maar dat kwam ook omdat we in een rechte lijn voor de geluidsbox zaten.

Bekenden op andere plaatsen achterin de eerste ring vonden het geluid belabberd, echter zaten zijn precies tussen twee geluidsboxen in + galm.
 

Jos

Randprogramma
16 mrt 2019
146
112
Heerlijk om de fantastische reacties te lezen!! Ik ga zelf de 11e heen, maar kijk de hele dag toch op ticketswap als er nog wat leuks voorbij komt. Heb er echt mega veel zin in.
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
563
290
Iemand een tip over hoe laat je best bij de arena kunt zijn? Heb zitplaatsen dus over mijn plek hoef ik me niet druk te maken maar wil wel op tijd binnen zijn
 

DaanPeters

Nieuw lid
6 feb 2023
4
0
Iemand een tip over hoe laat je best bij de arena kunt zijn? Heb zitplaatsen dus over mijn plek hoef ik me niet druk te maken maar wil wel op tijd binnen zijn
Gisteren kwamen de meeste mensen pas <20minuten voor het begin van het concert binnen (bij de staanplaatsen uiteraard) buiten het stadion is het wel rond 17:00 al wel erg druk en gezellig, je kunt hier overal wel een hapje eten (tegen een Amsterdams prijsje wel)
Ik was gisteren zelf om 17:30 bij de Arena, dit zou ook mij tip zijn als je optijd wil zijn maar niet als een van de eerste het stadion in hoeft te zijn.
 

gy0n

Randprogramma
3 jun 2022
132
79
Ik ben in het verleden een paar keer in de Amsterdam galmbak geweest; altijd een enorme teleurstelling. Mij zien ze daar iig niet meer snel terug. Bij hoge uitzondering wil ik nog wel eens een poging wagen, maar ik ga geen duur ticket kopen voor een optreden waarbij ik nummers 3x voorbij hoor komen.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.560
563
Hopelijk is het geluid in Landgraaf goed. Ook al is een artiest fantastisch live, zodra de geluidskwaliteit belabberd is kan ik er dan toch moeilijk van genieten. Wat mij betreft is het geluid een grote factor of een live concert slaagt of niet.
Paar jaar terug Guns 'N Roses en eerder ook Mumford & Sons in het Goffertpark gezien. Daar was het geluid zo bagger dat ik beide concerten gewoon helemaal geen reet aan vond. Dan zijn het ook meteen dure dagjes voor matig plezier.
 

Jo &Sky

Playlistbediener
18 mei 2023
24
60
Mijn vraag zal ondertussen een cliché zijn, maar indien iemand nog twee kaarten verkoopt... Graag een seintje. Alvast bedankt!
 

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.190
765
Sorry :whistle: Springsteen Werchter;)
De kaarten voor TW Classic (Werchter) worden pas in de week voor het concert gemaild. Dus er is nu nog niks te koop op Ticketswap etc. Dat is een Belgische maatregel tegen zwarthandel. Maar reken maar dat je in de laatste dagen voor het concert nog honderden kaarten kunt krijgen via Ticketswap. Succes!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken