Bruce Springsteen

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.711
1.876
Volgens setlist fm i'll see you in my dreams met Bono en Tom Hanks in de Arena??
Edit..
Setlist aangepast. Goeie grap......
 
Laatst bewerkt:

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.457
1.602
Ik heb absoluut geen spijt gehad van mijn beslissing om last minute een kaartje te kopen voor vanavond. Weergaloze show, waarvan de laatste vijf kwartier horen bij het allerbeste wat ik heb mogen meemaken. Wat mij betreft was het enige minpunt het blokje met Kitty's Back, toen sloeg het concert na een sterk begin eigenlijk gewoon dood. Het geluid was voor Arena begrippen goed, dus het kan gelukkig wel.
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
580
298
Zo weer thuis! Wat een ongelofelijke avond! Enorm intens! Laat ook goed zien wat een fantastisch album Ghosts is, in mijn ogen waren veel van de nummers die het beste werkten vanavond van dat album.
 
  • Leuk
Waarderingen: Brian

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.147
10.439
Ik heb absoluut geen spijt gehad van mijn beslissing om last minute een kaartje te kopen voor vanavond. Weergaloze show, waarvan de laatste vijf kwartier horen bij het allerbeste wat ik heb mogen meemaken. Wat mij betreft was het enige minpunt het blokje met Kitty's Back, toen sloeg het concert na een sterk begin eigenlijk gewoon dood. Het geluid was voor Arena begrippen goed, dus het kan gelukkig wel.
Heel mooi om te horen!
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.147
10.439
Hij heeft inmiddels duidelijke een setlist 1 en 2 qua opbouw. Enige verrassing van setlist 2 zo te zien was Ramrod aan het einde. Als ik voor Landgraaf mag kiezen doe nummer 2 maar. Death of my Hometown vind ik een heerlijk nummer en zou erg tof zijn zo vroeg in de set
 

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.209
790
Wowwowwow... Ik ging naar Amsterdam met "normale" verwachtingen. Maar wat was dit goed. Een van z'n betere zelfs. Misschien wel dankzij die val aan het begin. Hij was helemaal los en had de hele avond pretoogjes. Topshow! Geluid in de GC was best oké, maar toen ik na een wc-bezoek even achterin het veld stond ... dramatisch slecht. Niet om aan te horen. Onbegrijpelijk dat Mojo die galmbak voor concerten misbruikt. Je zult maar achteraan staan met je duurbetaalde platinum tickets. Anyway... Wat een avond! Nu 2 weken wachten tot Landgraaf!
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.535
10.988
Geen Thunder Road in Landgraaf na het al missen van The River zou ik toch echt knap spijtig vinden.
 

wesvs

Randprogramma
20 mrt 2018
139
163
Eerste keer Bruce gisteravond, maar onvoorstelbaar goed zeg! Onwijs van genoten.

Zat op vak 121, geluid was in begin slecht maar werd gelukkig steeds beter.

En diepe buiging voor de hele band, echt gevlamd gisteravond!
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.535
10.988
Die speelt hij iedere avond wel, komt goed
Tot nu toe in 36 van de 39 keer deze Tour. In Europa zelfs iedere avond geloof ik.
Zou zweren dat ik zag dat ie 'm de hele tijd afwisselt, maar als je het zo stelt, valt dat inderdaad reuze mee.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.444
6.110
En dan scoor je eerste pinksterdag via Swap een staplaats voor Bruce op Megaland. Ben benieuwd eerste keer Bruce…. Of gaat het tegenvallen ?😂
Volgens mij is, op basis van al die lovende comments hier, die kans niet aanwezig. Heel veel plezier alvast! :D
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.154
2.398
Volgens mij is, op basis van al die lovende comments hier, die kans niet aanwezig. Heel veel plezier alvast! :D
Dankjewel… Swap werkt nu met loterijen voor gewilde kaartjes. En uit de 300 wist ik hem te pakken haha. Nu nog hopen dat het kaartje werkt. Maar ik denk dat dat met Swap wel goed zit.
 
  • On fire
Waarderingen: Timmetje

Landgraver

Support act
13 apr 2021
927
440
En dan scoor je eerste pinksterdag via Swap een staplaats voor Bruce op Megaland. Ben benieuwd eerste keer Bruce…. Of gaat het tegenvallen ?😂
Dat wordt dan een mooie vuurdoop voor je.
Jamie Springsteen GIF by CENTURY21 Stein Posner
 
  • On fire
Waarderingen: Nikfestilover

Gebruikers die dit onderwerp bekijken